אשכנזי זלצמן ממזג לתוכו את סוכנות grasspink
משרד הפרסום אשכנזי זלצמן בבעלותם של טל אשכנזי וערן זלצמן ממזג לתוכו את סוכנות הדיגיטל-סושיאל grasspink - כך נודע לאייס.
אשכנזי זלצמן נחשב לשחקן אופליין שאחד ממאפייניו הבולטים הוא רכישת מדיה באופן עצמאי עבור מצבת לקוחותיו וכן ללקוחות נוספים שלא מטופלים קריאייטיבית במשרד. בשנים האחרונות הרחיב המשרד את מחלקות הדיגיטל והסושיאל שלו ובמסגרת פעילות זו קיבל לידיו את תקציבי הסושיאל של עיריית ראשל"צ ואת הטיפול במיטב דש הלוואות שרובו ככולו מבוסס דיגיטל. בין לקוחות אשכנזי זלצמן נמנים גם מד"א, לשכת עורכי הדין, נתיבי ישראל, יפה נוף, הרשות לפיתוח הנגב ועוד.
grasspink הוקם ב-2016 על ידי ארז רובינשטיין, ניר בלושטיין ורמי שכטר. במרוצת הזמן המשרד מיזג לתוכו את פעילות הסושיאל של חברת iSocia שהוקמה על ידי קובי גמליאל. בין לקוחות החברה נמנים מותג הסלולר שיומי, עיריית בת ים, אמורפיקל, סיבוס, ויצו, פילת ואחרים.
המקרה הזכור ביותר שקשור ב-grasspink אירע במאי 2017, אז העלתה החברה פוסט שיווקי שצחק על מנהיג שביתת הרעב מרואן ברגותי בשם פיצה האט. הסערה שהתחוללה בעקבות הפוסט שהציע לברגותי לשבור רעב עם משולש פיצה חצתה את גבולות ישראל והובילה להפסקת עבודתה של grasspink על התקציב.
החבירה לאשכנזי זלצמן אמורה להיטיב עם שני הצדדים. עבור משרד הפרסום מדובר בתוספת כח בגזרת הדיגיטל-סושיאל שתנוהל על ידי צוות המתמחה בתחום. על פניו השותפות אף תאפשר לאשכנזי זלצמן גישה ללקוחות grasspink להם יוכלו להציע שירותי אופליין. מן העבר השני, ל-grasspink תינתן האפשרות לקבל לידיהם מאגר רחב של לקוחות שלהם יוכלו להעניק שירותי דיגיטל וסושיאל וכן ליהנות מהתשתית הניהולית הרחבה של המשרד.
טל אשכנזי אישר את דבר המגעים המתקדמים. לדבריו, "כשתבשיל העסקה, אשכנזי זלצמן יעפיל עוד מדרגה במומחיות וביכולות שלו בדיגיטל, לטובת לקוחותיו הקיימים ואלה שבדרך".
- 1.משה 25/03/2018 16:39הגב לתגובה זובעקבות עבודת הסושיאל המדוייקת עם ברגותי ופיצה האט התחוללו מהומות בעולם ושרפו סניף של פיצה האט בדובאי.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.