תקציב הדיגיטל של רשת פרופורציה עובר ל-d-say
משרד הפרסום d-say זכה בתקציב הדיגיטל של רשת מרפאות פרופורציה. בשנה האחרונה נוהלה כל פעילות הדיגיטל בפיגמנט ולאחר שהוחלט בפרופורציה להגביר את הנוכחות הדיגיטלית ברמה האסטרטגית, יצאה החברה למכרז כאשר בתום בחינה שלושה משרדים שהגיעו לגמר בחרה רשת מרפאות פרופורציה ב d-say.
עם הזכייה בתקציב d-say בניהולו של אייל הובר לוי, שותף בארועטי דרורי, המשרד משלים רצף זכיות במכרזים שעליהם נמנים גם תקציבי סולתם רדד והמכללה האקדמית נתניה. תקציב פרופורציה מוערך בכ- 2.5 מיליון שקלים עבור כל הפעילות הדיגיטלית לשנה הקרובה.
טל ריכרט, מנהלת שיווק רשת מרפאות פרופורציה: "אנו מברכים על כניסתם של d-say לפעילות השוטפת של פרופורציה אשר עשתה בשנים האחרונות קפיצת מדרגה מבחינת אסטרטגיית הפרסום שלה והחליטה לנהל שיח אינטימי וקרוב יותר עם הלקוחות דרך הרשתות החברתיות ואנו בטוחים כי בעזרתם של d-say הפעילות הדיגיטלית שלנו תועצם אף יותר".
- 3.המדויק 04/09/2017 15:25הגב לתגובה זואם נדייק מה שנאמר בכתבה שישנה חברה, שיש לה תקציב דיגיטל של 2.5 מיליון שח. היא נותנת לחברה אחרת לנהל אותו כך שמרבית הכסף יצא לספקים חיצוניים (רכישת שטחי פרסום בגוגל, פייסבוק וכדומה) וכן תקציבים עבור הפקות סרטונים ודברים אחרים שאינם קשורים לחברה. מתוכם, יהיו כמה אלפי שקלים בחודש שהחברה תקבל בגין הניהול והפרסום ככה שמדובר על תקציב זעום לחברה שהציעה את הסכום הנמוך ביותר. חשוב להגיד של DSAY יש אתר מיושן בטכנולוגית פלאש ודי מביך לחשוב שמישהו נותן לחברה כזו לנהל את הדיגיטל שלו אבל מאחל להם בהצלחה גדולה. אבל עזבו עובדות - תראו איזה כותרת קיבלנו...מדליק !
- 2.אחד שהיה במכרז 03/09/2017 17:14הגב לתגובה זובחרו רק במשרד שהציע ריטיינר של 5. אי אפשר לחיות מזה, אנשים לוקחים לקוחות כדי להעלות אייטמים באייס, עובדים על 5-8% מהמדיה, בקושי ברייק איוון ואז רצים לספר באייס. די עם זה, תכבדו את המקצוע והלקוחות יכבדו אתכם וישלמו יותר
- 1.יניב 03/09/2017 15:42הגב לתגובה זומגיע לו!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
