לזה חיכינו: 7 פיינליסטים לאדלר, מדיה קום ושטרן אריאלי סער
בוקר יומו הרביעי של פסטיבל קאן ליונס נפתח בסערה עבור הנציגים מישראל. לאחר הזכייה באריה ברונזה של ליאו ברנט אמש, משרד הפרסום אדלר חומסקי יחד עם חברת המדיה שלו מדיה קום ומשרד היח"צ שטרן אריאלי מביאים יחד 7 פיינליסטים ב-2 קטגוריות: PR ו-MEDIA - כולם עבור מהלכים לחברת פרוקטר אנד גמבל.
בקטגוריית המדיה, חברת רכש המדיה מדיה קום וחברת היח"צ שטרן אריאלי שמדי שנה כובשים את לבבות השופטים עם מהלכי מדיה-פרסום שיצאו לפועל במגזר החרדי עושים זאת שוב עם שני שורטליסטים. המהלך I Dont Roll On Shabbos עולה לשלב הגמר בתת הקטגורייה FMCG. אותו המהלך עלה לשלב הגמר גם בתת הקטגוריה "מהלכים מצטיינים בתובנות מדיה".
עוד במדיה. משרד הפרסום אדלר חומסקי יחד עם מדיה קום עולה לשלב הגמר עם 3 שורטליסטים, שניים עבור מהלך ה-Baby Face ל-Gillette ועוד אחד נוסף עבור המהלך ל-Fairy - "המדיח שלפני המדיח". בקטגוריית ה-PR אדלר מצרף שני שורטליסטים נוספים אחד ל-Fairy ועוד אחד נוסף לבית השנטי עבור מהלך תערוכת התמונות "אם זה היה הילד שלך?".
- yes תציע למנויים את שירות דיסני פלוס חצי שנה בחינם
- בזכות תחתונים ופיג'מות: הנה איש השיווק של חודש מאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
נכון לעכשיו, בסיכום 4 ימים ורגע לפני שהפסטיבל יינעל, הנציגים מישראל רושמים 8 שורטליסטים ואריה אחד. בטקס הפרסים שבו יוכרזו הזוכים בקטגוריות המדיה וה-PR נדע האם יתווסף לרשימה זו אריה נוסף שיחזור הביתה עם קבוצת אדלר חומסקי. 7 הפיינליסטים של היום הגיעו מתוך 57 הגשות ל-7 קטגוריות שלכולן הוגשו עבודות מישראל פרט לאחת - Creative Data.
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
למדיה הוגשו 22 עבודות מישראל (שנייה רק לפרינט שאליה הוגשו 24 עם אפס שורטליסטים), ל-PR הוגשו 13 עבודות מישראל, לדיירקט 10, לסושיאל ומשפחיענים 3 ולפרודוקט דיזיין 1.
- 2.כבר לא פוגע...פעם היה מביא שורטליסטים בערימות (ל"ת)מה קורה עם גדעון 20/06/2018 14:04הגב לתגובה זו
- 1.קרדיט 20/06/2018 13:29הגב לתגובה זומדיה-קום הכח מאחור עם גלעד קט ושימי המיאס האלופים שעושים שם את ההובלה (והיצירה) ! תותחים אמיתיים. בהצלחה בהמשך !
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
