להיות איתה
צילום: יח"צ

להיות איתה: רותם סלע ואביב אלוש לוהקו יחד לקמפיין קסטרו

הזוג על המסך ימשיך לעבוד יחד גם בברייק הפרסומות. סלע משמשת גם כפרזנטורית של טורנדו, דן דיזיין סנטר ומשמשת כמנחת טלוויזיה לצד אסי עזר
משה בנימין | (10)

מה שעובד על מסך הטלוויזיה יכול לעבוד גם בברייק הפרסומות. כך לפחות חושבים בקסטרו שבחר את אביב אלוש ורותם סלע לפרזנטורים החדשים של מותג האופנה במקום גל גדות ששימשה כפנים של הרשת עד לנסיקת הקריירה הבינלאומית שלה.

כזכור הצמד סלע ואלוש כיכבו ב-2 העונות של להיות איתה סדרת הדרמה הקומית שכתב אסי עזר, ששודרה עד לפני מספר שבועות בזכיינית ערוץ 2, קשת. כל אחד לחוד גם זוכה לזמן מסך רב בברייק הפרסומות. אלוש כיכב בקמפיינים של קפה טורקי עלית ומותג הספורט FILA בעוד שסלע נמצאת כמעט בכל מקום. הדוגמנית והשחקנית שהפכה גם למגישת טלוויזיה יחד עם אסי עזר ב"רק רוצים לרקוד" ולפני כן ב"כוכב הבא לאירוויזיון" הופיעה עם אלוש ב"להיות איתה" ומופיעה בפרסומות של טורנדו ודן דיזיין סנטר, יחד עם עזר.

הבחירה בסלע, שגם הפכה לחלק ממשפחת קסטרו (אשתו של אריאל רוטר, בנם של מייסדי החברה והבעלים) אינה עניין של מה בכך. הפרסום הרב לו היא זוכה יכולה להוות גם חסרון. אפשר רק לדמיין מצב היפותטי בעל היתכנות אפשרית שבו סלע תופיע בברייק פרסומות עם פרסומת לדן דיזיין, טורנדו ואז קסטרו, ומשם חזרה לתכנית בהגשתה. האם האינפלצייה של דמותה על המסך לא תפריע לצופים לזהות ולשייך את דמותה לקסטרו, או לכל אחד מהמותגים האחרים?

 

מקסטרו נמסר כי "רותם סלע ואביב אלוש היוו עבורנו בחירה טבעית ומדויקת. רותם ואביב אהובים, אופנתיים ומוכשרים ביותר ומתחברים בצורה מושלמת למובילות האופנתית של קסטרו ולערכי המותג. הקמפיין הראשון אליו יצטלמו הוא קמפיין להשקת קולקציית החגים החדשה".  

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    גבר 23/08/2017 10:08
    הגב לתגובה זו
    הם לא פרזנטורים ראשיים
  • 7.
    גוטה 22/08/2017 21:23
    הגב לתגובה זו
    מתחילים ב-"טוב, מי הפרזנטור שכדאי ללהק לזה?" ונגמרים ב-"טוב, מה המטרה שלנו בקמפיין?"
  • 6.
    נועם 22/08/2017 17:48
    הגב לתגובה זו
    כי "רותם סלע ואביב אלוש היוו עבורנו בחירה טבעית ומדויקת. רותם ואביב אהובים, אופנתיים ומוכשרים ביותר והבן שלנו ממש אוהב להיות נשוי אליה.
  • 5.
    גבר 22/08/2017 15:16
    הגב לתגובה זו
    וגם אביב אלוש לא פרזנטור ראשי
  • 4.
    למודת ניסיון 22/08/2017 13:46
    הגב לתגובה זו
    לא מערבבים שמחה בשמחה. תשמרי את הרוטרים לארוחות שישי.
  • 3.
    הרגולטור 22/08/2017 13:40
    הגב לתגובה זו
    #רק_אומר
  • 2.
    יורם ב 22/08/2017 13:09
    הגב לתגובה זו
    נדביק פרזנטור. איזה פרזנטור? זה מקפה טורקי...עזוב זו קטגוריה אחרת. הצרכן חכם הצרכן יזהה. מה הוא עושה? יהיה עם עוד פרזנטורית. קטע, אה? זו מטורנדו. זו מדן דיזיין סנטר. 2 קטגוריות שונות לחלוטין!!! הצרכן חכם. הכל בסדר. טודו בום. פרסום בינוני. בעסה עליכם ראובני.
  • יורם ב 22/08/2017 14:13
    הגב לתגובה זו
    כי לעשות פרסומת לקפה עם פרזנטורית טיפשה זה שיא השיאים של הקריאטיב נכון ?
  • אחד 22/08/2017 13:37
    הגב לתגובה זו
    נראה שזה הגיע מהלקוח
  • 1.
    אורי 22/08/2017 12:23
    הגב לתגובה זו
    לפחות רותם חמודה , עדיף לראןת אותה הרבה מאשר את בר שתקועה לנו בכל מקום
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.