גל גדות לתת פסח
צילום: מסך
TV

כוכבי על: צפו בקמפיין החברתי בהשתתפות הורים של סלבס

האמהות של גל גדות וסטטיק: ארגון לתת יוצא בקמפיין באמצעות באומן בר ריבנאי, בו הורים של מפורסמים קוראים להם לתרום ארוחות לפסח במקום להביא להם מתנות. צפו
כתבי אייס | (2)

במסגרת פעילות ארגון לתת לצמצום העוני בקרב אוכלוסיות מוחלשות, גם לקראת חג הפסח הקרוב מופק קמפיין פרסומי, עבור הארגון שמסייע למשפחות נזקקות באמצעות חבילות מזון שיאפשרו להן לחגוג את החג.

 

כחלק מהפעילות למען משפחות נזקקות ועידוד התרומות, יצא ארגון לתת לקמפיין באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, בהשתתפות הורים של סלבריטאים שפונים ישירות לילדיהם המפורסמים ומבקשים מהם לא לקנות להם החג הזה מתנה. ההורים קוראים בחג הזה לוותר על מתנה ולתרום במקומה ארוחת חג, תחת המסר: "לתת ארוחה במתנה - בעבור עשרות אלפי משפחות  המתנה הכי טובה לחג היא ארוחה. במקום לקנות מתנה שאף אחד לא צריך, תורמים ארוחה למי שצריך אותה באמת".

 

המסר הוא שבכל שנה בפסח אנחנו מתארחים בחג אצל ההורים שלנו, הדודים, החמות והגיסות וקונים מתנות חג שהן לרוב קצת מיותרות...אבל בחג הזה- שמים לזה סוף!

 

בין ההורים אפשר למצוא את אמה של גל גדות, האמא של סטטיק, וגם האימהות של שי מיקה, מור סילבר, טל מוסרי ואבא של רותם כהן שהצטלמו לסרטונים בהם פונים ישירות לילדיהם.

 

אמא של גל גדות

 

אמא של סטטיק

 

שוויה של ארוחת חג הוא 60 שקלים וכל אחד יכול לקראת הפסח הזה לעשות מעשה טוב ולדאוג שמשפחות שאין להן יכולת לחגוג. רכישת הארוחה עבור משפחות נזקקות מתבצעת דרך העברת תרומה באמצעות אתר ארגון לתת  או בטלפון 6833*. 

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ערן 15/03/2018 09:59
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד, עכשיו צריך לתרום
  • 1.
    רננה 13/03/2018 13:12
    הגב לתגובה זו
    יצא חמוד לאללה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.