קסטרו תצא בקמפיין עם כוכב 'הכלה מאיסטנבול' - בהובלת אדלר
חברת האופנה הישראלית קסטרו תופסת טרמפ על הסדרה הכי לוהטת ומדוברת בישראל - הכלה מאיסטנבול. החברה הודיעה שתצלם בקרוב קמפיין בכיכובו של בירקאי הרדל, שמגלם בסדרה את האח הצעיר מוראט, במשפחת בוראן.
הרדל יצטלם לקמפיין לצידה של הפרזנטורית הקבועה רותם סלע. בחברה מזדרזים להבהיר שהקמפיין החד פעמי לא משנה את מעמדם של שאר הפרזנטורים אביב אלוש ועומר דרור, עימם צפויים קמפיינים נוספים במהלך השנה הקרובה.
הקמפיין יהיה גם הראשון של משרד הפרסום אדלר חומסקי אליו עבר התקציב של קסטרו בתום 30 שנה של עבודה משותפת עם ראובני פרידן. לפני מספר חודשים הצטרפה לקסטרו מור פסו אבלגון שמונתה לתפקיד סמנכ"לית השיווק. העבר המשותף של פסו אבלגון עם אדלר חומסקי שבו עבדה בעבר כמנהלת לקוחות, יחד עם רצון חברת האופנה לרענן את מערך הפרסום, הכריע את הכף לטובת אדלר חומסקי.
בשבוע הבא (יום ד') תערוך החברה מסיבת עיתונאים בהשתתפות השחקן, בירקאי הרדל, יחד עם רותם סלע, בסניף קסטרו בדיזנגוף. לאחר מכן, החברה תקיים גם מפגש מעריצים לקהל הרחב.
- 6.שגבי רוטר יבין תם עידן מנהלות פרסום.רק בזבוז ופנטזיות . (ל"ת)רפאל 09/02/2019 17:05הגב לתגובה זו
- 5.ההוא עם המעיל 06/02/2019 14:44הגב לתגובה זושלא יעשה שום דבר למותג או למכירות, אבל אדלר יוציאו חשבונית
- 4.קוקיה 06/02/2019 14:39הגב לתגובה זוואף מילה על המעורבות של אדלר חומסקי. עליבות. מגיע לקסטרו...
- 3.שלי 06/02/2019 13:10הגב לתגובה זואוי ואבוי קסטרו
- 2.גבר 06/02/2019 12:37הגב לתגובה זוזה מיוחד
- 1.כותל 06/02/2019 12:11הגב לתגובה זוובכלל מה פשר הפריחה הארדואנית הזו...
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
