'גיל-עד תדמית ותקשורת' נכנס למערך היח"צ של אסתי לאודר
משרד יחסי הציבור גיל-עד תדמית ותקשורת רושם הישג עם כניסתו למערך היח"צ של קבוצת אסתי לאודר ישראל המחזיקה בידיה פורטפוליו רחב של מותגים בתחום הקוסמטיקה. המשרד בניהולם של גילי כהן ואורן פלדמן, יטפל ביחסי הציבור של חטיבת בשמי המעצבים של הקבוצה, במותג האיפור המקצועי 'סמאשבוקס' וכן ביחסי הציבור של תאגיד הקבוצה.
'גיל-עד' יחליף במערך היח"צ של 'אסתי לאודר' את זאביק דרור שסיים את ההתקשרות עם המותג לאחר יותר משנה ולאחרונה החל לטפל בתקציב היח"צ של לוריאל ישראל יחד עם דניאלה רייבנבך ושילה מגר.
קבוצת החברות 'אסתי לאודר' כוללת בארץ 14 מותגים, ביניהם: אסתי לאודר, קליניק, מאק, בובי בראון וג'ו מלון לונדון. הקבוצה מפעילה 42 חנויות עצמאיות של המותגים השונים וכן 3 אתרי קניון מקוונים למותגים מאק, אסתי לאודר וקליניק. בחטיבת בשמי המעצבים שבה יטפל גיל-עד נמנים המותגים: דונה דארן, מייקל קורס, טומי הילפיגר, זנייה ועוד.
לדברי אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, "כקבוצת הקוסמטיקה הגדולה והמובילה בארץ, בחרנו לעבוד עם 'גיל-עד תקשורת', להם נסיון מוכח של שנים רבות בטיפול תקשורתי במותגים רב לאומיים, מהמובילים במשק. המשרד יצטרף למערך התקשורת ויחסי הציבור הפנימי של החברה, המנוהל ע"י ורד בראון".
אורן פלדמן, מנכ"ל 'גיל-עד תקשורת ותדמית': "אנו נרגשים וחשים כבוד גדול להתחיל לעבוד עם חברה בין- לאומית, מובילה בתחומה ופורצת דרך שביצעה בשנים האחרונות מהלכים חסרי תקדים בתחומה. גיל-עד תדמית ותקשורת תסייע לנהל ולהמשיך להוביל את השיח בעולמות הרלבנטיים למותגים ולתאגיד עצמו".
'גיל-עד' מביא לאסתי לאודר ניסיון בתחום הקוסמטיקה לאחר שניהל בעבר במשך שנים את יחסי הציבור של קבוצת לוריאל ישראל, חטיבת הקוסמטיקה והבישום של שסטוביץ' ועוד. בין היתר מטפל המשרד גם בתקציבי איקאה ישראל, דקסל פארמה, קבוצת נטו, סידס, טמפו, סטימצקי, ארומה ישראל, פיצה האט, מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, מחלבות גד, השחר העולה ועוד. יוזכר כי, המשרד הוא חלק מקבוצת התקשורת G-converstion המוחזקת על-ידי אייל ויפית גרינברג, גילי כהן, אורן פלדמן ואור לובושיץ.
- 4.העיקר שאשה מרושעת איבדה את לוריאל! (ל"ת)שרית 18/06/2017 18:42הגב לתגובה זו
- 3.הם עוד יתגעגעו לליאת אריאב (ל"ת)אירית 18/06/2017 18:24הגב לתגובה זו
- 2.מעניין 18/06/2017 17:36הגב לתגובה זוhttp://www.bizportal.co.il/general/news/article/281361
- 1.איילת 18/06/2017 17:24הגב לתגובה זופחחח
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
