להיות איתה
צילום: יח"צ

להיות איתה: רותם סלע ואביב אלוש לוהקו יחד לקמפיין קסטרו

הזוג על המסך ימשיך לעבוד יחד גם בברייק הפרסומות. סלע משמשת גם כפרזנטורית של טורנדו, דן דיזיין סנטר ומשמשת כמנחת טלוויזיה לצד אסי עזר
משה בנימין | (10)

מה שעובד על מסך הטלוויזיה יכול לעבוד גם בברייק הפרסומות. כך לפחות חושבים בקסטרו שבחר את אביב אלוש ורותם סלע לפרזנטורים החדשים של מותג האופנה במקום גל גדות ששימשה כפנים של הרשת עד לנסיקת הקריירה הבינלאומית שלה.

כזכור הצמד סלע ואלוש כיכבו ב-2 העונות של להיות איתה סדרת הדרמה הקומית שכתב אסי עזר, ששודרה עד לפני מספר שבועות בזכיינית ערוץ 2, קשת. כל אחד לחוד גם זוכה לזמן מסך רב בברייק הפרסומות. אלוש כיכב בקמפיינים של קפה טורקי עלית ומותג הספורט FILA בעוד שסלע נמצאת כמעט בכל מקום. הדוגמנית והשחקנית שהפכה גם למגישת טלוויזיה יחד עם אסי עזר ב"רק רוצים לרקוד" ולפני כן ב"כוכב הבא לאירוויזיון" הופיעה עם אלוש ב"להיות איתה" ומופיעה בפרסומות של טורנדו ודן דיזיין סנטר, יחד עם עזר.

הבחירה בסלע, שגם הפכה לחלק ממשפחת קסטרו (אשתו של אריאל רוטר, בנם של מייסדי החברה והבעלים) אינה עניין של מה בכך. הפרסום הרב לו היא זוכה יכולה להוות גם חסרון. אפשר רק לדמיין מצב היפותטי בעל היתכנות אפשרית שבו סלע תופיע בברייק פרסומות עם פרסומת לדן דיזיין, טורנדו ואז קסטרו, ומשם חזרה לתכנית בהגשתה. האם האינפלצייה של דמותה על המסך לא תפריע לצופים לזהות ולשייך את דמותה לקסטרו, או לכל אחד מהמותגים האחרים?

 

מקסטרו נמסר כי "רותם סלע ואביב אלוש היוו עבורנו בחירה טבעית ומדויקת. רותם ואביב אהובים, אופנתיים ומוכשרים ביותר ומתחברים בצורה מושלמת למובילות האופנתית של קסטרו ולערכי המותג. הקמפיין הראשון אליו יצטלמו הוא קמפיין להשקת קולקציית החגים החדשה".  

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    גבר 23/08/2017 10:08
    הגב לתגובה זו
    הם לא פרזנטורים ראשיים
  • 7.
    גוטה 22/08/2017 21:23
    הגב לתגובה זו
    מתחילים ב-"טוב, מי הפרזנטור שכדאי ללהק לזה?" ונגמרים ב-"טוב, מה המטרה שלנו בקמפיין?"
  • 6.
    נועם 22/08/2017 17:48
    הגב לתגובה זו
    כי "רותם סלע ואביב אלוש היוו עבורנו בחירה טבעית ומדויקת. רותם ואביב אהובים, אופנתיים ומוכשרים ביותר והבן שלנו ממש אוהב להיות נשוי אליה.
  • 5.
    גבר 22/08/2017 15:16
    הגב לתגובה זו
    וגם אביב אלוש לא פרזנטור ראשי
  • 4.
    למודת ניסיון 22/08/2017 13:46
    הגב לתגובה זו
    לא מערבבים שמחה בשמחה. תשמרי את הרוטרים לארוחות שישי.
  • 3.
    הרגולטור 22/08/2017 13:40
    הגב לתגובה זו
    #רק_אומר
  • 2.
    יורם ב 22/08/2017 13:09
    הגב לתגובה זו
    נדביק פרזנטור. איזה פרזנטור? זה מקפה טורקי...עזוב זו קטגוריה אחרת. הצרכן חכם הצרכן יזהה. מה הוא עושה? יהיה עם עוד פרזנטורית. קטע, אה? זו מטורנדו. זו מדן דיזיין סנטר. 2 קטגוריות שונות לחלוטין!!! הצרכן חכם. הכל בסדר. טודו בום. פרסום בינוני. בעסה עליכם ראובני.
  • יורם ב 22/08/2017 14:13
    הגב לתגובה זו
    כי לעשות פרסומת לקפה עם פרזנטורית טיפשה זה שיא השיאים של הקריאטיב נכון ?
  • אחד 22/08/2017 13:37
    הגב לתגובה זו
    נראה שזה הגיע מהלקוח
  • 1.
    אורי 22/08/2017 12:23
    הגב לתגובה זו
    לפחות רותם חמודה , עדיף לראןת אותה הרבה מאשר את בר שתקועה לנו בכל מקום
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.