קים קרדשיאן תשמש כפרזנטורית 'קרולינה למקה' לצד בר רפאלי

החוזה עם קרדישאן נחתם לשנתיים ובמסגרתו היא תהפוך לשותפה בפעילות קרולינה למקה בארה"ב ותחזיק בנתח של 10% מכל פעילות בארה"ב
משה בנימין | (2)

לאחר שלל שמועות והשערות, מותג משקפי השמש קרולינה למקה ברלין הודיע היום (יום ד') על שיתוף פעולה שנחתם עם סלבריטאית העל קים קרדשיאן שבמסגרתו תשמש כפרזנטורית של המותג, לצד הדוגמנית ואחת מבעלות המותג בר רפאלי

במסיבת עיתונאים שנערכה לפני שעה קלה הודיעו בעלי קבוצת הודיס, שלאחרונה נמכרה לקבוצת קסטרו וכוללת גם את אורבניקה, טופ טן ו-Accessorize, על שיתוף הפעולה עם הכוכבת, כחלק ממהלך התרחבות החברה לחו"ל וכניסה לשוק האמריקאי. במסגרת החוזה איתה, קרדשיאן תשיק ליין משקפיים בעיצובה, שיכלול מהדורה מוגבלת של מוצרים, ותגיע לביקור בישראל במרץ הקרוב. 

 

החוזה עם קרדישאן נחתם לשנתיים ובמסגרתו היא תהפוך לשותפה בפעילות קרולינה למקה בארה"ב. השותפות תבוא לידי ביטוי בנתח של 10% מהחברה שיוחזק בידי קרדשיאן, מכל פעילות בארה"ב. בנוסף קרדשיאן תקבל תגמול שנתי בהיקף של עד 5% מהכנסות ליין משקפי השמש שעוצבו על ידה ושווקו בארה"ב. בקבוצה העריכו את סך כל העלויות לשנת החדירה לארה"ב בכ-20 עד 30 מיליון דולר. 

למרות החיבור בין שתיים מהנשים המפורסמות בעולם, רפאלי וקרדשיאן, נכון לעכשיו, החברה לא צפויה לצאת עם סרט פרסומת בישראל או ארה"ב. במקום זאת, מתוכננת הפקת צילומי סטילס בפברואר 2019. 

קרדשיאן שנשואה (בשלישית, עם 3 ילדים) לראפר קניה ווסט, אף הוא מהמצליחים בעולם, היא אחת הכוכבות המפורסמות בעולם, מעצבת אופנה, אשת עסקים ודוגמנית אמריקאית שהפכה לתופעה עולמית, תקשורתית ומסחרית שתחילתה בסדרת הריאליטי The Kardashians - משפחת קרדשיאן יחד עם משפחתה המורחבת. 

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    מי זה הכותב האלמוני משה בנימין?... בדיחה. (ל"ת)
    מי זה משה בנימין?.. 13/09/2018 02:08
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    טראש מתחבר לטראש (ל"ת)
    סמי 12/09/2018 14:29
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.63%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״