תוך שנתיים: מחזור NO NO NO YES עומד על כ-40 מל"ש
שנתיים וחצי לאחר ששב לשוק הפרסום הישראלי כבר ניתן לומר באופן ברור וודאי שגדעון עמיחי חזר להוות שחקן מרכזי. בשבועות האחרונים אפשר כבר להיווכח בעובדה זו בצפייה בברייק הפרסומות בפריים טיים המלווה כמעט תמיד באחת הפרסומות עליהן חתום NO NO NO NO NO YES משרד הפרסום שהקים בישראל כסניף שני ומקומי לאחר הקמתו בניו יורק.
בדיקת אייס מגלה כי על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, NO NO NO NO NO YES צמחה במאות אחוזים מאז הושקה באפריל 2015, אז עם פרסומת ראשונה למותג הרכב פולקסוואגן. על פי הנתונים, מחזור הפעילות של המשרד עמד ב-2015 על 52 מיליון שקל (מחירי מחירון) המהווים בפועל כ-13 מיליון שקלים. ב-2016, שנה לאחר מכן (שנת פעילות מלאה) טיפס המחזור ל-72 מיליון שקלים המהווים בפועל כ-18 מיליון שקלים - עלייה של כ-40% במחזור.
עם זאת הזינוק הגדול נרשם דווקא בין 2016 ל-2017 עם גידול של 100% במחזור הפעילות של NO NO NO NO NO YES ל-150 מיליון שקלים במחירי מחירון כאשר בפועל מדובר במחזור של כ-38 מיליון שקלים. יותר ממחצית המחזור בשנה זו הגיע מתקציב הפרסום של חברת כלמוביל עבור מותגי יונדאי, מרצדס ומחלקות המשאיות והמוניות. לצורך ההשוואה, מחזור הפעילות של עמיחי שווה בגודלו לזה של משרד הפרסום שדורג במקום ה-20 בדירוג משרדי הפרסום של יפעת בקרת פרסום בינואר 2017.
מה שהחל בחזרה מהוססת ארצה, שעתידה אינו צפוי, עם גיוסם של 4 עובדים, הפך במרוצת הזמן לכח שיש להכיר בקיומו עם 14 עובדים שביניהם אייקונים ותיקים של הפרסום הישראלי בדמותם של רוני שניידר וזאב רביד. יחד עם עמיחי השלישייה מהווה צוות קריאייטיב שהערך המוסף שלו עבור הלקוחות הוא הניסיון הרב אותו הם חולקים יחד כמעין מורי דרך.
נכון להיום רשימת הלקוחות של משרד הפרסום כוללים את קבוצת כלמוביל (מרצדס, יונדאי, משאיות ומוניות), טמפו (יקב ברקן, סודה טמפו, בירת סטרונגבו ונסטי), אוניברסיטת תל אביב בישראל ובחו"ל, צים (גלובלי), LUPA, אפלייד מטריאלס, עיתון כלכליסט וחברת BE ALL מתחום מתחמי העסקים כגון WE WORK שעלתה השבוע בקמפיין.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
עמיחי הצהיר לא אחת שהסיבוב הנוכחי שלו, לאחר ימי שלמור אבנון עמיחי ו-y&r מוקדש כולו להנאה מעולם הפרסום. אמירה שטומנת בחובה את העובדה שבשנותיו האחרונות בשלמור הוא לא ממש רווה נחת תחת ידי רשת y&r. הנאה או לא, יצר התחרותיות היה טבוע תמיד בעמיחי, בקריאייטיב ובעסקים.
למרות חזרתו המורגשת לשוק המקומי, גדעון עמיחי של שנת 2018 אינו מהווה איום עבור משרדי הפרסום הגדולים. מפלצות הענק בדמותם של מקאן תל אביב, באומן בר ריבנאי, אדלר חומסקי ומשרדים נוספים מסתמכים על המענה שהם מספקים לצרכי הלקוחות בתחומי החדשנות: דיגיטל, הטכנולוגיה ודאטה באופן שמייצר עבורם בידול. ככל שצוללים פנימה לרזולוציה גבוהה מובן שמדובר במשימות שיכבידו על משרדים קטנים שזוהי אינה התמחותם.
למרות זאת, פוטנציאל הצמיחה של עמיחי גדול מאוד. הקסם והכריזמה של הפרסומאי שהפך לשגריר המוכר ביותר של הפרסום הישראלי עדיין משרת אותו נאמנה מול המפרסמים. רשימת החברים שאסף לאורך הדרך, הקשרים שטיפח בקרב המפרסמים, תדמיתו המהוקצעת וניסיונו הרב במגוון תחומים עומד לצידו ומקנה לו יתרון משמעותי גם אם הוא משויך תדמיתית לאסכולה הישנה.
- 14.לכל הנשמות הטובות, גדעון בחור מבריק שתרם יותר לעולם הפרסום מכל קודמיו יחד (ל"ת)ד"ש ממעוז 05/03/2018 04:15הגב לתגובה זו
- 13.גרין 01/03/2018 14:02הגב לתגובה זומה שלא יקרה לעולם אצל גדעון עמיחי, נקח את "לופה" לדוגמא.. סבתא מרוקאית מצלמת את הילדים שלה במטבח מכינים ספינג' בדירת 3 חדרים ברובע ה' באשדוד .ואחרי מצלמת אותם יוצאים לשכונה לדפוק על דלתות ולמכור את הספינג' כדי לתרום את הכסף למען ארוחה חמה לנזקקים. מה שתמיד נראה אצל גדעון, אשכנזיה אנאלית חוץ לארצית מצלמת את הילדים מכינים לימונדה ואז מוכרים אותה אל מול דוכן מצועצע בחצר המדושאת והנקיה שלהם כדי לקנות מתנה לסבתא ליום הולדתה ה80 שזה בדרך כלל משהו עם לבבות.
- 12."חזר להוות שחקן מרכזי" "אינו מהווה איום עבור משרדי הפרסום הגדולים" (ל"ת)מוישה, תחליט. מרכזי? 28/02/2018 14:39הגב לתגובה זו
- 11.רם 28/02/2018 12:10הגב לתגובה זוכשלקוח אחד אחראי ל-50% מהמחזור שלך אתה יכול לצנוח בדיוק כמו שזינקת. בכל אופן אני מאחל לו בהצלחה כי דמות כמו גדעון חשובה לעולם הפרסום הישראלי הגווע
- גדעון הוא עולם הפרסום הגווע (ל"ת)גגגגג 28/02/2018 13:19הגב לתגובה זו
- 10.רון 28/02/2018 11:40הגב לתגובה זוגדעון מחפש פרסים למשרד שלו, לא מכירות ללקוח. פולקסוואגן הבינו את זה, דיוטי פרי הבינו את זה. מבינוניות מוקפדת, לא ממריאות מכירות ולא נבנים מותגים באמת. העבודות שלו שטחיות, תמיד מרשימות - אבל אף פעם לא תמצא שם אינסייט על התנהגות אנושית, על ייצר או על טבע האדם. פלקטים יפים.. אם אתם מחפשים מקורות השראה של קריאייטיב ושל יצירתיות, לא הוא הבנאדם לקבל ממנו, כי פשוט אין לו את זה. על מה כן להעריך את גדעון ולקבל ממנו השראה? על הנחישות שלו וההתמדה. יחצ"ן מדהים, שיודע לארוז את עבודותיו הבינוניות בלוק נוצץ. וכוח הרצון שלו - ראוי להערכה.
- 9.פחחחחחח (ל"ת)יעל 28/02/2018 09:46הגב לתגובה זו
- 8.oren shalev 28/02/2018 08:36הגב לתגובה זוi was folowing him since piza sirocco in holon !! when he was 17 i dont see any body close to his talent !!!
- 7.oren shalev 28/02/2018 08:36הגב לתגובה זוi was folowing him since piza sirocco in holon !! when he was 17 i dont see any body close to his talent !!!
- 6.אלירן 28/02/2018 07:40הגב לתגובה זוכשעושים עבודה טובה - גודלים.
- 5.גיל 27/02/2018 23:45הגב לתגובה זואין משהו קרוב אליו בכלל.
- 4.NO NO NO NEWS 27/02/2018 19:11הגב לתגובה זוFAKE NEWS
- 3.הבן אדם אגדה (ל"ת)מעריצה 27/02/2018 17:08הגב לתגובה זו
- 2.גדעון מענטש אמיתי (ל"ת)איגי 27/02/2018 16:02הגב לתגובה זו
- 1.רינת 27/02/2018 15:44הגב לתגובה זווהם עוד יגדלו ויגדלו ויגדלו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
