רנו ZOE
צילום: סריקה

קמפיין הטיזרים נחשף: רנו ZOE החשמלית חודרת לשוק הישראלי

טיזרים אנונימיים בשילוט חוצות, דיגיטל ועיתונות כלכלית. כעת מתברר כי רנו עם FOUR ו-Twisted העלו קמפיין להשקת המכונית החשמלית שלה, בהשקעה של 1.5 מיליון ש'
כתבי אייס | (2)
נושאים בכתבה FOUR טוויסטד רנו

מספר ימים לאחר עלייתו של הקמפיין המסתורי שכלל סלוגנים כמו "ירידת מחירי הדלק ל-0", ו"פז, בואו נישאר ידידים", כעת ניחשף כי מדובר במהלך של המכונית החשמלית רנו ZOE שהשיקה קמפיין חדש.

רנו ישראל יצאה לאחרונה יחד עם משרדי הפרסום FOUR ו-Twisted בקמפיין רחב ודו שלבי בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקלים, הכולל שלטי חוצות, מודעות בעיתונות הכלכלית, דיגיטל ופעילות משפיענים ברשת. כאמור, בשלב הראשון של הקמפיין פורסמו טיזרים עמומים בשלטי חוצות במיקומים אסטרטגיים תחת הסיסמה "מחירי הדלק יורדים לאפס", ומודעות בעיתונות הכלכלית הקוראות תיגר על נושא התדלוק. בשלב השני של הקמפיין - כעת - נחשף המסר במלואו בשלטי חוצות, מודעות ודיגיטל:  "100% חשמלית 0% דלק  RENAULT ZOE". 

המודעה בכלכליסט לפני מספר ימים

מודעה הבוקר ב-TheMarker 

בנוסף, כחלק מהפעילות השיווקית של ה-ZOE, הוקם אתר ECOMMERCE, דרכו ניתן להזמין זואי חדשה, לצד מידע מפורט על הרכב החשמלי ובכלל זה סרטי וידיאו המציגים את יתרונות הרכב. סמנכ"לית השיווק של קרסו מוטורס, שרית רדין: "יצאנו בקמפיין בועט שמטרתו להציף את אחד הערכים הבולטים של הרכב החשמלי והוא החיסכון בדלק".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    לא מבין מי קונה את הרכב הזה. ברצינות למי הרכב מיועד? (ל"ת)
    גג 28/11/2018 15:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ריקי 28/11/2018 11:36
    הגב לתגובה זו
    בעיקר בשאר המותגים שלכם..
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.