פרטנר 1000 מגה
צילום: יח"צ/ צילום מסך
TV

הפרסומת של פרטנר מצוינת - אבל דומה ומועתקת?

פרסומת HOT מלפני 4 שנים נראית כמקור הרעיוני לחדשה של פרטנר. ההצעה המסחרית דומה, הפלאשבק דומה ואפילו התסריט משוחזר בחלקו. תשפטו אתם 
משה בנימין | (10)

פרסומת חדשה, ומצוינת יש לציין, של פרטנר עלתה אמש לאוויר. בפרסומת של גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס, שמקדמת את מהפכת האינטרנט של פרטנר עם גלישה במהירות 1000 מגה על גבי סיבים אופטיים מנסה אייל קיציס לשכנע חבר סקפטי "לנסות את זה" והוא בתגובה אומר "אה, 100 מגה מספיק טוב לי". מכאן ממשיכה הפרסומת לפלאשבק של קיציס לכל אותם הפעמים שבהן אותו חבר אמר ש.."אה...מספיק טוב לי". עוד אתמול כשהפרסומת עלתה לאוויר קיבלנו איתות לפרסומת מלפני 4 שנים של HOT שנראית כמו המקור הרעיוני לפרסומת זו, עבור אותו השירות. בפרסומת של HOT המבוססת על הסדרה "משפחת זגורי" הנרטיב המרכזי זהה לזה בפרטנר - מישהו נלהב מנסה לשכנע מישהו מהוסס ומקובע שהאינטרנט המהיר טוב יותר. בפרסומת של HOT מאת משרד הפרסום ראובני פרידן השחקנים הם עוז זהבי ומשה אבגי כשאבגי שואל בתמיהה "למה צריך 200 מגה" וזהבי משיב: "זה מזכיר לי משהו". ההמשך הוא סדרת פלאשבקים של זהבי לימיו כילד המנסה שלכנע את אביו להצטרף לקדמה, ללא הצלחה. מעבר לדמיון העלילתי, גם בטקסט עצמו שזורות כמה שורות מפתח דומות מאוד, כגון פרסומת פרטנר שבה בפלאשבק הראשון קיציס מספר לחברו על האינטרנט עם "האי מיילים האלה" וחברו משיב "אה...פקס מספיק טוב לי". בפרסומת HOT מנגד זהבי חוזר לילדותו כשהוא מספר לאביו ש"דודה תקווה שולחת מכתבים דרך האינטרנט" ועל כך עונה אבגי "למה צריך אינטרנט, יש לנו פקסימיליה".  דומה ומועתק או צירוף מקרים? תשפטו אתם פרטנר

HOT
   

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    חבר'ה, תזמינו את הוכמן לכתוב גם לקיציס (ל"ת)
    שוקה 01/05/2018 17:07
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    NOT EVEN CLOSE 30/04/2018 15:27
    הגב לתגובה זו
    כל פעם שאיזו מילה דומה באיזו פרסומת מישהו טוען שהיא מועתקת
  • 8.
    לנה 30/04/2018 15:09
    הגב לתגובה זו
    אין שום קשר בין הפרסומות.....משעמם לכם
  • 7.
    אחת שיודעת 30/04/2018 10:48
    הגב לתגובה זו
    סדרת הסרטים בקמפיין פרטנר נותן פייט למתחרים שעשו שנים קופה על חשבון הצרכנים. גם אם יש אלמנטים דומים הקמפיין עושה את העבודה והוא מצוין!
  • 6.
    פשוט פרסומת טובה ומשעשעת (ל"ת)
    משה 30/04/2018 10:38
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    לא קרוב... (ל"ת)
    אסף 29/04/2018 18:45
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מיכאל 29/04/2018 17:44
    הגב לתגובה זו
    גליקמן בעוד פרסומת שמסריחה מתקציב נמוך. הגרין סקרין מקיא!
  • 3.
    רפי 29/04/2018 16:24
    הגב לתגובה זו
    אפשר להגיד 1000 מגה אנשים מבינים מה לעשות עם זה ומי שלא מבין גם כך לא ירכוש.מי מאשר קמפיינים כאלה?
  • 2.
    רפי 29/04/2018 16:23
    הגב לתגובה זו
    אפשר להגיד 1000 מגה אנשים מבינים מה לעשות עם זה ומי שלא מבין גם כך לא ירכוש.מי מאשר קמפיינים כאלה?
  • 1.
    נועם 29/04/2018 11:47
    הגב לתגובה זו
    זה מזכיר לי משהו...
עידן עמדי עם ההורים. קרדיט: רשתות חברתיותעידן עמדי עם ההורים. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

עידן עמדי מחזיק בקרב הרייטינג מול האח הגדול

אמנם תכנית הדגל של רשת תופסת את המקום הראשון בפריים טיים, אבל הסרט התיעודי של קשת על עידן עמדי הצליח להתחרות גם במלך הריאליטי; במהדורות החדשות חדשות 12 עדיין בראש, 14 במקום השני

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ברצועת הפריים ידוע כי כשרשת משדרת "האח הגדול", מלך הריאליטי מאז ומתמיד, היא בפיסגת הפריים הטיים. גם אמש המצב לא היה שונה, עם משדר שהוביל הפעם ל-17.9% רייטינג בלבד ו-465 אלף צופים, היות והתחרות של קשת הגיעה בצורת סרט תיעודי על עידן עמדי, שהצליח עם 14.1% רייטינג ו-321 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 255 אלף צופים ורייטינג של 8.9%. במקום האחרון היתה התכנית של חנוך דאום, "טאבו", עם 3.2% רייטינג ו-81 אלף צופים בלבד. 


הרייטינג של מהדורת החדשות במהלך השבוע כמעט ואינו משתנה, לאחר שכמעט והתקבעו הדירוגים, שבהם 12 בראש עם 12% רייטינג ו-307 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-195 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.3% ו-146 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 3.4% בלבד וכפי שכתבנו, נמצאת הרבה מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 80 אלף צופים בלבד, נתון שמורה על כך שרק 1 מכל 10 צופי חדשות צופה בחדשות כאן11. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה היא הרצועה שאחרי הפריים טיים, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 9.5% רייטינג ו-229 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 7.1% רייטינג ו-167אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם תכנית האירוח "פתחי את שי", עם רייטינג של 4.8% ו-142 אלף צופים. 

ברצועת הלייט נייט, רשת מובילה גם היא עם היום שהיה שמקבלת רייטינג של 5.5%, עם 130 אלף צופים. אחריה נמצאת אברי ושרקי עם רייטינג של 4.3% ו-98 אלף צופים, ואילו גם ברצועה הזאת ערוץ 14 הוא אחרון, עם סטורי לילה של יהודה שלזינגר, עם 3.2% ו-89 אלף צופים בלבד (שזה עדיין יותר ממהדורת החדשות המרכזית של כאן11). 


בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-67 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.4% רייטינג בלבד ו-32 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-55 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 0.6% רייטינג ו-13 אלף צופים בלבד.