אייל הובר לוי
צילום: יח"צ

D-Say זכה בתקציב הפרסום של מכללת לוינסקי לחינוך

התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים, בהתקשרות של 4 שנים עם המשרד הזוכה
משה בנימין |

משרד הפרסום dsay בניהולו של המנכ"ל והשותף אייל הובר לוי זכה במכרז על תקציב הפרסום של מכללת לוינסקי לחינוך - כך נודע לאייס. התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים, בהתקשרות של 4 שנים עם המשרד הזוכה.

המכרז על תקציב המכללה כלל הגשת פרזנטציות, שבהן ניתן דגש על פתרונות חדשניים, יצירתיות וחשיבה בתחום המוסדות להשכלה גבוהה. מכללת לוינסקי מציעה מבחר תכניות לתואר ראשון בחינוך (.B.Ed.) ותעודת הוראה, תכניות הסבת אקדמאיים להוראה, תכניות לתואר שני בחינוך (.M.Ed.), תואר שני ותעודת הוראה לאקדמאים (M.Teach), תואר שני בטיפול במוזיקה (M.A.A.T) ותואר ראשון ושני בחינוך מוסיקלי.

הדס אסף, מנהלת מערך השיווק של מכללת לוינסקי לחינוך: "שוק ההשכלה הגבוהה בכלל ושוק ההשכלה הגבוהה בקרב המכללות להוראה בפרט הופך לתחרותי יותר משנה לשנה. ישנה חשיבות רבה לבידול של כל מוסד בהינתן הדמיון הרב המתקיים ביניהם. זו אחת מהמשימות החשובות שמשרד D-Say יתבקש לעסוק בהן".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

הכוכב הבא בראש הפריים טיים

בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.7% רייטינג ו-352 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-215 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5.9% רייטינג ו-144 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 95 אלף צופים ו-4% רייטינג.


פריים טיים

תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים. 

בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד. 

אמיליאנו קלמזוק, מנכ"ל רשת 13 (יח"צ)אמיליאנו קלמזוק, מנכ"ל רשת 13 (יח"צ)

האח הגדול לא מספיק - חדשות 13 תחת איום קיומי

הערכות לקיצוץ של עשרות עובדים והורדת תוכניות; העובדים מזהירים: "הימור על עתיד החברה"; וגם - משקיעים לא מגיעים ואוטוטו נגמר קו האשראי



רן קידר |

המערכת העיתונאית של חדשות 13 עומדת בפני טלטלה נוספת, אחרי שוועד העובדים התריע על תוכנית קיצוץ רחבה שתפגע ישירות בליבת פעילות החברה. על פי העדכונים שנמסרו לוועד בימים האחרונים, הקיצוץ כולל הורדת תוכניות יומיות וצמצום בתקציב המהדורה המרכזית בהגשת אודי סגל ודוריה למפל. המשמעות: פיטורים של כ־40 עד 50 עובדים מתוך כ־280 איש – כ־20% מכלל עובדי חדשות 13.

מערכת חדשות במאבק הישרדות

לטענת ועד העובדים, מדובר בצעד חד–צדדי שמובילה הנהלת רשת 13, בראשות המנכ"ל אמיליאנו קלמזוק, דווקא בשנת בחירות, תקופה בה הביקוש לתוכן חדשותי מזנק. במכתב שנשלח לעובדים הוגדרה הכוונה לקיצוץ כ"צעד הרסני", שמעיד על ניסיון לעצב מחדש את אסטרטגיית הערוץ,– תוך סיכון ישיר של מה שנתפס בעבר כמרכז הכובד העיתונאי שלו.

לפי הערכות פנימיות, התקציב המיועד לחברת החדשות עומד להפוך לנמוך ביותר מאז שנת 2020, על אף גידול במספר השחקנים והתחרות בתחום. בוועד טוענים שהמשמעות המיידית של הקיצוץ תכלול הורדת תכניות יומיות, פגיעה באיכות המהדורה המרכזית והטלת עומס כבד על צוותי השטח והעריכה. הם מזהירים מפגיעה בכושר התחרות של החברה ובאיכות השידור.

אחת הטענות החריפות היא כי ההכנסות הגבוהות שהניב פורמט הריאליטי "האח הגדול" ינותבו להפקות בידור נוספות ולא לחיזוק המערכת העיתונאית. בוועד מציינים כי רשת לא הציגה משקיעים שיישאו בעלות הסיכון, מה שמעלה חשש כי מפוטרי החדשות יממנו בפועל את עלויות הריאליטי.

לטענת העובדים, מדובר בהימור מסוכן על עתיד החברה, שמעיד על סדר עדיפויות בעייתי. הם כותבים כי לא ניתן להישאר אדישים מול מגמה לפיה השקעות חדשות מופנות לתוכן בידורי בלבד, בעוד שחדשות 13, אחד מעמודי התווך של גוף השידור, נותרת עם תקציב מדולל.