משרד הפרסום שכולם רוצים לעבוד בו
פרסום הוא חלק משמעותי מאוד עבור כל עסק ועסק. לא משנה אם מדובר בעסק גדול או עסק קטן, כאשר מדובר בפרסום, הרי שמדובר בדבר בסיסי ומשמעותי מאוד, אשר בלעדיו העסק לא יצליח להיות מוכר ונבחר על ידי קהל לקוחות פוטנציאלים, הזקוקים לשירותיו או מוצריו. דרכי שיווק ופרסום משתנים בהתאם לתקופה ובהתאם למציאות. במציאות שאנו חיים בה כיום, כל עסק המעוניין לשווק ולפרסם את עצמו ברמה הטובה והגבוהה ביותר, חייב לבחור במשרד פרסום, אשר ידע לכוון אותו לדרכי הפרסום הנכונות והמתאימות לתקופה, ליצור עבורו מיתוג עסקי ראוי ולדאוג לשווק ולפרסם את העסק בשטח בצורה הטובה ביותר. אם אתם חולמים לעבוד במשרד פרסום, אם שיווק ופרסום זורמים בדם שלכם ואתם אתם נושמים את עולם הדיגיטלי, אתם וודאי בודקים מדי יום האם ישנן מודעות . ג'נסיס היא ללא ספק משרד הפרסום הטוב ביותר לעבוד בו. דרושים משרד פרסום
ג'נסיס- קווים לדמותה
משרד הפרסום המוביל ביותר כיום קרוי: ג'נסיס. מדובר בחברה מקצועית מאוד, אשר הוקמה במטרה להעניק לבעלי עסקים את האפשרות להבין עד כמה חשוב מיתוג עסקי. החל משנת 2012 ועד היום, החברה הספיקה למתג מעל ל1000 עסקים, כאשר כיום החברה מנהלת את הפרסום של מעל 250 עסקים בישראל. החברה מאמינה כי ההצלחה של העסקים אשר היא ממתגת או עוסקת במסע הפרסום שלהם היא ההצלחה שלה. לכן, החברה עושה כל שביכולתה על מנת למתג את העסק בצורה הטובה והנכונה ביותר, בהתאם לתהליך מיתוג נכון ומתאים לכל עסק בהתאם למהותו וכן, לפרסם ולשווק את העסק הן באמצעות קמפיינים יצירתיים והן באמצעות כל דרכי השיווק המתאימות והנכונות ביותר בעידן המודרני שבו אנו חיים כיום. מדובר ללא ספק במשרד פרסום מוביל מאוד, אשר מהווה את המילה האחרונה בתחום פרסום ושיווק של עסקים מכל הסוגים והמינים, בכל סדר גודל באשר הוא.
עובדי החברה
החל משנת 2012 ועד היום, הגדילה את כמות העובדים שלה, ל32 עובדים מסורים, מקצועיים, יצירתיים ומיומנים, אשר מחולקים למספר מחלקות שונות. מדובר באנשי מקצוע אשר עוסקים בתחום הקופירייטינג, הקידום והשיווק במדיה הדיגיטלית כגון: גוגל, רשתות חברתיות ועוד. כל אנשי החברה הינם חומר רענן, כלומר: מרבית עובדי החברה הגיעו מיד בתום הלימודים שלהם לעבוד בחברה, על מנת לצבור ניסיון רציני בכל מה שקשור למיתוג, פרסום ושיווק דיגיטלי. ג'נסיס מהווה את הבית ספר הטוב ביותר לתחומים הללו ולכן, אנשים צעירים רבים המעוניינים להתנסות בתחום ולעסוק בו בצורה רצינית, מגיעים לעבור בג'נסיס. עובדי החברה עושים את כל שביכולתם, על מנת לסייע לכל עסק להצליח. היחס האנושי, המקצועיות ללא פשרות, הניסיון, הידע והיכולת של אנשי הצוות של החברה, הופכות את החברה לחברה מס[A1] פר אחת בכל מה שקשור לשיווק, מיתוג ופרסום של עסקים.
מדוע כדאי לעבוד בג'נסיס
אם אתם מחפשים מודעות דרושים פרסום, מכיוון שאתם חושבים שיש לכם את כל מה שנדרש לעבוד בעולם הפרסום וכן, למדתם את התחום ואתם מחפשים את המקום הטוב ביותר לרכוש בו את הכלים הטובים ביותר בעולם הפרסום בזמן מהיר, הרי שג'נסיס היא ללא ספק המקום האידאלי לעבוד בו. ג'נסיס מכילה חומר אנושי צעיר ורענן. החברה מעניקה את היכולת ללמוד בזמן הקצר ביותר את כל מה שצריך לדעת על עולם הדיגיטלי, על פרסום ושיווק בו וכמובן על מיתוג. כמו כן, בג'נסיס תוכלו ללמוד את כל מה שצריך לדעת על הקמפיינים המצליחים ביותר כיום, על בניית אתרים בוורדפרס, על קידום בגוגל ועוד. כל אדם המעוניין לעבוד בסביבה דינאמית, תומכת ואיכותית, כל אדם המעוניין להתקדם בעבודתו מדי יום ביומו, ללמוד דברים חדשים וליישם אותם על עסקים המעוניינים לגדול, להתפתח, להתקדם ולהתפרסם, חייב לבחור בג'נסיס.
- משרדי הפרסום בעידן ה-AI - התכווצות ואי וודאות; המניות נופלות
- כך תשיגו פרסום יעיל לחברות הייטק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
התקדמותה של ג'נסיס מאז ועד היום
- 2.יונתן 29/06/2019 20:47הגב לתגובה זועשיתי שם ראיון והתרשמתי מאוד לטובה, נראה מקום ממש מגניב, לצערי לא חזרו אלי :(
- 1.רונית אלבז גלובס 01/12/2018 15:14הגב לתגובה זומתוך 100 משרדי פרסום. גנסיס זכתה במקום ה14 במשרדים. פירמה גלובס אוקטובר 18.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
