תקציבי 'מעריב' ו'ג'רוזלם פוסט' - לשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר
תקציבי הפרסום של מותגי הפרינט 'מעריב' ו'ג'רוזלם פוסט' יטופלו בשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר - כך נודע לאייס.
בתום מגעים שהתנהלו בשבועות האחרונים, תקציבי הפרסום של 2 המותגים, מקבוצת החזקות התקשורת של איש העסקים אלי עזור, יעברו רשמית לידי משרד הפרסום. כידוע, החזקותיו של עזור בתחום התקשורת כוללים בנוסף את תחנות הרדיו eco99fm, רדיו ללא הפסקה, רדיו צפון, חברת צ'רלטון שמפעילה ערוצי ספורט בתשלום, רשת המקומון ובנוסף שמו נקשר בערוץ הטלוויזיה רשת, הממוזג עם ערוץ עשר.
מטבע הדברים, מותגי תקשורת שבבעלותם גופי מדיה כגון הנכסים שבבעלותו של עזור עובדים בשיטת הבארטר - החלפת שטחי פרסום עם גופי מדיה אחרים - ולכן אינם מוציאים מכספם על רכש מדיה. המשמעות היא ששפ"פ שיטפל בתקציב לא יעבוד במודל המועדף על משרדי הפרסום של אחוזים מהמדיה אלא לפי ריטיינר עבור עבודת הקריאייטיב.
- 5.ערן גפני 24/02/2019 10:43הגב לתגובה זושום משרד פרסום - ויהיה המתוחכם ביותר - לא יועיל להעלות את מעריב לדרגת עיתון משפיע וחשוב כל עוד הוא יישאר כפי שהוא היום - חיקוי של ידיעות אחרונות. בעוד ישראל היום השכיל למצב עצמו לא רק כחינמון אלא גם כמתחרה אידיאולוגית עם הקו של ידיעות, מעריב המשיך במאמצי סרק להיות ידיעות אבל עם לוגו כותרת שונה. זה לא יילך. הפתרון הוא פשוט - להתחרות בשדה עיתונות האיכות עם "הארץ", וזה אומר: לקבוע קו מערכתי ציוני-ישראלי ברור מחד, אבל עם תפרושת ידיעות וכתבות בכל הנושאים ומכל הזוויות, כמו גם מכל רחבי הארץ והעולם. דבר זה יתאפשר רק אם מעריב יחזור להיות בראודשיט - ועיתון ערב, כמו שהיה בשנות ה-50 ועד אמצע שנות ה-70. כל זה יבדל אותו כעיתון איכות ולכן כבר לא ייחשב כחיקוי של ידיעות, אבל כעיתון ישראלי-ציוני יהיה שונה מ"הארץ" האנטי-ישראלי והאנטי-ציוני.
- 4.גנאדי 21/02/2019 08:43הגב לתגובה זומי זוכר שפעם Y&R טיפלו בתקציב הזה...
- 3.שמעוני עוד קיים? משרד זעיר בעשירייה השלישית (ל"ת)שמואל ו. 21/02/2019 08:42הגב לתגובה זו
- 2.אייל 20/02/2019 21:59הגב לתגובה זו?
- 1.מי קורא את מעריב, חשיפה נמוכה לעיתון (ל"ת)חחחחחחחחחח 20/02/2019 17:55הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
