המכון הטכנולוגי HIT חולון יוצא במכרז על תקציב היח"צ
המכון הטכנולוגי בחולון, או בשמו המוכר יותר HIT מוציא למכרז את תקציב יחסי הציבור שלו. ההתקשרות תהיה לשנתיים עם 3 אופציות להארכה בשנה כל אחת עד למקסימום התקשרות של 5 שנים.
בין תנאי הסף במכרז, דורשת המכללה מהמתמודדים ניסיון עבודה, במהלך 5 השנים שקדמו למועד למכרז, שבמסגרתו שירות שניתן לפחות ל-5 לקוחות ומתוכם לפחות ל-3 לקוחות שהינם גופים ציבוריים ו/ או חברות הייטק וטכנולוגיה, בהיקף התקשרות ממוצע של לפחות 150 אלף שקל לשנה. בנוסף דורשת המכללה "צוות יועצים בעל ניסיון בניהול וטיפול במשברים תקשורתיים במהלך 5 השנים האחרונות; יועץ תקשורת בכיר בעל ותק של לפחות 5 שנים בתחום יחסי הציבור וכן יועץ תקשורת נוסף בעל ותק של לפחות 3 שנים בתחום יחסי ציבור".
מתוך ההצעות שיעמדו בתנאי הסף, רוב משקל הציון יוענק להתרשמות המכון מרשימת לקוחות המשרד המציע עם 35% והתרשמות המכון מהדוגמאות לניהול משברים על ידי המציע בעבר כפי שיפורטו על ידו עם 30% - חלק זה יהיה שווה 25 נקודות מהציון הכללי לעומת שלב הפרזנטציות שיהווה 45 נקודות מהציון הכולל ושלב הצעת המחיר שיהווה 30 נקודות.
המכון הטכנולוגי מעניק תואר ראשון ושני במסגרת הפקולטה להנדסה – הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הפקולטה למדעים - מדעי המחשב, מתמטיקה שימושית, הפקולטה לניהול טכנולוגיה – ניהול טכנולוגיה, המחלקה לטכנולוגיות למערכות למידה ותואר שני בטכנולוגיות למערכות למידה ללא תיזה. בפקולטה לעיצוב המכון מעניק תואר B.Design בתחומי העיצוב: המחלקה לעיצוב תעשייתי, המחלקה לעיצוב פנים והמחלקה לעיצוב תקשורת חזותית, ותואר שני בעיצוב משולב .(M. Design).
- 1.אסף 25/12/2018 01:16הגב לתגובה זוהמכון הנכבד צריך קצת לרדת מהאולימפוס. לא ציינתם את הסכום שהם מוכנים לשלם... הכתבה עולה יותר.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
