לוגו מעריב
צילום: אייס

תקציבי 'מעריב' ו'ג'רוזלם פוסט' - לשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר

תקציבי המותגים מקבוצת אחזקות התקשורת של אלי עזור יטופלו במשרד בתום מגעים שהתנהלו בשבועות האחרונים
משה בנימין | (5)

תקציבי הפרסום של מותגי הפרינט 'מעריב' ו'ג'רוזלם פוסט' יטופלו בשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר - כך נודע לאייס. 

בתום מגעים שהתנהלו בשבועות האחרונים, תקציבי הפרסום של 2 המותגים, מקבוצת החזקות התקשורת של איש העסקים אלי עזור, יעברו רשמית לידי משרד הפרסום. כידוע, החזקותיו של עזור בתחום התקשורת כוללים בנוסף את תחנות הרדיו eco99fm, רדיו ללא הפסקה, רדיו צפון, חברת צ'רלטון שמפעילה ערוצי ספורט בתשלום, רשת המקומון ובנוסף שמו נקשר בערוץ הטלוויזיה רשת, הממוזג עם ערוץ עשר.

מטבע הדברים, מותגי תקשורת שבבעלותם גופי מדיה כגון הנכסים שבבעלותו של עזור עובדים בשיטת הבארטר - החלפת שטחי פרסום עם גופי מדיה אחרים - ולכן אינם מוציאים מכספם על רכש מדיה. המשמעות היא ששפ"פ שיטפל בתקציב לא יעבוד במודל המועדף על משרדי הפרסום של אחוזים מהמדיה אלא לפי ריטיינר עבור עבודת הקריאייטיב. 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    ערן גפני 24/02/2019 10:43
    הגב לתגובה זו
    שום משרד פרסום - ויהיה המתוחכם ביותר - לא יועיל להעלות את מעריב לדרגת עיתון משפיע וחשוב כל עוד הוא יישאר כפי שהוא היום - חיקוי של ידיעות אחרונות. בעוד ישראל היום השכיל למצב עצמו לא רק כחינמון אלא גם כמתחרה אידיאולוגית עם הקו של ידיעות, מעריב המשיך במאמצי סרק להיות ידיעות אבל עם לוגו כותרת שונה. זה לא יילך. הפתרון הוא פשוט - להתחרות בשדה עיתונות האיכות עם "הארץ", וזה אומר: לקבוע קו מערכתי ציוני-ישראלי ברור מחד, אבל עם תפרושת ידיעות וכתבות בכל הנושאים ומכל הזוויות, כמו גם מכל רחבי הארץ והעולם. דבר זה יתאפשר רק אם מעריב יחזור להיות בראודשיט - ועיתון ערב, כמו שהיה בשנות ה-50 ועד אמצע שנות ה-70. כל זה יבדל אותו כעיתון איכות ולכן כבר לא ייחשב כחיקוי של ידיעות, אבל כעיתון ישראלי-ציוני יהיה שונה מ"הארץ" האנטי-ישראלי והאנטי-ציוני.
  • 4.
    גנאדי 21/02/2019 08:43
    הגב לתגובה זו
    מי זוכר שפעם Y&R טיפלו בתקציב הזה...
  • 3.
    שמעוני עוד קיים? משרד זעיר בעשירייה השלישית (ל"ת)
    שמואל ו. 21/02/2019 08:42
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אייל 20/02/2019 21:59
    הגב לתגובה זו
    ?
  • 1.
    מי קורא את מעריב, חשיפה נמוכה לעיתון (ל"ת)
    חחחחחחחחחח 20/02/2019 17:55
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.