טל אשכנזי
צילום: מנחם רייס
פרסום ראשון

אשכנזי זלצמן ממזג לתוכו את סוכנות grasspink

אשכנזי זלצמן נחשב לשחקן אופליין שאחד ממאפייניו הבולטים הוא רכישת מדיה באופן עצמאי עבור מצבת לקוחותיו ונוספים. grasspink הוקם ב-2016 על ידי ארז רובינשטיין, ניר בלושטיין ורמי שכטר
משה בנימין | (1)

משרד הפרסום אשכנזי זלצמן בבעלותם של טל אשכנזי וערן זלצמן ממזג לתוכו את סוכנות הדיגיטל-סושיאל grasspink -  כך נודע לאייס. 

אשכנזי זלצמן נחשב לשחקן אופליין שאחד ממאפייניו הבולטים הוא רכישת מדיה באופן עצמאי עבור מצבת לקוחותיו וכן ללקוחות נוספים שלא מטופלים קריאייטיבית במשרד. בשנים האחרונות הרחיב המשרד את מחלקות הדיגיטל והסושיאל שלו ובמסגרת פעילות זו קיבל לידיו את תקציבי הסושיאל של עיריית ראשל"צ ואת הטיפול במיטב דש הלוואות שרובו ככולו מבוסס דיגיטל. בין לקוחות אשכנזי זלצמן נמנים גם מד"א, לשכת עורכי הדין, נתיבי ישראל, יפה נוף, הרשות לפיתוח הנגב ועוד.

grasspink הוקם ב-2016 על ידי ארז רובינשטיין, ניר בלושטיין ורמי שכטר. במרוצת הזמן המשרד מיזג לתוכו את פעילות הסושיאל של חברת iSocia שהוקמה על ידי קובי גמליאל. בין לקוחות החברה נמנים מותג הסלולר שיומי, עיריית בת ים, אמורפיקל, סיבוס, ויצו, פילת ואחרים.

המקרה הזכור ביותר שקשור ב-grasspink אירע במאי 2017, אז העלתה החברה פוסט שיווקי שצחק על מנהיג שביתת הרעב מרואן ברגותי בשם פיצה האט. הסערה שהתחוללה בעקבות הפוסט שהציע לברגותי לשבור רעב עם משולש פיצה חצתה את גבולות ישראל והובילה להפסקת עבודתה של grasspink על התקציב. 

החבירה לאשכנזי זלצמן אמורה להיטיב עם שני הצדדים. עבור משרד הפרסום מדובר בתוספת כח בגזרת הדיגיטל-סושיאל שתנוהל על ידי צוות המתמחה בתחום. על פניו השותפות אף תאפשר לאשכנזי זלצמן גישה ללקוחות grasspink להם יוכלו להציע שירותי אופליין. מן העבר השני, ל-grasspink תינתן האפשרות לקבל לידיהם מאגר רחב של לקוחות שלהם יוכלו להעניק שירותי דיגיטל וסושיאל וכן ליהנות מהתשתית הניהולית הרחבה של המשרד. 

טל אשכנזי אישר את דבר המגעים המתקדמים. לדבריו, "כשתבשיל העסקה, אשכנזי זלצמן יעפיל עוד מדרגה במומחיות וביכולות שלו בדיגיטל, לטובת לקוחותיו הקיימים ואלה שבדרך".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    משה 25/03/2018 16:39
    הגב לתגובה זו
    בעקבות עבודת הסושיאל המדוייקת עם ברגותי ופיצה האט התחוללו מהומות בעולם ושרפו סניף של פיצה האט בדובאי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.