תקציב הפרסום של Nature Valley עובר לראובני פרידן
לאחר 2 פרידות מתוקשרות מקסטרו וקרולינה למקה, ופיצוי מיידי עם קבלת התקציב של גולף, במשרד הפרסום ראובני פרידן היו זקוקים ל"חטיף מנחם" נוסף שמגיע בדמותו של תקציב הפרסום של חטיפי הגרנולה Nature Valley מקבוצת ג'נרל מילס - כך נודע לאייס.
תקציב הפרסום של Nature Valley הוא מהוותיקים שטופלו על ידי משרד הפרסום אברהם ונוהל בו במשך 13 השנים האחרונות. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2018 עמד התקציב על כ-6.5 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כ-2 מיליון שקל, שרובו כ-75% הופנה לטלוויזיה. שנת 2017 הייתה שנת השיא של המותג עם פרסום בהיקף של כ-13.5 מיליון שקלים (מחירון). מתחילת השנה ועד לחודש זה עומד התקציב על כ-7.5 מיליון שקלים במחירי מחירון, גבוה יותר מכל 2018. בשנה זו טופל התקציב על ידי משרד הפרסום PIGMENT.
ראובני פרידן יקבל לידיו את כל תקציב 'ג'נרל מילס ישראל' שכולל מותגים נוספים כגון פילסברי והאגן דאז. לאייס נודע, כי בקבוצה גיששו בין מספר משרדים בטרם בחרו בו. המשרד יטפל הן בקריאייטיב והן ברכש המדיה עבור החברה.
בג'נרל מילס אישרו את הפרטים. מראובני פרידן לא נמסרה תגובה עד לפרסום הידיעה.
- 1.רק אל תשאירו פירורי גרנולה לצביה (ל"ת)מצולק 12/05/2019 15:12הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
