'גיל-עד תדמית ותקשורת' נכנס למערך היח"צ של אסתי לאודר
משרד יחסי הציבור גיל-עד תדמית ותקשורת רושם הישג עם כניסתו למערך היח"צ של קבוצת אסתי לאודר ישראל המחזיקה בידיה פורטפוליו רחב של מותגים בתחום הקוסמטיקה. המשרד בניהולם של גילי כהן ואורן פלדמן, יטפל ביחסי הציבור של חטיבת בשמי המעצבים של הקבוצה, במותג האיפור המקצועי 'סמאשבוקס' וכן ביחסי הציבור של תאגיד הקבוצה.
'גיל-עד' יחליף במערך היח"צ של 'אסתי לאודר' את זאביק דרור שסיים את ההתקשרות עם המותג לאחר יותר משנה ולאחרונה החל לטפל בתקציב היח"צ של לוריאל ישראל יחד עם דניאלה רייבנבך ושילה מגר.
קבוצת החברות 'אסתי לאודר' כוללת בארץ 14 מותגים, ביניהם: אסתי לאודר, קליניק, מאק, בובי בראון וג'ו מלון לונדון. הקבוצה מפעילה 42 חנויות עצמאיות של המותגים השונים וכן 3 אתרי קניון מקוונים למותגים מאק, אסתי לאודר וקליניק. בחטיבת בשמי המעצבים שבה יטפל גיל-עד נמנים המותגים: דונה דארן, מייקל קורס, טומי הילפיגר, זנייה ועוד.
לדברי אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, "כקבוצת הקוסמטיקה הגדולה והמובילה בארץ, בחרנו לעבוד עם 'גיל-עד תקשורת', להם נסיון מוכח של שנים רבות בטיפול תקשורתי במותגים רב לאומיים, מהמובילים במשק. המשרד יצטרף למערך התקשורת ויחסי הציבור הפנימי של החברה, המנוהל ע"י ורד בראון".
אורן פלדמן, מנכ"ל 'גיל-עד תקשורת ותדמית': "אנו נרגשים וחשים כבוד גדול להתחיל לעבוד עם חברה בין- לאומית, מובילה בתחומה ופורצת דרך שביצעה בשנים האחרונות מהלכים חסרי תקדים בתחומה. גיל-עד תדמית ותקשורת תסייע לנהל ולהמשיך להוביל את השיח בעולמות הרלבנטיים למותגים ולתאגיד עצמו".
'גיל-עד' מביא לאסתי לאודר ניסיון בתחום הקוסמטיקה לאחר שניהל בעבר במשך שנים את יחסי הציבור של קבוצת לוריאל ישראל, חטיבת הקוסמטיקה והבישום של שסטוביץ' ועוד. בין היתר מטפל המשרד גם בתקציבי איקאה ישראל, דקסל פארמה, קבוצת נטו, סידס, טמפו, סטימצקי, ארומה ישראל, פיצה האט, מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, מחלבות גד, השחר העולה ועוד. יוזכר כי, המשרד הוא חלק מקבוצת התקשורת G-converstion המוחזקת על-ידי אייל ויפית גרינברג, גילי כהן, אורן פלדמן ואור לובושיץ.
- 4.העיקר שאשה מרושעת איבדה את לוריאל! (ל"ת)שרית 18/06/2017 18:42הגב לתגובה זו
- 3.הם עוד יתגעגעו לליאת אריאב (ל"ת)אירית 18/06/2017 18:24הגב לתגובה זו
- 2.מעניין 18/06/2017 17:36הגב לתגובה זוhttp://www.bizportal.co.il/general/news/article/281361
- 1.איילת 18/06/2017 17:24הגב לתגובה זופחחח

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.