להיות איתה
צילום: יח"צ

להיות איתה: רותם סלע ואביב אלוש לוהקו יחד לקמפיין קסטרו

הזוג על המסך ימשיך לעבוד יחד גם בברייק הפרסומות. סלע משמשת גם כפרזנטורית של טורנדו, דן דיזיין סנטר ומשמשת כמנחת טלוויזיה לצד אסי עזר
משה בנימין | (10)

מה שעובד על מסך הטלוויזיה יכול לעבוד גם בברייק הפרסומות. כך לפחות חושבים בקסטרו שבחר את אביב אלוש ורותם סלע לפרזנטורים החדשים של מותג האופנה במקום גל גדות ששימשה כפנים של הרשת עד לנסיקת הקריירה הבינלאומית שלה.

כזכור הצמד סלע ואלוש כיכבו ב-2 העונות של להיות איתה סדרת הדרמה הקומית שכתב אסי עזר, ששודרה עד לפני מספר שבועות בזכיינית ערוץ 2, קשת. כל אחד לחוד גם זוכה לזמן מסך רב בברייק הפרסומות. אלוש כיכב בקמפיינים של קפה טורקי עלית ומותג הספורט FILA בעוד שסלע נמצאת כמעט בכל מקום. הדוגמנית והשחקנית שהפכה גם למגישת טלוויזיה יחד עם אסי עזר ב"רק רוצים לרקוד" ולפני כן ב"כוכב הבא לאירוויזיון" הופיעה עם אלוש ב"להיות איתה" ומופיעה בפרסומות של טורנדו ודן דיזיין סנטר, יחד עם עזר.

הבחירה בסלע, שגם הפכה לחלק ממשפחת קסטרו (אשתו של אריאל רוטר, בנם של מייסדי החברה והבעלים) אינה עניין של מה בכך. הפרסום הרב לו היא זוכה יכולה להוות גם חסרון. אפשר רק לדמיין מצב היפותטי בעל היתכנות אפשרית שבו סלע תופיע בברייק פרסומות עם פרסומת לדן דיזיין, טורנדו ואז קסטרו, ומשם חזרה לתכנית בהגשתה. האם האינפלצייה של דמותה על המסך לא תפריע לצופים לזהות ולשייך את דמותה לקסטרו, או לכל אחד מהמותגים האחרים?

 

מקסטרו נמסר כי "רותם סלע ואביב אלוש היוו עבורנו בחירה טבעית ומדויקת. רותם ואביב אהובים, אופנתיים ומוכשרים ביותר ומתחברים בצורה מושלמת למובילות האופנתית של קסטרו ולערכי המותג. הקמפיין הראשון אליו יצטלמו הוא קמפיין להשקת קולקציית החגים החדשה".  

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    גבר 23/08/2017 10:08
    הגב לתגובה זו
    הם לא פרזנטורים ראשיים
  • 7.
    גוטה 22/08/2017 21:23
    הגב לתגובה זו
    מתחילים ב-"טוב, מי הפרזנטור שכדאי ללהק לזה?" ונגמרים ב-"טוב, מה המטרה שלנו בקמפיין?"
  • 6.
    נועם 22/08/2017 17:48
    הגב לתגובה זו
    כי "רותם סלע ואביב אלוש היוו עבורנו בחירה טבעית ומדויקת. רותם ואביב אהובים, אופנתיים ומוכשרים ביותר והבן שלנו ממש אוהב להיות נשוי אליה.
  • 5.
    גבר 22/08/2017 15:16
    הגב לתגובה זו
    וגם אביב אלוש לא פרזנטור ראשי
  • 4.
    למודת ניסיון 22/08/2017 13:46
    הגב לתגובה זו
    לא מערבבים שמחה בשמחה. תשמרי את הרוטרים לארוחות שישי.
  • 3.
    הרגולטור 22/08/2017 13:40
    הגב לתגובה זו
    #רק_אומר
  • 2.
    יורם ב 22/08/2017 13:09
    הגב לתגובה זו
    נדביק פרזנטור. איזה פרזנטור? זה מקפה טורקי...עזוב זו קטגוריה אחרת. הצרכן חכם הצרכן יזהה. מה הוא עושה? יהיה עם עוד פרזנטורית. קטע, אה? זו מטורנדו. זו מדן דיזיין סנטר. 2 קטגוריות שונות לחלוטין!!! הצרכן חכם. הכל בסדר. טודו בום. פרסום בינוני. בעסה עליכם ראובני.
  • יורם ב 22/08/2017 14:13
    הגב לתגובה זו
    כי לעשות פרסומת לקפה עם פרזנטורית טיפשה זה שיא השיאים של הקריאטיב נכון ?
  • אחד 22/08/2017 13:37
    הגב לתגובה זו
    נראה שזה הגיע מהלקוח
  • 1.
    אורי 22/08/2017 12:23
    הגב לתגובה זו
    לפחות רותם חמודה , עדיף לראןת אותה הרבה מאשר את בר שתקועה לנו בכל מקום
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.