MJ רכשה את "ברייק הזהב" ב'אח הגדול' ב-300 אלף שקל
מותג האופנה מאניה ג'ינס, מהשחקנים היחסית חדשים שקוראים תיגר על מותגי האופנה הישראליים הוותיקים, לוחץ על דוושת הגז. לאייס נודע כי המותג מגיע לשיא משל עצמו עם רכישת ברייק הזהב בגמר הריאליטי האח הגדול.
המותג שרץ כבר תקופה ארוכה עם שחקן הכדורגל ערן זהבי כפרזנטור, קופץ מ-0 ל-100 ועובר מחסויות קצרות ומשעשעות אותן שידר בפריים טיים בשבועות האחרונים, לפרסומת בת דקה שמאחוריה עומדים שי אזאוי מחברת מדיו ומנהל הקריאייטיב מיקי תורג׳מן.
לאייס נודע כי הפרסומת שתשודר לפני ההכרזה על הזוכה נרכשה על ידי מאניה ג'ינס בכ-300 אלף שקלים - מחיר שסוכם ושולם מראש ואינו מותנה ברייטינג שיהיה לתכנית בפועל ביום שידור הגמר. מדובר על אחד הסכומים הגבוהים ששולמו אי-פעם על ברייק-זהב בתכניות גמר בישראל.
מדובר על נתון מפתיע משום שהשנה 'האח הגדול' משודרת לראשונה ברשת לאחר עשור בקשת, ועם ממוצע רייטינג נמוך משמעותית מזה שהורגלה אליו בעבר - וזאת בשל הפיצול בערוץ 2 והמעבר ל-3 ערוצים מסחריים, שפגע ברייטינג של כל התכניות. על פי הוועדה למדרוג, ממוצע הרייטינג עד כה עומד על 18.2%.
- מאניה ג'ינס ביטלה את החוזה עם צ'ארון שרי. זה הסכום שהפסיד
- הנה הפרסומות שהכי אהבנו השבוע - ויש אחת מעל כולן!
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עם זאת, ערב הגמר מתוארך לסוף אוגוסט, בתקופת הביקוש החמה ביותר בטלוויזיה, רגע לפני החגים שנופלים השנה בספטמבר, כך שהמחיר שנראה גבוה עבור ממוצע רייטינג שכזה זוכה להסבר הגיוני יותר, מתוך הנחה שההיצע מרקיע שחקים ומחירי הפרסום בטלוויזיה עולים בהתאם.
בשונה מפרסומות ישראליות אחרות שבהן מככבים ספורטאים מקומיים ונוטות בדרך כלל לעולמות הדאחקה הקלילים, הקמפיין של מאניה ג'ינס מזכיר הפקות בינלאומיות של מותגי ענק המלווים ומציגים את סיפורו מעורר ההשראה של כוכב על. זהבי, שקריירת המשחק שלו רצופת שערוריות לא מקצועיות כגון פרשת המכות בדרבי התל אביבי או זריקת סרט הקפטן במשחק הנבחרת הוא הדבר הקרוב ביותר שיש לכדורגל הישראלי להציע מבחינת קריירה בינ"ל.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
פרשיות העבר המתוקשרות של זהבי השנוי במחלוקת אינן מטואטאות מתחת לשטיח אלא משמשות כנרטיב המרכזי של הפרסומת שמציגה אותו כמי שאומר את אשר על ליבו בלי לעשות חשבון לאף אחד. זהבי שגם מקריין את הפרסומת בקולו מתעמת עם התחושות כלפיו כשהוא מקיים דיאלוג עם אוהד אלמוני: "אתה יכול לקרוא לי בוגד..אולי אתה כועס שהלכתי אחרי הכסף...אבל אני לא מתכוון להתנצל..". עם הצגת הטירוף סביבו בסין, MJ מנסה ל"מכור" את זהבי כמעין "רונאלדו מקומי לעניים" - דמות שמעוררת הערצה, שנאה והערכה בו זמנית.
לפחות מבחינת היומרה השאפתנית לבנות את MJ כמותג ששואב מאבק הכוכבים של זהבי והרצון לשים את שניהם, המותג והשחקן, על משבצת של פרסומת בניחוח חו"ל מדובר בניסיון נאה וחריג בנוף הישראלי.
מנהלת השיווק של מאניה ג'ינס, אורית גבאי, אמרה לאייס: "הבחירה בערן זהבי כפרזנטור הייתה מתבקשת ומתאימה להצלחה ולמובילות של הרשת בשוק האופנה בישראל, בדומה לזהבי שמייצג ערכים של הצלחה, דבקות במטרה וסטייל שייחודי רק לו, כך רשת מאניה ג'ינס מציגה קולקציה ייחודית שפונה לגברים מעיזים וחובבי טרנדים".
ברשת בחרו שלא להגיב לידיעה.
- 1.כה גרוע (ל"ת)קאן 12/08/2018 21:37הגב לתגובה זו
- מיקי להב 02/09/2018 22:43הגב לתגובה זומה בדיוק גרוע?
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
