אייל הובר לוי
צילום: יח"צ

D-Say זכה בתקציב הפרסום של מכללת לוינסקי לחינוך

התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים, בהתקשרות של 4 שנים עם המשרד הזוכה
משה בנימין |

משרד הפרסום dsay בניהולו של המנכ"ל והשותף אייל הובר לוי זכה במכרז על תקציב הפרסום של מכללת לוינסקי לחינוך - כך נודע לאייס. התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים, בהתקשרות של 4 שנים עם המשרד הזוכה.

המכרז על תקציב המכללה כלל הגשת פרזנטציות, שבהן ניתן דגש על פתרונות חדשניים, יצירתיות וחשיבה בתחום המוסדות להשכלה גבוהה. מכללת לוינסקי מציעה מבחר תכניות לתואר ראשון בחינוך (.B.Ed.) ותעודת הוראה, תכניות הסבת אקדמאיים להוראה, תכניות לתואר שני בחינוך (.M.Ed.), תואר שני ותעודת הוראה לאקדמאים (M.Teach), תואר שני בטיפול במוזיקה (M.A.A.T) ותואר ראשון ושני בחינוך מוסיקלי.

הדס אסף, מנהלת מערך השיווק של מכללת לוינסקי לחינוך: "שוק ההשכלה הגבוהה בכלל ושוק ההשכלה הגבוהה בקרב המכללות להוראה בפרט הופך לתחרותי יותר משנה לשנה. ישנה חשיבות רבה לבידול של כל מוסד בהינתן הדמיון הרב המתקיים ביניהם. זו אחת מהמשימות החשובות שמשרד D-Say יתבקש לעסוק בהן".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.