אשכנזי זלצמן ממזג לתוכו את סוכנות grasspink
משרד הפרסום אשכנזי זלצמן בבעלותם של טל אשכנזי וערן זלצמן ממזג לתוכו את סוכנות הדיגיטל-סושיאל grasspink - כך נודע לאייס.
אשכנזי זלצמן נחשב לשחקן אופליין שאחד ממאפייניו הבולטים הוא רכישת מדיה באופן עצמאי עבור מצבת לקוחותיו וכן ללקוחות נוספים שלא מטופלים קריאייטיבית במשרד. בשנים האחרונות הרחיב המשרד את מחלקות הדיגיטל והסושיאל שלו ובמסגרת פעילות זו קיבל לידיו את תקציבי הסושיאל של עיריית ראשל"צ ואת הטיפול במיטב דש הלוואות שרובו ככולו מבוסס דיגיטל. בין לקוחות אשכנזי זלצמן נמנים גם מד"א, לשכת עורכי הדין, נתיבי ישראל, יפה נוף, הרשות לפיתוח הנגב ועוד.
grasspink הוקם ב-2016 על ידי ארז רובינשטיין, ניר בלושטיין ורמי שכטר. במרוצת הזמן המשרד מיזג לתוכו את פעילות הסושיאל של חברת iSocia שהוקמה על ידי קובי גמליאל. בין לקוחות החברה נמנים מותג הסלולר שיומי, עיריית בת ים, אמורפיקל, סיבוס, ויצו, פילת ואחרים.
המקרה הזכור ביותר שקשור ב-grasspink אירע במאי 2017, אז העלתה החברה פוסט שיווקי שצחק על מנהיג שביתת הרעב מרואן ברגותי בשם פיצה האט. הסערה שהתחוללה בעקבות הפוסט שהציע לברגותי לשבור רעב עם משולש פיצה חצתה את גבולות ישראל והובילה להפסקת עבודתה של grasspink על התקציב.
החבירה לאשכנזי זלצמן אמורה להיטיב עם שני הצדדים. עבור משרד הפרסום מדובר בתוספת כח בגזרת הדיגיטל-סושיאל שתנוהל על ידי צוות המתמחה בתחום. על פניו השותפות אף תאפשר לאשכנזי זלצמן גישה ללקוחות grasspink להם יוכלו להציע שירותי אופליין. מן העבר השני, ל-grasspink תינתן האפשרות לקבל לידיהם מאגר רחב של לקוחות שלהם יוכלו להעניק שירותי דיגיטל וסושיאל וכן ליהנות מהתשתית הניהולית הרחבה של המשרד.
טל אשכנזי אישר את דבר המגעים המתקדמים. לדבריו, "כשתבשיל העסקה, אשכנזי זלצמן יעפיל עוד מדרגה במומחיות וביכולות שלו בדיגיטל, לטובת לקוחותיו הקיימים ואלה שבדרך".
- 1.משה 25/03/2018 16:39הגב לתגובה זובעקבות עבודת הסושיאל המדוייקת עם ברגותי ופיצה האט התחוללו מהומות בעולם ושרפו סניף של פיצה האט בדובאי.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
