טור

סקירת קריאייטיב: הפתרון הקטן שיזכיר לנשים לבדוק את השד

פיליפס מעבירה אנרגיה לאמהות חדשות, הונדה פותחת את הסניף הקרוב לביתכם וסבון אחד קטן ומיוחד עם תזכורת שיכולה להציל חיים
לירון בן יעקב |
1. אנחנו מוציאים הרבה אנרגיה במהלך היום, אבל מה אם היה אפשר לשמר את אותה אנרגיה ולהשתמש בה? לרגל יום האם, חברת פיליפס (Philips)  ארגנטינה, גייסה קבוצה של אמהות בעלות אורח חיים פעיל שמוציאות מלא אנרגיה במהלך היום, ובאמצעות טכנולוגיה חדשנית הצליחה לשמר את אותה אנרגיה ולתת אותה למי שצריכות אותה יותר מכל - אמהות חדשות. אנרגיה של אמא
2. ישנה אמירה ידועה שאומרת שאנשי המכירות הכי טובים הם הלקוחות הכי הנאמנים. חברת הונדה בצרפת, שחסרה בסוכנויות מכירה לאורך המדינה, החליטה לעשות מעשה ולקחה את האמירה צעד אחד קדימה. למשך שלושה שבועות הפכה החברה את הלקוחות הכי נאמנים שלה לאנשי מכירות ולא רק אותם, אלא גם את הבתים שלהם או יותר נכון את הגראז' שלהם. מקווה שהם מקבלים אחוזים לפחות. הסניף הקרוב בביתכם
3. סרטן השד הינה מחלה שכיחה מאוד בקרב נשים, למרות זאת רבות שוכחות לבדוק אחר גושים בשד. האגודה למלחמה בסרטן באנגליה המנסה להעלות את המודעות לנושא ולגרום לנשים לבדוק יותר, המציאה מוצר קטן, מעוצב וריחני במיוחד, שבטוח יזכיר להן שהן צריכות לבדוק. תזכורת ריחנית

BoobSoap film from CP B London on Vimeo.

* הכותב, לירון בן יעקב הוא איש קריאייטיב במשרד הפרסום NoNoNoNoNoYes ומרצה לפרסום במסלול האקדמי המכללה למנהל    

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.