תקציב הדיגיטל של רשת פרופורציה עובר ל-d-say
משרד הפרסום d-say זכה בתקציב הדיגיטל של רשת מרפאות פרופורציה. בשנה האחרונה נוהלה כל פעילות הדיגיטל בפיגמנט ולאחר שהוחלט בפרופורציה להגביר את הנוכחות הדיגיטלית ברמה האסטרטגית, יצאה החברה למכרז כאשר בתום בחינה שלושה משרדים שהגיעו לגמר בחרה רשת מרפאות פרופורציה ב d-say.
עם הזכייה בתקציב d-say בניהולו של אייל הובר לוי, שותף בארועטי דרורי, המשרד משלים רצף זכיות במכרזים שעליהם נמנים גם תקציבי סולתם רדד והמכללה האקדמית נתניה. תקציב פרופורציה מוערך בכ- 2.5 מיליון שקלים עבור כל הפעילות הדיגיטלית לשנה הקרובה.
טל ריכרט, מנהלת שיווק רשת מרפאות פרופורציה: "אנו מברכים על כניסתם של d-say לפעילות השוטפת של פרופורציה אשר עשתה בשנים האחרונות קפיצת מדרגה מבחינת אסטרטגיית הפרסום שלה והחליטה לנהל שיח אינטימי וקרוב יותר עם הלקוחות דרך הרשתות החברתיות ואנו בטוחים כי בעזרתם של d-say הפעילות הדיגיטלית שלנו תועצם אף יותר".
- 3.המדויק 04/09/2017 15:25הגב לתגובה זואם נדייק מה שנאמר בכתבה שישנה חברה, שיש לה תקציב דיגיטל של 2.5 מיליון שח. היא נותנת לחברה אחרת לנהל אותו כך שמרבית הכסף יצא לספקים חיצוניים (רכישת שטחי פרסום בגוגל, פייסבוק וכדומה) וכן תקציבים עבור הפקות סרטונים ודברים אחרים שאינם קשורים לחברה. מתוכם, יהיו כמה אלפי שקלים בחודש שהחברה תקבל בגין הניהול והפרסום ככה שמדובר על תקציב זעום לחברה שהציעה את הסכום הנמוך ביותר. חשוב להגיד של DSAY יש אתר מיושן בטכנולוגית פלאש ודי מביך לחשוב שמישהו נותן לחברה כזו לנהל את הדיגיטל שלו אבל מאחל להם בהצלחה גדולה. אבל עזבו עובדות - תראו איזה כותרת קיבלנו...מדליק !
- 2.אחד שהיה במכרז 03/09/2017 17:14הגב לתגובה זובחרו רק במשרד שהציע ריטיינר של 5. אי אפשר לחיות מזה, אנשים לוקחים לקוחות כדי להעלות אייטמים באייס, עובדים על 5-8% מהמדיה, בקושי ברייק איוון ואז רצים לספר באייס. די עם זה, תכבדו את המקצוע והלקוחות יכבדו אתכם וישלמו יותר
- 1.יניב 03/09/2017 15:42הגב לתגובה זומגיע לו!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
