לזה חיכינו: 7 פיינליסטים לאדלר, מדיה קום ושטרן אריאלי סער
בוקר יומו הרביעי של פסטיבל קאן ליונס נפתח בסערה עבור הנציגים מישראל. לאחר הזכייה באריה ברונזה של ליאו ברנט אמש, משרד הפרסום אדלר חומסקי יחד עם חברת המדיה שלו מדיה קום ומשרד היח"צ שטרן אריאלי מביאים יחד 7 פיינליסטים ב-2 קטגוריות: PR ו-MEDIA - כולם עבור מהלכים לחברת פרוקטר אנד גמבל.
בקטגוריית המדיה, חברת רכש המדיה מדיה קום וחברת היח"צ שטרן אריאלי שמדי שנה כובשים את לבבות השופטים עם מהלכי מדיה-פרסום שיצאו לפועל במגזר החרדי עושים זאת שוב עם שני שורטליסטים. המהלך I Dont Roll On Shabbos עולה לשלב הגמר בתת הקטגורייה FMCG. אותו המהלך עלה לשלב הגמר גם בתת הקטגוריה "מהלכים מצטיינים בתובנות מדיה".
עוד במדיה. משרד הפרסום אדלר חומסקי יחד עם מדיה קום עולה לשלב הגמר עם 3 שורטליסטים, שניים עבור מהלך ה-Baby Face ל-Gillette ועוד אחד נוסף עבור המהלך ל-Fairy - "המדיח שלפני המדיח". בקטגוריית ה-PR אדלר מצרף שני שורטליסטים נוספים אחד ל-Fairy ועוד אחד נוסף לבית השנטי עבור מהלך תערוכת התמונות "אם זה היה הילד שלך?".
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
נכון לעכשיו, בסיכום 4 ימים ורגע לפני שהפסטיבל יינעל, הנציגים מישראל רושמים 8 שורטליסטים ואריה אחד. בטקס הפרסים שבו יוכרזו הזוכים בקטגוריות המדיה וה-PR נדע האם יתווסף לרשימה זו אריה נוסף שיחזור הביתה עם קבוצת אדלר חומסקי. 7 הפיינליסטים של היום הגיעו מתוך 57 הגשות ל-7 קטגוריות שלכולן הוגשו עבודות מישראל פרט לאחת - Creative Data.
- דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר...
למדיה הוגשו 22 עבודות מישראל (שנייה רק לפרינט שאליה הוגשו 24 עם אפס שורטליסטים), ל-PR הוגשו 13 עבודות מישראל, לדיירקט 10, לסושיאל ומשפחיענים 3 ולפרודוקט דיזיין 1.
- 2.כבר לא פוגע...פעם היה מביא שורטליסטים בערימות (ל"ת)מה קורה עם גדעון 20/06/2018 14:04הגב לתגובה זו
- 1.קרדיט 20/06/2018 13:29הגב לתגובה זומדיה-קום הכח מאחור עם גלעד קט ושימי המיאס האלופים שעושים שם את ההובלה (והיצירה) ! תותחים אמיתיים. בהצלחה בהמשך !
כמה ירוויח אלמוג בוקר בחדשות 12 ומי הם העיתונאים עם השכר הגבוה ביותר?
קשת היא מונופול
בפועל, ההכנסות של קשת שנשלטת על ידי דודי ורטהיים, הבעלים של קוקה קולה בישראל ובנק מזרחי טפחות, גדולות פי 4-5 לפחות מרשת וגדולות מכל ההכנסות של ערוצי הטלוויזיה גם יחד. העוצמה והכוח נובעים גם מערוץ חדשות חזק וגם מרצועות הבידור הטובות של קשת לעומת המתחרים. ערוץ 13 (רשת) סובל פעמיים - גם מהתחזקות ערוץ 14 שנתפס כאתר הימני היחיד וגם מזה שהוא נחשב "אותו הדבר" וסוג של ניסיון העתקה לא מוצלח של קשת. במקביל למינוי של יוליה שמאלוב-ברקוביץ' למנכ"לית חברת חדשות 13 העיתונאים חששו משינוי הקו המערכתי של החדשות שנתפס בדומה לחדשות 12 כאנטי ביבי עם אג'נדה של שמאל-מרכז. במקביל הועזב רביב דרוקר והחלו עזיבות. ספי עובדיה עזב, וכעת אלמוג בוקר. ספי עובדיה עזב לתוכנית "עובדה" של אילנה דיין, גם היא מבית קשת. ההערכות בשוק מדברות על עלות שכר של בין 700 ל-800 אלף שקל לשנה לעובדיה. המעבר של עובדיה הוא עוד נקודה של כוח עבור ערוץ 12. הוא מתחיל להעביר לשורותיו טאלנטים ונראה כי הוא לא מפספס הזדמנויות. כעת, מעניין יהיה לראות האם ערוץ 13 יגיב - וכיצד ומה תהיה ההשפעה של שוק ההעברות החדש בתקשורת על ערוץ 14 (לאחרונה, אחרי שהכריז על מעבר לערוץ 13, ערוץ 14 סיכם על הישארותו של שרון גל).בוקר, כתב הדרום של הערוץ, שנחשב לעיתונאי מוערך, אמור להחליף את תמיר סטיינמן שעזב לאחרונה את תפקידו. ההערכות הן ששכרו ינוע בין 800 אלף שקל למיליון שקל בשנה.עמית סגל מעל 3 מיליון שקל בשנה; יונית לוי כ-2 מיליון שקל
הטאלנטים בחדשות 12 מרוויחים נהדר. על פי ההערכות שכרם מבטא עלות מעביד של בין 1.5 ל-2 מיליון שקל בשנה. כך מרוויחה גם יונית לוי, וכמוה דני קושמרו, אמנון אברמוביץ', עמית סגל ועוד. סגל נחשב לעיתונאי המרוויח בישראל, כשההערכות מדברות על הכנסות של מעל 3 מיליון שקל בשנה, כשבתוכן גם הכנסות מהספר המצליח וסדרת ההרצאות שהוא מעביר וכן כתיבת טור בידיעות אחרונות.
דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"
דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?
איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.
אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.
דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT, חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.
בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.
- פטריק דרהי מסתבך - עלול לאבד את השליטה בענקית התקשורת, אלטיס
- אאוטבריין פספסה את צפי האנליסטים בהכנסות אך הכתה אותו ברווח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7