רייטינג

בוקר טוב רסק'ה: ניצח ברצועת הבוקר את רשת 13

יום מוצלח עבר על קשת עם ניצחון נדיר ברצועת הבוקר, רייטינג כפול בחדשות על רשת, וניצחון צמוד בפריים טיים עם אביב או אייל על משחקי השף
אלכסנדר כץ | (3)

ערוץ קשת 12 מוביל בפריים-טיים זה היום השלישי ברציפות, אבל התחרות צמודה כרגיל: אביב או אייל רשמה אמש (יום ג') 12.4% (335K), וגברה על פריצה מבית האח הגדול (רשת 13) עם 12.2% (314K), ואחריה משחקי השף (רשת 13) עם 11.5% (316K).

 

הסדרה חברות (ערוץ עשר) נחלשה ל-5.7% (169K), ואחריה לעוף על המיליון (ערוץ עשר) עם 3.7% (130K). תכנית התחקירים שטח הפקר (כאן 11) עם נתון נאה של 4% (88K). האולפן הפתוח (ערוץ 20) עם 1%. 

 

'חי בלילה' (קשת 12) קיבלה 7.7%, 'הצנרת' (רשת 13) הניבה 6.3%, 'לילה טוב ישראל' (חדשות 2 ברשת) רשמה 4.9%, 'נקסט' (קשת 12) ניפקה 3.7%, 'הצינור עם טל ברמן' (ערוץ עשר) הניבה 2.4%, 'היום שהיה' (ערוץ עשר) קיבלה 2.9%, 'חסידיסטוק' (כאן 11) זכתה ב-2.1%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) עם רשמה 1.9% ו'לדשות סיכום היום' (ערוץ 20) עם 0.8%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) כבשה את רצועת הבוקר עם 3.4%,

ועקפה את העולם הבוקר (רשת 13) שהניבה 3%.

בוקר אור (ערוץ עשר) עם נתון חלש מאד של 0.9%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

'ערב טוב עם גיא פינס' (קשת 12) הניבה 7.9%, ואחריה 'התכנית הכלכלית' (חדשות 2 בקשת) עם 10.2%.

'לפני החדשות' (רשת 13) רשמה 5.1%,

'אורלי וגיא בשבע' (ערוץ עשר) קיבלה 3.4%,

'העולם היום' (כאן 11) ניפקה 2.3%,

ו'ריקלין וסג"ל' (ערוץ 20) עם 0.4% בלבד.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 2 בקשת קיבלה 12.4% (301K),

כמעט פי 2 מאחותה ברשת – עם 6.6% (175K)

(בחישוב מצרפי: 19% ו-476K).

חדשות עשר הסתפקה ב-6% (147K),

חדשות הערב (כאן 11) עם נתון נמוך מאד של 2.6% (52K).

חדשות ערוץ 20 רשמה 1.1% (26K). 

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אפשר לומר שענף הטלויזיה הולך ונופח את נשמתו. אפס עניין (ל"ת)
    נחמיה 01/08/2018 13:55
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ראובן 01/08/2018 10:38
    הגב לתגובה זו
    לקשת אין הרבה מה למכור
  • 1.
    ירון 01/08/2018 10:11
    הגב לתגובה זו
    מה עם נתוני הפריים טיים של ערוץ 20??
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.