ניב חורש זיו קורן
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

תקציב הפרסום של Nature Valley עובר לראובני פרידן

לאחר 13 שנים, אחד התקציבים הוותיקים ב'אברהם' עובר לראובני פרידן, לאחר תקופת ביניים ב-PIGMENT. מתחילת השנה עומד התקציב על כ-7.5 מיליון שקל במחירי מחירון 
משה בנימין | (1)

לאחר 2 פרידות מתוקשרות מקסטרו וקרולינה למקה, ופיצוי מיידי עם קבלת התקציב של גולףבמשרד הפרסום ראובני פרידן היו זקוקים ל"חטיף מנחם" נוסף שמגיע בדמותו של תקציב הפרסום של חטיפי הגרנולה Nature Valley מקבוצת ג'נרל מילס - כך נודע לאייס. 

תקציב הפרסום של Nature Valley הוא מהוותיקים שטופלו על ידי משרד הפרסום אברהם ונוהל בו במשך 13 השנים האחרונות. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2018 עמד התקציב על כ-6.5 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כ-2 מיליון שקל, שרובו כ-75% הופנה לטלוויזיה. שנת 2017 הייתה שנת השיא של המותג עם פרסום בהיקף של כ-13.5 מיליון שקלים (מחירון). מתחילת השנה ועד לחודש זה עומד התקציב על כ-7.5 מיליון שקלים במחירי מחירון, גבוה יותר מכל 2018. בשנה זו טופל התקציב על ידי משרד הפרסום PIGMENT

ראובני פרידן יקבל לידיו את כל תקציב 'ג'נרל מילס ישראל' שכולל מותגים נוספים כגון פילסברי והאגן דאז. לאייס נודע, כי בקבוצה גיששו בין מספר משרדים בטרם בחרו בו. המשרד יטפל הן בקריאייטיב והן ברכש המדיה עבור החברה. 

בג'נרל מילס אישרו את הפרטים. מראובני פרידן לא נמסרה תגובה עד לפרסום הידיעה. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    רק אל תשאירו פירורי גרנולה לצביה (ל"ת)
    מצולק 12/05/2019 15:12
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.