תקציבי 'מעריב' ו'ג'רוזלם פוסט' - לשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר
תקציבי הפרסום של מותגי הפרינט 'מעריב' ו'ג'רוזלם פוסט' יטופלו בשמעוני פינקלשטיין פרלמוטר - כך נודע לאייס.
בתום מגעים שהתנהלו בשבועות האחרונים, תקציבי הפרסום של 2 המותגים, מקבוצת החזקות התקשורת של איש העסקים אלי עזור, יעברו רשמית לידי משרד הפרסום. כידוע, החזקותיו של עזור בתחום התקשורת כוללים בנוסף את תחנות הרדיו eco99fm, רדיו ללא הפסקה, רדיו צפון, חברת צ'רלטון שמפעילה ערוצי ספורט בתשלום, רשת המקומון ובנוסף שמו נקשר בערוץ הטלוויזיה רשת, הממוזג עם ערוץ עשר.
מטבע הדברים, מותגי תקשורת שבבעלותם גופי מדיה כגון הנכסים שבבעלותו של עזור עובדים בשיטת הבארטר - החלפת שטחי פרסום עם גופי מדיה אחרים - ולכן אינם מוציאים מכספם על רכש מדיה. המשמעות היא ששפ"פ שיטפל בתקציב לא יעבוד במודל המועדף על משרדי הפרסום של אחוזים מהמדיה אלא לפי ריטיינר עבור עבודת הקריאייטיב.
- 5.ערן גפני 24/02/2019 10:43הגב לתגובה זושום משרד פרסום - ויהיה המתוחכם ביותר - לא יועיל להעלות את מעריב לדרגת עיתון משפיע וחשוב כל עוד הוא יישאר כפי שהוא היום - חיקוי של ידיעות אחרונות. בעוד ישראל היום השכיל למצב עצמו לא רק כחינמון אלא גם כמתחרה אידיאולוגית עם הקו של ידיעות, מעריב המשיך במאמצי סרק להיות ידיעות אבל עם לוגו כותרת שונה. זה לא יילך. הפתרון הוא פשוט - להתחרות בשדה עיתונות האיכות עם "הארץ", וזה אומר: לקבוע קו מערכתי ציוני-ישראלי ברור מחד, אבל עם תפרושת ידיעות וכתבות בכל הנושאים ומכל הזוויות, כמו גם מכל רחבי הארץ והעולם. דבר זה יתאפשר רק אם מעריב יחזור להיות בראודשיט - ועיתון ערב, כמו שהיה בשנות ה-50 ועד אמצע שנות ה-70. כל זה יבדל אותו כעיתון איכות ולכן כבר לא ייחשב כחיקוי של ידיעות, אבל כעיתון ישראלי-ציוני יהיה שונה מ"הארץ" האנטי-ישראלי והאנטי-ציוני.
- 4.גנאדי 21/02/2019 08:43הגב לתגובה זומי זוכר שפעם Y&R טיפלו בתקציב הזה...
- 3.שמעוני עוד קיים? משרד זעיר בעשירייה השלישית (ל"ת)שמואל ו. 21/02/2019 08:42הגב לתגובה זו
- 2.אייל 20/02/2019 21:59הגב לתגובה זו?
- 1.מי קורא את מעריב, חשיפה נמוכה לעיתון (ל"ת)חחחחחחחחחח 20/02/2019 17:55הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.