ענבל מנור
צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של ענבל מנור
פרסום ראשון

עורך ספורט 1 ומעריב ספורט ענבל מנור עוזב את התפקיד

אחרי שנה וחצי בג'רוזלם פוסט, מרביתם כעורך הספורט, עוזב מנור את התפקיד, כנראה על רקע אי-שביעות מהטרפיק של אתר ספורט1. בשלב זה טרם מונה מחליף
אלכסנדר כץ | (11)

העורך הראשי של אתר ספורט1 ומוסף מעריב ספורט, ענבל מנור, מסיים את דרכו בקבוצת ג'רוזלם פוסט – כך נודע לאייס. בשלב זה לא ברור מי יתפוס את מקומו של מנור כעורך האתר והפרינט של קבוצת אלי עזור.

 

מנור הגיע לקבוצת ג'רוזלם פוסט של עזור בסוף 2016, והיה סגנו של רביב שכטר בצ'רלטון – כעורך האתר ומוסף הספורט. לאחר עזיבתו של שכטר, מונה במארס 2017 לעורך הראשי של הספורט. לפני הקדנציה בצ'רלטון, היה מנור סגנו של עורך ONE, גידי ליפקין, במשך שנתיים. עוד לפני כן היה 7 שנים בוואלה, שם שימש כראש דסק הכדורגל. בעבר עבד במקומון חדשות נתניה של רשת שוקן.

 

הערכה היא שבקבוצת התקשורת של עזור לא היו מרוצים מנתוני הגלישה של אתר צ'רלטון, מה שהוביל כנראה בסופו של דבר לסיום ההתקשרות עם מנור.

 

תחת מנור עבדו כ-12 עובדים – מחציתם עורכים ומחציתם כתבים, ועוד צלמים ועובדי פרילנס, כך שמדובר בכ-20 איש, לאחר הקיצוצים שעברה קבוצת ג'רוזלם פוסט. מנור שלח לעובדים הודעה על עזיבתו.

 

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    דני 19/07/2018 17:04
    הגב לתגובה זו
    לגבי יחסי אנוש אין מה להגיד כי כבר רשמו, פשוט אפס מאופס! לגבי התוכן לא פגע והפך את המדור ספורט ללא מקצועי
  • 8.
    על מי יצרח עכשיו? (ל"ת)
    דחוף לטיפול 14/07/2018 18:39
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    סופו להתפוצץ. (ל"ת)
    בלון נפוח 14/07/2018 12:19
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אחיעוד 13/07/2018 13:47
    הגב לתגובה זו
    לא גדולה לשמוח לאידו של אדם, אך ענבל חייב לשפר את יחסי האנוש שלו ולשלוט על עצביו כדי לעבוד עם אנשים
  • 5.
    סופו של כל משוגע 13/07/2018 12:17
    הגב לתגובה זו
    רודן. סייקו אמיתי. סמסמים מזעזעים לעובדים במערכת, חלקם יכולים להיות אבא שלו. שפה מלוכלכת. בסוף הכל התפוצץ בפנים. זו הסיבה.
  • 4.
    ענבל התותח 12/07/2018 17:28
    הגב לתגובה זו
    ״אני העורך מספר 1 בארץ באינטרנט״, הכריז על עצמו בפני כולם, וגרם לרגע של צחוק חסר מעצורים, שהרים לרגע את המוראל אצל העובדים המסכנים של אלי עזור דוט קום
  • 3.
    אפרים ברקס 12/07/2018 15:20
    הגב לתגובה זו
    חיחחחחחח מדהים כמה שאי אפשר לעבוד עם המשוגע הזה נראה איזה אתר ייקח עליו סיכון עכשיו אולי חזרה לחמי אוזן.מצאמין את מינו
  • ענבל מזעזע 13/07/2018 13:10
    הגב לתגובה זו
    עודד שלו ייקח אותו לישראל היום וזה יהיה גם כלי התקשורת הבא שיפטר אותו. השאר כבר פיטרו.
  • אלברט איינשטיין 12/07/2018 19:47
    הגב לתגובה זו
    הבן אדם גאון רק אתרי הספורט כאן מיושנים ואיטיי מחשבה. חייב לצאת לחול להיות לגיונר
  • 2.
    מוזר שאדם עף מכל מיני מקומות (ל"ת)
    עף מספורט ONE 12/07/2018 15:11
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ק 12/07/2018 15:00
    הגב לתגובה זו
    צפייה בו דרך מחשב או אייפד היא בלתי נסבלת , רק דרך הסמארטפון היא סבירה, אין פלא שהטרפיק נמוך
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.