"בין אריזונה לנס ציונה", קשת 12 חיים הכט
צילום: מסך
רייטינג

הכט ממשיך להוביל את הרייטינג עם 'בין אריזונה לנס ציונה'

קיבל 13.4%, ירידה של 2.5 נק' ביחס לפרק ההשקה בשבוע שעבר. גם 'אף פעם לא מאוחר' איבדה כ-2.5 נק' וירדה ל-8.4%. התחזקו: 'בייבי בום' ו'יחידה מעורבת'
אלכסנדר כץ |

הסדרה בין אריזונה לנס ציונה (קשת 12) ממשיכה להוביל את טבלת הרייטינג, הגם שירדה ביחס לפרק ההשקה בשבוע שעבר. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הסדרה של חיים הכט הניבה 13.4% במגזר היהודי ו-346 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. בשבוע שעבר פרק ההשקה ניפק 15.9% ו-409K.

 

אגב גם המתחרה ממול איבדה צופים: אף פעם לא מאוחר (רשת 13) ירדה מ-10.8% (267K) ל-8.4% (235K). בייבי בום (ערוץ עשר) התחזקה קלות ל-7.3% (163K), ואילו יחידה מעורבת (כאן 11) עלתה במקצת ל-3.4% (81K).

 

'הכל אישי' (קשת 12) התחזקה ל-12.3%, 'חי בלילה' (קשת 12) הניבה 8%, 'המשפיעים' (רשת 13) קיבלה 5.6%, 'נקסט' (קשת 12) רשמה 5%, 'הצנרת' (רשת 13) זכתה ב-4.2%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) הניבה 4.4%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) קיבלה 4.2%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) ניפקה 4.1%, 'סליחה על השאלה' (כאן 11) הניבה 2.2% ו'חדשות הלילה' (כאן 11) עם 2.3%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.9%,

מול חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.3%,

ובוקר אור (ערוץ עשר) עם 1.9%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

לקט של 'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) קיבל 6.5%, ואחריו 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 7.9%.

מנגד רשמה 'לפני החדשות' (רשת 13) 5.2%,

'אורלי וגיא' (ערוץ עשר) עם 3.6%,

ו'העולם היום' (כאן 11) עם 1.7%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת הניבה 10.6% (283K)

מול אותה מהדורה ברשת עם 7.6% (208K)

(בחישוב מצרפי: 491K).

חדשות עשר עם 7.1% (198K),

חדשות הערב (כאן 11) הניבה 3.8% (89K)

ואילו חדשות ערוץ 20 הסתפקה ב-0.9% (20K).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״