משרד הפרסום שכולם רוצים לעבוד בו
פרסום הוא חלק משמעותי מאוד עבור כל עסק ועסק. לא משנה אם מדובר בעסק גדול או עסק קטן, כאשר מדובר בפרסום, הרי שמדובר בדבר בסיסי ומשמעותי מאוד, אשר בלעדיו העסק לא יצליח להיות מוכר ונבחר על ידי קהל לקוחות פוטנציאלים, הזקוקים לשירותיו או מוצריו. דרכי שיווק ופרסום משתנים בהתאם לתקופה ובהתאם למציאות. במציאות שאנו חיים בה כיום, כל עסק המעוניין לשווק ולפרסם את עצמו ברמה הטובה והגבוהה ביותר, חייב לבחור במשרד פרסום, אשר ידע לכוון אותו לדרכי הפרסום הנכונות והמתאימות לתקופה, ליצור עבורו מיתוג עסקי ראוי ולדאוג לשווק ולפרסם את העסק בשטח בצורה הטובה ביותר. אם אתם חולמים לעבוד במשרד פרסום, אם שיווק ופרסום זורמים בדם שלכם ואתם אתם נושמים את עולם הדיגיטלי, אתם וודאי בודקים מדי יום האם ישנן מודעות . ג'נסיס היא ללא ספק משרד הפרסום הטוב ביותר לעבוד בו. דרושים משרד פרסום
ג'נסיס- קווים לדמותה
משרד הפרסום המוביל ביותר כיום קרוי: ג'נסיס. מדובר בחברה מקצועית מאוד, אשר הוקמה במטרה להעניק לבעלי עסקים את האפשרות להבין עד כמה חשוב מיתוג עסקי. החל משנת 2012 ועד היום, החברה הספיקה למתג מעל ל1000 עסקים, כאשר כיום החברה מנהלת את הפרסום של מעל 250 עסקים בישראל. החברה מאמינה כי ההצלחה של העסקים אשר היא ממתגת או עוסקת במסע הפרסום שלהם היא ההצלחה שלה. לכן, החברה עושה כל שביכולתה על מנת למתג את העסק בצורה הטובה והנכונה ביותר, בהתאם לתהליך מיתוג נכון ומתאים לכל עסק בהתאם למהותו וכן, לפרסם ולשווק את העסק הן באמצעות קמפיינים יצירתיים והן באמצעות כל דרכי השיווק המתאימות והנכונות ביותר בעידן המודרני שבו אנו חיים כיום. מדובר ללא ספק במשרד פרסום מוביל מאוד, אשר מהווה את המילה האחרונה בתחום פרסום ושיווק של עסקים מכל הסוגים והמינים, בכל סדר גודל באשר הוא.
עובדי החברה
החל משנת 2012 ועד היום, הגדילה את כמות העובדים שלה, ל32 עובדים מסורים, מקצועיים, יצירתיים ומיומנים, אשר מחולקים למספר מחלקות שונות. מדובר באנשי מקצוע אשר עוסקים בתחום הקופירייטינג, הקידום והשיווק במדיה הדיגיטלית כגון: גוגל, רשתות חברתיות ועוד. כל אנשי החברה הינם חומר רענן, כלומר: מרבית עובדי החברה הגיעו מיד בתום הלימודים שלהם לעבוד בחברה, על מנת לצבור ניסיון רציני בכל מה שקשור למיתוג, פרסום ושיווק דיגיטלי. ג'נסיס מהווה את הבית ספר הטוב ביותר לתחומים הללו ולכן, אנשים צעירים רבים המעוניינים להתנסות בתחום ולעסוק בו בצורה רצינית, מגיעים לעבור בג'נסיס. עובדי החברה עושים את כל שביכולתם, על מנת לסייע לכל עסק להצליח. היחס האנושי, המקצועיות ללא פשרות, הניסיון, הידע והיכולת של אנשי הצוות של החברה, הופכות את החברה לחברה מס[A1] פר אחת בכל מה שקשור לשיווק, מיתוג ופרסום של עסקים.
מדוע כדאי לעבוד בג'נסיס
אם אתם מחפשים מודעות דרושים פרסום, מכיוון שאתם חושבים שיש לכם את כל מה שנדרש לעבוד בעולם הפרסום וכן, למדתם את התחום ואתם מחפשים את המקום הטוב ביותר לרכוש בו את הכלים הטובים ביותר בעולם הפרסום בזמן מהיר, הרי שג'נסיס היא ללא ספק המקום האידאלי לעבוד בו. ג'נסיס מכילה חומר אנושי צעיר ורענן. החברה מעניקה את היכולת ללמוד בזמן הקצר ביותר את כל מה שצריך לדעת על עולם הדיגיטלי, על פרסום ושיווק בו וכמובן על מיתוג. כמו כן, בג'נסיס תוכלו ללמוד את כל מה שצריך לדעת על הקמפיינים המצליחים ביותר כיום, על בניית אתרים בוורדפרס, על קידום בגוגל ועוד. כל אדם המעוניין לעבוד בסביבה דינאמית, תומכת ואיכותית, כל אדם המעוניין להתקדם בעבודתו מדי יום ביומו, ללמוד דברים חדשים וליישם אותם על עסקים המעוניינים לגדול, להתפתח, להתקדם ולהתפרסם, חייב לבחור בג'נסיס.
- משרדי הפרסום בעידן ה-AI - התכווצות ואי וודאות; המניות נופלות
 - כך תשיגו פרסום יעיל לחברות הייטק
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
התקדמותה של ג'נסיס מאז ועד היום
- 2.יונתן 29/06/2019 20:47הגב לתגובה זועשיתי שם ראיון והתרשמתי מאוד לטובה, נראה מקום ממש מגניב, לצערי לא חזרו אלי :(
 - 1.רונית אלבז גלובס 01/12/2018 15:14הגב לתגובה זומתוך 100 משרדי פרסום. גנסיס זכתה במקום ה14 במשרדים. פירמה גלובס אוקטובר 18.
 
מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף בראש כל רצועות השידור
כמות הצופים במהדורות החדשות חזרה לנורמה, אחרי פיק חריג, אך המגמה נשמרה, 12 עדיין בראש, 14 מצמצם פערים ו-13 מגרד את ה-100 אלף צופים; אחד מעשרה צופי המהדורות המרכזיות צופה במהדורה המרכזית של כאן11
לאחר ששככה הסערה, אמש כמות הצופים במהדורות המרכזיות ירדה ל-742 אלף צופים. כמובן, שמבחינת הנתונים של כל ערוץ וערוץ נרשמה ירידה מאשר בערב יום ראשון החריג, אבל מבחינת הדירוג עצמו, המגמות נותרו זהות. 12 עדיין בראש, 14 מדביק פערים, 13 מאבד גובה וכאן11 על גבול הנישה.
מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 13.5% רייטינג ו-320 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 8.1% רייטינג ו-241 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.6% רייטינג ו-1010
 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 80 אלף צופים ו-3.3% רייטינג. 
פריים טיים
 בערב של ריאליטי חזק, הריאליטי תמיד יהיה בראש, וכך היה גם אמש, כש-"מאסטר שף" של קשת הובילה בגאון, עם 14.2% רייטינג ו-333 אלף צופים (והיתה התכנית הנצפית ביותר בכל לוח השידורים). אחריה היתה "הפטריוטים" שהולכת ומתחזקת מדי ערב, ואתמול היתה התכנית השלישית הנצפית בלוח השידורים, עם 9.2% רייטינג ו-297 אלף צופים. השעשועון של רשת, "כלוב הזהב", היה הרחק מאחור, עם 4.9% רייטינג ו-115 אלף צופים ואילו עוד הרחק מאחור היה תכנית ראיונות חדשה של כאן11, "הייתי שם", שפתחה עם רצח רבין וקיבלה 2.5% רייטינג עם 56 אלף צופים בלבד.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.3% ו-108 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה,
 עם 2.8% רייטינג ו-66 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 2% רייטינג ו-52 אלף צופים בלבד. 
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
 - חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
 - המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
 
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך ערוץ 14 לקח את ההובלה, עם "על הבוקר" עם נוי בר, שהיה בראש עם 2.8% רייטינג ו-58 אלף צופים. אחריו היה משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור, שעמד על רייטינג של 2.5% ו-55 אלף צופים בלבד, ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.2% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
