מוריד חולצה ומעמיס צפיות: 'יטבתה' עם רז ניסים חזק ברשת
מספר חודשים לאחר הניסיון הראשון של באומן בר ריבנאי עם מחלבות יטבתה (ישיבת הועד בקיבוץ), משרד הפרסום מוצא כוכב חדש להוביל את הקמפיין השני וכך להנגיש אותו לקהל יעד צעיר יותר בעזרת רז ניסים כהן, דמות צבעונית שהייתה ידועה למביני עניין ספורים עד שהופיע בהישרדות והפך למוכר יותר למרות שפרש מהתכנית בשלב מוקדם.
הקמפיין שעלה ברשת סובב סביב התכונה הבולטת של כהן וגם האהובה עליו במיוחד אותה הוא מחצין, גם בפני מי שלא ממש מעוניין בכך. כהן מוצג כ"חבר שכולם מכירים" זה עם "השרירים" וזה ש"מוריד חולצה בכל הזדמנות". הסרט הוא למעשה שיר על תופעת ההתפשטות תחת המוטיב החוזר של "מוריד חולצה" בסגנון שנראה כמו שילוב בין שיר של "ערוץ הכיבוד" וסגנון הממים הפייסבוקי עם הכיתוב על גבי התמונות.
במשרד הפרסום מציינים כי הסרטון עלה לפייסבוק ביום חמישי ב-20:00 ומאז רשם כ-180 אלף צפיות, כ-2,500 לייקים, 2,000 תגובות ו-219 שיתופים אורגניים ללא השקעה כספית.
- 6.והשבוע בפינת היח"צלובטון----- (ל"ת)אייס אתם על ריטיינר? 13/09/2017 10:03הגב לתגובה זו
- 5.קופי בינוני מאוד, מפתיע שזה יצא מבאומן (ל"ת)פרסומאית 12/09/2017 00:40הגב לתגובה זו
- 4.מצחיק ומעולה ומצחחחחחיק (ל"ת)ירון 12/09/2017 00:39הגב לתגובה זו
- 3.מר קריאייטיב 11/09/2017 15:58הגב לתגובה זומהיכרות אישית (פה ושם חטף ממני כמה פצצות בספורטק), כמות הטימטום שנודפת מהייצור המעופש הזה מתחרה רק בכמות החולצות שהוריד (או שמעולם לא לבש) בחייו. האיש הוא התגלמות הכסילות בכל רמ"ח אבריה ושס"ה שריריה. ילד כאפות שניפח את עצמו בבגרותו ומסתובב חצי עירום ברחובות הצפון הישן של ת"א, מתחיל עם כל דבר שזז, מפריע לבעלי עסקים שאשכרה עובדים ובעיקר שם עצמו ללעג ולקלס. תכלס הרבה יותר מתאים לקחת אותו כפרזנטור לנעלי-בית, למרות שיצא לי להתוודע לכמה נעליים הרבה יותר אינטליגנטיות ממנו. אבל יללה, העיקר שנתתם לנו בדאחקה!
- 2.עדי 11/09/2017 14:19הגב לתגובה זופחחחחח
- 1.דחקות ישראל 11/09/2017 13:26הגב לתגובה זואני מביא את ג'נט גיימסון שתוריד גם חולצה גם מכנסיים גם תחתונים באותו כסף
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקורועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
בפעם הראשונה מזה זמן רב תכנית שאינה ריאליטי או אקטואליה משתלטת על הפריים טיים, וההימור של קשת על "נוטוק" של רועי עידן מוכיח את עצמו; במהדורות החדשות המרכזיות נשמר הסטטוס קוו, אם כי כאן11 שוב יורדת מתחת ל-100 אלף צופים
תוכן איכותי בפריים טיים?
אולי זה היעדרות הריאליטי, ואולי הקהל פשוט מעדיף לצפות בתוכן איכותי, כשערוצי הטלוויזיה נותנים לו את האפשרות הזאת, אבל כך או כך, מי שעמדה במקום הראשון ברצועת הפריים טיים אמש היתה הסדרה של רועי עידן "נוטוק", שעוסקת בחברה הדרוזית ובגלגולי נשמות, שהיתה השידור הנצפה ביותר בכל ערב השידורים, ועמדה על 15.4% רייטינג ו-373 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 8.4% רייטינג ו-216 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 8.3% רייטינג ו-223 אלף צופים. בסיום הרשימה היה הריאליטי אוכל של כאן11, שהתחיל בסערה וכבש את הפריים טיים אבל הולך ודועך מבחינת רייטינג, ועמד על 5.6% רייטינג בלבד ו-137 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.2% ו-89 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.5% רייטינג ו-40 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 0.9% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.4% ו-74 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.1% רייטינג ו-54 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
"נוטוק" של רועי עידן בקשת. קרדיט: אתר מאקורועי עידן שובר את הפריים עם "נוטוק" בקשת
בפעם הראשונה מזה זמן רב תכנית שאינה ריאליטי או אקטואליה משתלטת על הפריים טיים, וההימור של קשת על "נוטוק" של רועי עידן מוכיח את עצמו; במהדורות החדשות המרכזיות נשמר הסטטוס קוו, אם כי כאן11 שוב יורדת מתחת ל-100 אלף צופים
תוכן איכותי בפריים טיים?
אולי זה היעדרות הריאליטי, ואולי הקהל פשוט מעדיף לצפות בתוכן איכותי, כשערוצי הטלוויזיה נותנים לו את האפשרות הזאת, אבל כך או כך, מי שעמדה במקום הראשון ברצועת הפריים טיים אמש היתה הסדרה של רועי עידן "נוטוק", שעוסקת בחברה הדרוזית ובגלגולי נשמות, שהיתה השידור הנצפה ביותר בכל ערב השידורים, ועמדה על 15.4% רייטינג ו-373 אלף צופים. אחריה היה הדוקו-ריאליטי של רשת, "ווארט", שעוסקת בחברה החרדית, עם 8.4% רייטינג ו-216 אלף צופים ואילו ממש אחריו היתה "הפטריוטים" הותיקה, עם הפורמט המנצח שמביא ערב אחרי ערב מספרים יציבים, עם 8.3% רייטינג ו-223 אלף צופים. בסיום הרשימה היה הריאליטי אוכל של כאן11, שהתחיל בסערה וכבש את הפריים טיים אבל הולך ודועך מבחינת רייטינג, ועמד על 5.6% רייטינג בלבד ו-137 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.2% ו-89 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-49 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.3% רייטינג ו-33 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.4% ו-64 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.5% רייטינג ו-40 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 0.9% רייטינג ו-23 אלף צופים בלבד.
- האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 עם אלמז היתה עם 3.4% ו-74 אלף צופים, במקום השני היה האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן שעמד על 2.1% רייטינג ו-54 אלף צופים, את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.4% רייטינג ו-35 אלף צופים.
