משרד הפרסום שכולם רוצים לעבוד בו

תוכן בחסות | (2)
נושאים בכתבה משרד פרסום פרסום

פרסום הוא חלק משמעותי מאוד עבור כל עסק ועסק. לא משנה אם מדובר בעסק גדול או עסק קטן, כאשר מדובר בפרסום, הרי שמדובר בדבר בסיסי ומשמעותי מאוד, אשר בלעדיו העסק לא יצליח להיות מוכר ונבחר על ידי קהל לקוחות פוטנציאלים, הזקוקים לשירותיו או מוצריו. דרכי שיווק ופרסום משתנים בהתאם לתקופה ובהתאם למציאות. במציאות שאנו חיים בה כיום, כל עסק המעוניין לשווק ולפרסם את עצמו ברמה הטובה והגבוהה ביותר, חייב לבחור במשרד פרסום, אשר ידע לכוון אותו לדרכי הפרסום הנכונות והמתאימות לתקופה, ליצור עבורו מיתוג עסקי ראוי ולדאוג לשווק ולפרסם את העסק בשטח בצורה הטובה ביותר. אם אתם חולמים לעבוד במשרד פרסום, אם שיווק ופרסום זורמים בדם שלכם ואתם אתם נושמים את עולם הדיגיטלי, אתם וודאי בודקים מדי יום האם ישנן מודעות . ג'נסיס היא ללא ספק משרד הפרסום הטוב ביותר לעבוד בו. דרושים משרד פרסום 

ג'נסיס- קווים לדמותה

משרד הפרסום המוביל ביותר כיום קרוי: ג'נסיס. מדובר בחברה מקצועית מאוד, אשר הוקמה במטרה להעניק לבעלי עסקים את האפשרות להבין עד כמה חשוב מיתוג עסקי. החל משנת 2012 ועד היום, החברה הספיקה למתג מעל ל1000 עסקים, כאשר כיום החברה מנהלת את הפרסום של מעל 250 עסקים בישראל.  החברה מאמינה כי ההצלחה של העסקים אשר היא ממתגת או עוסקת במסע הפרסום שלהם היא ההצלחה שלה. לכן, החברה עושה כל שביכולתה על מנת למתג את העסק בצורה הטובה והנכונה ביותר, בהתאם לתהליך מיתוג נכון ומתאים לכל עסק בהתאם למהותו וכן, לפרסם ולשווק את העסק הן באמצעות קמפיינים יצירתיים והן באמצעות כל דרכי השיווק המתאימות והנכונות ביותר בעידן המודרני שבו אנו חיים כיום. מדובר ללא ספק במשרד פרסום מוביל מאוד, אשר מהווה את המילה האחרונה בתחום פרסום ושיווק של עסקים מכל הסוגים והמינים, בכל סדר גודל באשר הוא.

עובדי החברה

החל משנת 2012 ועד היום, הגדילה את כמות העובדים שלה, ל32 עובדים מסורים, מקצועיים, יצירתיים ומיומנים, אשר מחולקים למספר מחלקות שונות. מדובר באנשי מקצוע אשר עוסקים בתחום הקופירייטינג, הקידום והשיווק במדיה הדיגיטלית כגון: גוגל, רשתות חברתיות ועוד. כל אנשי החברה הינם חומר רענן, כלומר: מרבית עובדי החברה הגיעו מיד בתום הלימודים שלהם לעבוד בחברה, על מנת לצבור ניסיון רציני בכל מה שקשור למיתוג, פרסום ושיווק דיגיטלי. ג'נסיס מהווה את הבית ספר הטוב ביותר לתחומים הללו ולכן, אנשים צעירים רבים המעוניינים להתנסות בתחום ולעסוק בו בצורה רצינית, מגיעים לעבור בג'נסיס. עובדי החברה עושים את כל שביכולתם, על מנת לסייע לכל עסק להצליח. היחס האנושי, המקצועיות ללא פשרות, הניסיון, הידע והיכולת של אנשי הצוות של החברה, הופכות את החברה לחברה מס[A1] פר אחת בכל מה שקשור לשיווק, מיתוג ופרסום של עסקים.

מדוע כדאי לעבוד בג'נסיס

אם אתם מחפשים מודעות דרושים פרסום, מכיוון שאתם חושבים שיש לכם את כל מה שנדרש לעבוד בעולם הפרסום וכן, למדתם את התחום ואתם מחפשים את המקום הטוב ביותר לרכוש בו את הכלים הטובים ביותר בעולם הפרסום בזמן מהיר, הרי שג'נסיס היא ללא ספק המקום האידאלי לעבוד בו. ג'נסיס מכילה חומר אנושי צעיר ורענן. החברה מעניקה את היכולת ללמוד בזמן הקצר ביותר את כל מה שצריך לדעת על עולם הדיגיטלי, על פרסום ושיווק בו וכמובן על מיתוג. כמו כן, בג'נסיס תוכלו ללמוד את כל מה שצריך לדעת על הקמפיינים המצליחים ביותר כיום, על בניית אתרים בוורדפרס, על קידום בגוגל ועוד. כל אדם המעוניין לעבוד בסביבה דינאמית, תומכת ואיכותית, כל אדם המעוניין להתקדם בעבודתו מדי יום ביומו, ללמוד דברים חדשים וליישם אותם על עסקים המעוניינים לגדול, להתפתח, להתקדם ולהתפרסם, חייב לבחור בג'נסיס.

התקדמותה של ג'נסיס מאז ועד היום

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    יונתן 29/06/2019 20:47
    הגב לתגובה זו
    עשיתי שם ראיון והתרשמתי מאוד לטובה, נראה מקום ממש מגניב, לצערי לא חזרו אלי :(
  • 1.
    רונית אלבז גלובס 01/12/2018 15:14
    הגב לתגובה זו
    מתוך 100 משרדי פרסום. גנסיס זכתה במקום ה14 במשרדים. פירמה גלובס אוקטובר 18.
חיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיותחיים כהן "מאסטר שף". קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

הרייטינג של מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ולרוב גם הרייטינג וגם כמות הצופים היא פי שתיים מהמתחרות שלה, אבל אתמול למעט השידור הציבורי, חדשות 14, עם 6.7% רייטינג ו-165 היו לבדם עם יותר ממחצית הצופים של קשת, וזו בשורה אמיתית. אחריהם, בהפרש לא גדול, היו חדשות 13 עם רייטינג של 5.6% ו-142 צופים. להבדיל, חדשות התאגיד הציבורי ממשיכות לאבד צופים והשאלה לגבי הנחיצות שלו רלבנטית מתמיד, לאור 2.1% ו-52 אלף צופים בלבד. אם עד כה מהדורת כאן11 נאבקה על להישאר במסגרת של מאה אלף צופים, אנחנו רואים ירידה דרמטית ובמסגרתה המספרים הולכים ומתקרבים לשידורי נישה, כמו ערוץ 9. 


בפריים טיים, גם השקת המותג האהוב של קשת, "מאסטר שף", לא מצליחה להדיח את הלהיט של רשת, "האח הגדול". "מאסטר שף" היתה עם 13.9% בלבד ו-353 אלף צופים, בעוד ש-"האח הגדול" נותר בראש, יהיו המתחרים אשר יהיו, ועמד על 17.3% רייטינג ו-416 אלף צופים. בערוץ 14, “הפטריוטים” יציבה וחזקה, עם קהל צופים נאמן ו-6.6% רייטינג ו-159 אלף צופים. לעומתם, טאבו של כאן11עם חנוך דאום עסקה בהתמודדות עם אנורקסיה, אך הרייטינג היה נמוך, עם 2.7% בלבד ו-64 אלף צופים. 

בוקר, אמצע היום ולייט נייט

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.4% ו-87 אלף צופים, במקום השני היתה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-39 אלף צופים, ובמרחק לא רב היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.6% רייטינג ו-30 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה יואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-74 אלף צופים, ואחריהן מאחור נמצא המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1% בלבד ו-25 אלף צופים בלבד.

כאמור, קשת מובילה במהלך היום כולו, ו-“חמש עם רפי רשף” רושמת 6.5% רייטינג ו-169 אלף צופים, הרבה מעל ערוץ 14, עם "17 עם דנה ורון" שעמד על 2.9% ו-59 אלף צופים. את הרשימה סגר "שיחת היום" של רשת עם 2.4% ו-52 אלף צופים. “שש עם” מטפסת ל-6.5% ו-179 אלף, "ריקלין ושות" של ערוץ 14 אחריו עם 3.8% ו-99 אלף צופים ואילו שוב רשת אחרונה במשדרי החדשות, עם "חדשות שש" שזכתה ל-2.5% רייטינג בלבד ו-50 אלף צופים.