אאוטבריין תשיק כלי קידום תוכן וידאו חדש - שמתנגן אוטומטית
לאחר שהשיקה לפני כשנה את כלי הוידאו FOCUS שנועד לקידום תכני וידאו באורך דקה ומעלה, המתנגנים בעקבות לחיצה על ידי הגולשים, אאוטבריין משיקה השבוע כלי וידאו חדש בשם OutStream לתכנים בני פחות מ-45 שניות, שיתנגן באופן אוטומטי.
הכלי יושק לראשונה בישראל ובהמשך גם בשאר מדינות העולם. באאוטבריין מציינים כי בהשוואה לאינטראקציית הגולשים הנמוכה ברשתות חברתיות, השלמת הצפייה בכלי הקידום שלה מגיעה לשיעורים הגבוהים מעל פי 2. כך למשל, על פי נתון שהחברה מספקת, קמפיין פרסומי של מטרנה, זכה לשיעורי צפייה מלאה של 48.9% מהגולשים דרך אאוטבריין לעומת 20.2% דרך פייסבוק.
העמקת הכניסה של אאוטבריין לתחום הוידאו מגיעה על רקע הגדלת תקציבי השיווק בוידאו ברבות ממדינות המערב. לפי מחקר שנעשה על ידי חברת המחקר והייעוץ eMarketer, התקציב שמופנה לסרטוני וידאו שיווקיים במובייל בארה"ב נמצא בשנים האחרונות במגמת עליה. אם בשנת 2019 הופנו כמעט 16 מיליארד דולר לסרטוני שיווק במובייל, בשנת 2022 סכום זה יגיע לכמעט 25 מיליארד דולר.
לירון אברהם מנהל הפעילות של אאוטבריין במזרח התיכון, רוסיה ואפריקה: "כלי הוידיאו החדשים של אאאוטבריין מאפשרים לנו לתת מענה בכל שלב של הפאנל השיווקי - החל מחשיפה ותדמית באמצעות OutStream ועד חשיפת סיפור המותג באופן עמוק באמצעות Focus. אלטרנטיבה לגוגל ופייסבוק היא דבר חשוב והכרחי לכל עסק, גם למפרסם וגם לאתרי התוכן. אני שמח לראות שבמקרים הללו גם סיפקנו אלטרנטיבה וגם ניצחנו בתוצאות".
- מה קורה במניות האד טק הישראליות והאם הן מעניינות?
- אאוטבריין פספסה את הצפי בדוחות; המניה נופלת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 3.עריד 12/09/2019 16:17הגב לתגובה זואמן שמיד ימצא הפתרון להתעלם ממנו.
- 2.כלי וידאו מעולה! (ל"ת)מנהל קמפיינים 12/09/2019 13:23הגב לתגובה זו
- 1.השאלה מי מהענקיים יקנה אותם? פייסבוק וגוגל כ"כ מתקדמות (ל"ת)דנה 12/09/2019 12:39הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
