הכט ממשיך להוביל את הרייטינג עם 'בין אריזונה לנס ציונה'
הסדרה בין אריזונה לנס ציונה (קשת 12) ממשיכה להוביל את טבלת הרייטינג, הגם שירדה ביחס לפרק ההשקה בשבוע שעבר. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הסדרה של חיים הכט הניבה 13.4% במגזר היהודי ו-346 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. בשבוע שעבר פרק ההשקה ניפק 15.9% ו-409K.
אגב גם המתחרה ממול איבדה צופים: אף פעם לא מאוחר (רשת 13) ירדה מ-10.8% (267K) ל-8.4% (235K). בייבי בום (ערוץ עשר) התחזקה קלות ל-7.3% (163K), ואילו יחידה מעורבת (כאן 11) עלתה במקצת ל-3.4% (81K).
'הכל אישי' (קשת 12) התחזקה ל-12.3%, 'חי בלילה' (קשת 12) הניבה 8%, 'המשפיעים' (רשת 13) קיבלה 5.6%, 'נקסט' (קשת 12) רשמה 5%, 'הצנרת' (רשת 13) זכתה ב-4.2%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) הניבה 4.4%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) קיבלה 4.2%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) ניפקה 4.1%, 'סליחה על השאלה' (כאן 11) הניבה 2.2% ו'חדשות הלילה' (כאן 11) עם 2.3%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.9%,
מול חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.3%,
ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.9%.
ראש בראש בפרה-פריים:
לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבל 6.5%, ואחריו 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 7.9%.
מנגד רשמה 'לפני החדשות' (רשת 13) 5.2%,
'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) עם 3.6%,
ו'העולם היום' (כאן 11) עם 1.7%.
בגזרת החדשות:
חדשות 2 בקשת הניבה 10.6% (283K)
מול אותה מהדורה ברשת עם 7.6% (208K)
(בחישוב מצרפי: 491K).
חדשות עשר עם 7.1% (198K),
חדשות הערב (כאן 11) הניבה 3.8% (89K)
ואילו חדשות ערוץ 20 הסתפקה ב-0.9% (20K).

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.