יטבתה
צילום: יח"צ/ צילום מסך

מוריד חולצה ומעמיס צפיות: 'יטבתה' עם רז ניסים חזק ברשת

הסרט הוא למעשה שיר על תופעת ההתפשטות תחת המוטיב החוזר של "מוריד חולצה" בסגנון שנראה כמו שילוב בין שיר של "ערוץ הכיבוד" וסגנון הממים הפייסבוקי עם הכיתוב על גבי התמונות
משה בנימין | (6)

מספר חודשים לאחר הניסיון הראשון של באומן בר ריבנאי עם מחלבות יטבתה (ישיבת הועד בקיבוץ), משרד הפרסום מוצא כוכב חדש להוביל את הקמפיין השני וכך להנגיש אותו לקהל יעד צעיר יותר בעזרת רז ניסים כהן, דמות צבעונית שהייתה ידועה למביני עניין ספורים עד שהופיע בהישרדות והפך למוכר יותר למרות שפרש מהתכנית בשלב מוקדם.

הקמפיין שעלה ברשת סובב סביב התכונה הבולטת של כהן וגם האהובה עליו במיוחד אותה הוא מחצין, גם בפני מי שלא ממש מעוניין בכך. כהן מוצג כ"חבר שכולם מכירים" זה עם "השרירים" וזה ש"מוריד חולצה בכל הזדמנות". הסרט הוא למעשה שיר על תופעת ההתפשטות תחת המוטיב החוזר של "מוריד חולצה" בסגנון שנראה כמו שילוב בין שיר של "ערוץ הכיבוד" וסגנון הממים הפייסבוקי עם הכיתוב על גבי התמונות. 

במשרד הפרסום מציינים כי הסרטון עלה לפייסבוק ביום חמישי ב-20:00 ומאז רשם כ-180 אלף צפיות, כ-2,500 לייקים, 2,000 תגובות ו-219 שיתופים אורגניים ללא השקעה כספית.  

 

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    והשבוע בפינת היח"צלובטון----- (ל"ת)
    אייס אתם על ריטיינר? 13/09/2017 10:03
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    קופי בינוני מאוד, מפתיע שזה יצא מבאומן (ל"ת)
    פרסומאית 12/09/2017 00:40
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מצחיק ומעולה ומצחחחחחיק (ל"ת)
    ירון 12/09/2017 00:39
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    מר קריאייטיב 11/09/2017 15:58
    הגב לתגובה זו
    מהיכרות אישית (פה ושם חטף ממני כמה פצצות בספורטק), כמות הטימטום שנודפת מהייצור המעופש הזה מתחרה רק בכמות החולצות שהוריד (או שמעולם לא לבש) בחייו. האיש הוא התגלמות הכסילות בכל רמ"ח אבריה ושס"ה שריריה. ילד כאפות שניפח את עצמו בבגרותו ומסתובב חצי עירום ברחובות הצפון הישן של ת"א, מתחיל עם כל דבר שזז, מפריע לבעלי עסקים שאשכרה עובדים ובעיקר שם עצמו ללעג ולקלס. תכלס הרבה יותר מתאים לקחת אותו כפרזנטור לנעלי-בית, למרות שיצא לי להתוודע לכמה נעליים הרבה יותר אינטליגנטיות ממנו. אבל יללה, העיקר שנתתם לנו בדאחקה!
  • 2.
    עדי 11/09/2017 14:19
    הגב לתגובה זו
    פחחחחח
  • 1.
    דחקות ישראל 11/09/2017 13:26
    הגב לתגובה זו
    אני מביא את ג'נט גיימסון שתוריד גם חולצה גם מכנסיים גם תחתונים באותו כסף
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית. 

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.