בר רפאלי קרולינה למקה
צילום: אייל נבו
פרסום ראשון

תקציב הפרסום של 'קרולינה למקה' עובר למקאן תל אביב

חודשיים לאחר הפרידה מראובני פרידן, התקציב שיעמוד על כ-12 מיליון שקלים, עובר למקאן. התחרות העיקרית תהיה מול אופטיקנה שאת הקמפיין שלה מוביל הזמר עומר אדם
משה בנימין | (8)

חודשיים לאחר שתקציב הפרסום של קרולינה למקה סיים את דרכו במשרד הפרסום ראובני פרידן, כחלק מסיום ההתקשרות ארוכת השנים עם קבוצת קסטרו, מותג המשקפיים של בר רפאלי וקבוצת הודיס מוצא תחנה חדשה במשרד הפרסום מקאן תל אביב - כך נודע לאייס.

בשבועות האחרונים ניהלה קרולינה למקה, בראשות סמנכ"ל השיווק אורן בר גיל, מכרז שבו השתתפו בנוסף למקאן 2 משרדים נוספים. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, תקציב מותג המשקפיים עמד ב-2018 על כ-30 מיליון שקלים במחירי מחירון. בפועל צפוי התקציב לעמוד על כ-12 מיליון שקל בפועל. תמהיל המדיה של החברה כולל פעילות ערה בקטגוריית שילוט החוצות - החלטה מובנת כשהפרזנטורית (ואחת מבעלות החברה) היא בר רפאלי. נתח הטלוויזיה עמד בשנה האחרונה על פחות משליש מהפעילות. 

לאייס נודע כי החשש הראשוני של הודיס - קרולינה למקה היה "להיבלע" בקבוצת מקאן הגדולה, אך לאחר היכרות עם אנשי המשרד, בר גיל, סמנכ"ל השיווק של הודיס, התרשם לטובה והחליט להעביר את התקציב לידיו. 

כזכור, בשנת 2017 השלימה קסטרו את רכישת מלוא המניות של קבוצת הודיס שכוללת את קרולינה למקה, אורבניקה, הודיס ואקססורייז לפי שווי של 350 מיליון שקל. קסטרו רכשה 26.4% מקבוצת הודיס תמורת 75 מיליון שקל במזומן, והקצאה של 266.5 אלף מניות של קסטרו. בשונה ממותג האופנה קסטרו שסיים את 2018 עם הפסד של 59 מיליון שקל, לעומת רווחים בשנים עברו, מותג המשקפיים היה נקודת האור עם רווח נקי של 16 מיליון שקלים. בספטמבר 2018 חתמה קרולינה למקה על חוזה ייצוג מתוקשר לשנתיים, עם אחת הסלבריטאיות המוכרות ביותר בעולם - קים קרדשיאן. במסגרת ההתקשרות קרדשיאן הפכה לשותפה בנתח של 10% מפעילות קרולינה למקה בארה"ב.

מבחינת הקו הקריאייטיבי של המותג, בר רפאלי צפויה להמשיך לשמש כפרזנטורית המותג ותוביל את הקמפיינים המרכזיים. תוספת הכח שרפאלי תקבל תהיה בדמותו של המגיש והיוצר אסי עזר שבעבר שיתף איתה פעולה עד לנתק מתוקשר בין שני הכוכבים, וכעת השניים יחזרו לעבוד יחד. מי שטיפל עד לאחרונה ב'קרולינה למקה', משרד הפרסום 'ראובני פרידן' כבר הספיק להתאושש מהפרידה עם קבלת תקציב הפרסום של אופטיקנה. התחרות של קרולינה מול המותג תכלול גם קרב פרזנטורים בפרופיל גבוה, מול עומר אדם שיוביל את הקמפיין של החברה שדרכה הוא משווק את מותג VERSO שלו. 

קטגוריית המשקפיים כוללת עוד את משרד הפרסום אברהם שמטפל בתקציב אירוקה ואופטיקה הלפרין שבשנה האחרונה מנהלת את פעילות הפרסום באופן עצמאי.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    חיים 06/08/2019 21:10
    הגב לתגובה זו
    את מי מעניין מי יקבל את הפירסום
  • 6.
    חיים 06/08/2019 20:21
    הגב לתגובה זו
    למה היא עדיין לא בכלא. את מי מעניין התקציב פירסום שלה ??????
  • 5.
    אופטיקאי לא מדופלם 14/07/2019 07:36
    הגב לתגובה זו
    תגידו אתם רציניים ?
  • 4.
    יוסי 11/07/2019 22:45
    הגב לתגובה זו
    זה להעביר את התקציב מהכיס הקטן של אילן שילוח לכיס הגדול של אילן שילוח
  • 3.
    הלפרין 11/07/2019 22:37
    הגב לתגובה זו
    אופטיקה הלפרין מעולם לא החזיקה במשרד פרסום. זה לא מהשנה האחרונה.
  • 2.
    בהצלחה לשני הצדדים (ל"ת)
    מחולל הקלישאות 11/07/2019 15:55
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מי התמודד אתם יודעים? (ל"ת)
    אלבקוקרי 11/07/2019 15:55
    הגב לתגובה זו
  • עוד התמודדו: נחמני צפריר וסימבול פרס (ל"ת)
    אלברט פירות 11/07/2019 20:24
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.63%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״