תקציב הפרסום של Nature Valley עובר לראובני פרידן
לאחר 2 פרידות מתוקשרות מקסטרו וקרולינה למקה, ופיצוי מיידי עם קבלת התקציב של גולף, במשרד הפרסום ראובני פרידן היו זקוקים ל"חטיף מנחם" נוסף שמגיע בדמותו של תקציב הפרסום של חטיפי הגרנולה Nature Valley מקבוצת ג'נרל מילס - כך נודע לאייס.
תקציב הפרסום של Nature Valley הוא מהוותיקים שטופלו על ידי משרד הפרסום אברהם ונוהל בו במשך 13 השנים האחרונות. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2018 עמד התקציב על כ-6.5 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כ-2 מיליון שקל, שרובו כ-75% הופנה לטלוויזיה. שנת 2017 הייתה שנת השיא של המותג עם פרסום בהיקף של כ-13.5 מיליון שקלים (מחירון). מתחילת השנה ועד לחודש זה עומד התקציב על כ-7.5 מיליון שקלים במחירי מחירון, גבוה יותר מכל 2018. בשנה זו טופל התקציב על ידי משרד הפרסום PIGMENT.
ראובני פרידן יקבל לידיו את כל תקציב 'ג'נרל מילס ישראל' שכולל מותגים נוספים כגון פילסברי והאגן דאז. לאייס נודע, כי בקבוצה גיששו בין מספר משרדים בטרם בחרו בו. המשרד יטפל הן בקריאייטיב והן ברכש המדיה עבור החברה.
בג'נרל מילס אישרו את הפרטים. מראובני פרידן לא נמסרה תגובה עד לפרסום הידיעה.
- 1.רק אל תשאירו פירורי גרנולה לצביה (ל"ת)מצולק 12/05/2019 15:12הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.