גילי כהן וגל תקשורת משיקים יחד חברה בשם Cohen baysberg
איש יחסי הציבור והייעוץ התקשורתי גילי כהן חובר לקולגות, אנשי התקשורת אלמוג וגל בייסברג להשקת חברה ממוזגת תחת השם Cohen baysberg & co. כהן שהקים לאחרונה את סוכנות הפרסום-ייעוץ BRAIN HUB ימזג אותה עם חברת יחסי הציבור של האחים בייסברג ויחד יפנו לשוק עם הצעה שכוללת שירותי אסטרטגיה, סושיאל, יח"צ ופרסום.
עד כה, מאז השקת הסוכנות של כהן, האחים בייסברג היו שותפים ב-BRAIN HUB בלבד, תוך ניהול עצמאי של משרד היח"צ שבבעלותם שכולל בתוכו גם מחלקת סושיאל ומחלקת סטודיו גרפיקה. 'גל תקשורת' הוקמה לפני כעשור והתמקדה בתחומי תקשורת המונים, מדיה חברתית, קידום מכירות ומהלכי גרילה. בין לקוחות החברה הבולטים נמנים ויקטורי, צוות 3, חברות הבת של כללית, ארגון רבני צהר ומגוון רשויות מקומיות כגון: עיריית יהוד-מונוסון, עיריית אשקלון, עיריית נתניה, מועצה מקומית גדרה, מועצה אזורית גן-רוה, עיריית אופקים ועוד.
כהן, ממייסדי קבוצת G-GROUP (בשותפות עם ג.יפית ובנה איל גרינברג ואורן פלדמן), פרש לפני שנה מהשותפות ולפני כחצי שנה הקים את חברת BRAIN-HUB העוסקת באסטרטגיה שיווקית, מיתוג, ייעוץ תקשורתי וניהול משברים.
הקבוצה החדשה שתוקם בעקבות מיזוג שתי החברות תיקרא "Cohen baysberg & co ובמרכז הקבוצה תשב חברת BRAIN-HUB STRATEGY. פעילות הסושיאל תנוהל על ידי חברת דיגיטל חדשה שהוקמה בקבוצה תחת השם קונקטום.
"השוק מחפש חברות חכמות ויעילות, חברות שיודעות לייצר ערך אמיתי ללקוח, ערך עמוק שמעניק תכלית ללקוחות" אומר גילי כהן. "החברות החד ממדיות שדברו רק על ערכים "רדודים" כמו "זול", "יוקרתי" או "נחשק" ייעלמו מהעולם של צרכני דור ה-y ובטח בדור בדור ה-z. יכולות הניהול הגבוהות והרעב להצלחה שפגשתי אצל גל ואלמוג, החזירו לי את התשוקה ליצור משהו חדשני ופורץ דרך והשיבו לי את חדוות העשייה ואת הרצון לבנות ביחד איתם חברה חדשנית שתהיה מובילה בתחומה".
בימים אלה הקבוצה מדווחת על מספר לקוחות חדשים וביניהם: תקציב יחסי הציבור של האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה, תקציב הפרסום, הדיגיטל והיח"צ של מותג הטונה "פילטונה", תקציב האסטרטגיה והפרסום של ארגון "חץ" העוסק בתכלול ותמיכה במספר עמותות, תקציב האסטרטגיה של חברת "פרי נדל"ן", תקציב האסטרטגיה של חברת הליסינג והמימון "זני"', תקציב הפרסום והיח"צ של חברת התרופות הבינלאומית "ציון מדיקל" ותקציב הדיגיטל של "אלן קאר ישראל".
- 19.נו אז החברה השלישית שלהם בועטת? (ל"ת)ענת 15/12/2019 13:12הגב לתגובה זו
- 18.איך מגיעים אליהם? אשמח לשכור את שירותם (ל"ת)נתנאל 27/10/2019 12:04הגב לתגובה זו
- תנסה ב ice.co.il - הם בעיקר שם (ל"ת)אורן 28/10/2019 10:40הגב לתגובה זו
- 17.נו ו? יש חדש? כבר הקימו עוד חברה? (ל"ת)ענת 16/10/2019 12:31הגב לתגובה זו
- 16.כנראה שהם ממש מצליחים (ל"ת)אורטל 10/10/2019 09:58הגב לתגובה זו
- 15.כמובן שנשמח לכל עדכון על התפתחותו של המיזם - מניח שלא (ל"ת)ברק 12/08/2019 13:09הגב לתגובה זו
- הנה ממש עוד שנייה תשמע עליהם (ל"ת)נדב 18/09/2019 12:50הגב לתגובה זו
- 14.אלמוג? אחד הטפשים שיש (ל"ת)ענת 06/08/2019 11:59הגב לתגובה זו
- האמת שזה נכון (ל"ת)נעם 08/08/2019 09:41הגב לתגובה זו
- רותם 08/08/2019 09:28הגב לתגובה זואלמוג בחור צעיר ומוכשר מאוד, חבל שכותבים מתוך צרות עין ורוע
- דווקא אלמוג הוא הנכס הכי יקר שם... (ל"ת)שי 06/08/2019 20:51הגב לתגובה זו
- פחח נכס יותר האפס (ל"ת)דן 15/08/2019 10:21
- 13.רגע אז מה עם הbrain hub??? עדיין יעבוד? (ל"ת)יעל 04/08/2019 17:25הגב לתגובה זו
- 12.איףףף כמה קנאה יש כאן (ל"ת)אמאלה 01/08/2019 12:46הגב לתגובה זו
- 11.עינת 01/08/2019 10:11הגב לתגובה זואתם כבר עושים לעצמכם נזק תדמיתי. פשוט תעבדו עבור הלקוחות במקום בכל חודש להמציא "פירמה" חדשה או "קבוצה" רחבת ידיים
- 10.יעל 31/07/2019 11:17הגב לתגובה זוחבורת ליצנים. פירמה, קבוצה.... חיים בסרט
- יישר כח על המעקב (ל"ת)רוני 01/08/2019 09:08הגב לתגובה זו
- 9.חחח קורע שני ליצנים שקוראים עליהם רק באייס (ל"ת)אורן 31/07/2019 09:40הגב לתגובה זו
- 8.דן 30/07/2019 10:10הגב לתגובה זווהמקום היחיד שאני שומע על גילי כהן זה באייטמים באייס על פתיחת חברות חדשות
- מקצוען 30/07/2019 14:22הגב לתגובה זו1. שאתה יותר מדי שנים בתעשייה וסובל מאבטלה סמויה. 2.שאתה הרבה יותר מדי שנים בתעשייה וצריך להתחדש. בכל מקרה מה שבטוח שהתגובה הזו לא מוסיפה לך נקודות לא בתעשייה ולא מחוצה לה.
- 7.ראובן 30/07/2019 05:34הגב לתגובה זותמיד שאלתי את עצמי מי מנהל את התקציב של המותג הנחשק פילטונה שיצא למרכז מול כל חברות הענק. עכשיו שגילתי אני רגוע מאד, אני יודע שהם בידיים טובות.
- 6.רבי 29/07/2019 21:23הגב לתגובה זונו..בסדר. עוד אויר חם
- 5.רביד 29/07/2019 20:55הגב לתגובה זומתי כבר תפתחו משרד עדכני שיכלול יח"צ פרסום אסטרטגיה דיגיטל סושיאל מרקטינג ברנדינג קריאייטיב דיזיין מיתוג ובלב"צ?
- 4.כל הכבוד!!! עלו והצליחו הכי טובים בתחום (ל"ת)משפחה 29/07/2019 20:48הגב לתגובה זו
- 3.מכרה 29/07/2019 20:32הגב לתגובה זומגיע לכם.
- 2.בן דב ססובר 29/07/2019 20:26הגב לתגובה זומקצוענים אחד אחד. בהצלחה
- 1.יפה 29/07/2019 20:24הגב לתגובה זושני תותחים!
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
