ערן ניר
צילום: ערן ניר
פרסום ראשון

מסתמן: ערן ניר יקודם ויקבל סמכויות ניהול רחבות בגיתם

תכניות העבודה ל-2019 כוללות קידום של ניר מעמדת הסמנכ"ל אותה הוא חולק עם שרון רפאל ועידו קריב. עם זאת לא מחייב שיקבל את תפקיד מנהל הקריאייטיב הראשי 
משה בנימין | (5)

טרם ידוע מה יהיה התפקיד והטייטל הרשמי, אך לקראת תכניות העבודה לשנת 2019, לאייס נודע כי ערן ניר צפוי לזכות לקידום בגיתם BBDO ולקבל לידיו סמכויות ניהול רחבות יותר. על פניו, אחת האפשרויות היא שניר ימונה למנהל הקריאייטיב הראשי של המשרד אך בהגדרה זו עדיין טמונה רגישות רבה מעצם העובדה שבמשרד מועסקים כעת 3 סמנכ"לי קריאייטיב שחולקים ביניהם את פעילות המשרד: ניר, שרון רפאל ועידו קריב.   

המהלך שמתבשל בימים אלו, ייצא לפועל כמעט שנתיים לאחר שניר הגיע למשרד עם פרישתו מבאומן בר ריבנאי ו-3 חודשים לאחר פרישתו של דני יעקובוביץ', שהיה מנהל הקריאייטיב הראשי, עבר לראובני פרידן ומאז המשרד שוקל את צעדיו לגבי ההיררכיה החדשה. 

כזכור, ניר הגיע למשרד יחד עם שרון רפאל, גם הוא איש באומן לשעבר שבתווך שימש כסמנכ"ל קריאייטיב לתקופה קצרה ב-y&r ישראל עד לסגירת המשרד עם פרישתם של גיא בר ויובל ויינגסט - המנכ"ל והמשנה למנכ"ל. השניים הצטרפו לגיתם ושימשו תחת יעקובוביץ' שחתם 12 שנים במשרד עם פרישתו השנה. ויינגסט בעצמו שב לגיתם ומונה למנכ"ל משותף יחד עם קרן בכר אמיתי, תחת מנכ"ל קבוצת גיתם - עידו הר-טוב

קידומו של ניר וכל שינוי במבנה הניהולי של החברה תלוי באישורו הסופי של הר-טוב. לאייס נודע כי נכון לעכשיו הוא לפחות צלח את "מכשול האגו" הטבעי בקרב חבריו לתפקיד במשרד וקיבל את ברכת הדרך של שרון רפאל שלא הביע התנגדות לתת לניר את הבמה המרכזית. בכל הקשור לעידו קריב מדובר בתמונה מורכבת יותר שכן התקציב שנמצא תחת אחריותו הוא מותג הדגל של המשרד - שופרסל - אותו הוא מנהל. גם אם ניר יקודם לפוזיציה גבוהה יותר, לא תהיה לו נגיעה בתקציב שופרסל שיישמר בגבולות הגזרה של קריב. 

ממשרד הפרסום גיתם BBDO לא נמסרה תגובה עד למועד פרסום הידיעה. 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    דני 01/01/2019 10:45
    הגב לתגובה זו
    מהמצחיקים והמוכשרים בתעשייה. כיף לגיתם
  • 4.
    ניר 25/12/2018 09:40
    הגב לתגובה זו
    תנחומי למחלקת הקריאטיב. גל העזיבות בדרך. אם זה המינוי, גיתם בדרך למטה.
  • 3.
    בחור נחמד (ל"ת)
    סה"כ 24/12/2018 18:25
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מסתמן: יש ידיעה באייס, עדיין לא ברור מה היא (ל"ת)
    היחיד שיודע 23/12/2018 18:53
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    צפו פגיעה 23/12/2018 16:56
    הגב לתגובה זו
    בדרך כלל, מהלך כזה בגיתם נועד להראות למישהו אחר את הדרך הביתה...
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.

האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.