'המילטון' מחפשת משרד לתקציב פרסום בשווי 7 מיליון ש'
קבוצת המילטון יבואנית מותג מידאה (Midea) לישראל מחפשת משרד פרסום לתקציב שיעמוד על כ-7 מיליון שקלים (2 מיליון דולר). עד לאחרונה טופל התקציב על ידי משרד הפרסום Grass Pink.
בחברה מסבירים, כי כחלק מהאסטרטגיה של מידאה העולמית לחזק את מודעות המותג בכל רחבי העולם, החליטה קבוצת המילטון להגדיל את תקציב הפרסום השנתי ל- 2 מיליון דולר, החל משנת 2019 ועד לשנת 2022. עוד מציינים נציגי הקבוצה כי החברה תפנה בימים הקרובים למספר חברות פרסום, ותבקש לקבל הצעות לאסטרטגיות פרסום לשנים הקרובות. חברי הנהלת חברת מידאה העולמית ייבחרו בעצמם את האסטרטגיה הנבחרת.
מוצרי מידאה, שהוקמה לפני 50 שנה, משווקים ב-200 מדינות ברחבי העולם. בשנת 2016 נכנסה החברה לדירוג החברות FORTUNE 500. לפני 5 שנים החלה קבוצת המילטון לייבא לישראל את מוצרי החשמל של מידאה שכוללים תנורי אפייה, כיריים ומשטחי בישול, קולטי אדים, מיקרוגלים, מדיחי כלים, מקררים ומקפיאים, מכונות כביסה ומייבשים מוצרים למטבח שואבי אבק, רדיאטורים ועוד.
קבוצת המילטון הוקמה בישראל בשנת 1990 על ידי משפחת אהרוני המשמשת כזכיינית רשמית של מספר מותגים ביניהם: HEMILTON, SANSUI, MIDEA, XIAOMI, ועוד.
אפי אהרוני, מבעלי החברה: "לאחר שהפכנו את שיאומי למותג הלוהט בתחום הסלולר, כך אנו מתכוונים לעשות עם מידאה בענף החשמל. מדובר ביצרנית מוצרי החשמל לבית הגדולה והמצליחה בעולם".
- 1.דניאל 12/03/2018 13:39הגב לתגובה זובסדר.

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.