רייטינג

המלך רונאלדו: 22.6% לזכייה של ריאל מדריד בצ'מפיונס

המשחק הניב עוד 4.9% בספורט 5 HD. מנגד רשמה 'גב האומה' נתון גבוה של 12.6%. יום ו': התחזקות ל'אולפן שישי'. יום ה': רק 15.2% ל'תיק בחקירה'
אלכסנדר כץ | (1)

גמר ליגת האלופות משודר דרך קבע בערוץ פתוח, ומניב נתוני צפייה גבוהים יחסית. אמש (מוצ"ש) הוא שודר ברשת, וניפק רייטינג נאה לזכיינית. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הניצחון המוחץ של ריאל מדריד על יובנטוס, ניפק 22.6%. המשחק שודר גם בערוץ ספורט 5 HD שם הניב 4.9%.

 

הרייטינג ברשת גבוה ב-3 נקודות מגמר ליגת האלופות משנה שעברה, בו ניצחה ריאל את אתלטיקו מדריד, במשחק ששודר בערוץ 10. לפני שנתיים הגמר אותו לקחה ברצלונה (שגם היא ניצחה את יובנטוס) ניפק 24.6% לזכיינית רשת.

 

למרות התחרות הקשה מצד ליגת האלופות, גב האומה (ערוץ 10) רשמה שיא מאז אוקטובר 2016 כשהניבה 12.6%, ואחריה מה נסגר (ערוץ 10) עם 7.8%. סדרת הדוקו 'העולם המופלא' (כאן 11) רשמה 3.3%. שידור חוזר של 'בנות הזהב' (ערוץ 10) זכה ב-7.4%, ושידור חוזר של 'שי בשידור' (ערוץ 10) עם 3.9%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'פגוש את העיתונות' (חדשות 2) קיבלה 7.4%, מול 3.2% ל'המטה המרכזי' (ערוץ 10).

 

בגזרת החדשות: ערב חלש למהדורות. 'חדשות השבת' (חדשות 2) ניפקה 15.6%, מול 'המגזין' (ערוץ 10) עם 6.7%. 'רואים עולם' (כאן 1) קיבלה 3.9%.

יום ו'

 

תכנית האירוח של צביקה הדר מחר שבת (רשת, ערוץ 2) קיבלה 14%, ובהמשך שידור חוזר של 'פרודים' (רשת, ערוץ 2) עם 10.8% ושידור חוזר של 'המונית של טילטיל' (רשת, ערוץ 2) עם 6.4%. מנגד קיבלה שי בשידור (ערוץ 10) 7.8%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (ערוץ 10) עם 5.5%, והסרט 'בורג' (ערוץ 10) עם 1.8%. קארפול קריוקי (כאן 11) שאירחה את שירי מיימון הסתפקה ב-1% בודד, ואחריה היהודים באים (כאן 11) עם 1.4%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: סיכום השבוע של 'אולפן שישי' (חדשות 2) הניב 7.4% מול 'שישי - סיכום שבוע' (ערוץ 10) עם 5%. 'שום פלפל ושמן זית' (כאן 11) הניבה 3.3%.

 

בגזרת החדשות: 'אולפן שישי' (חדשות 2) התחזקה ל-14.8%, מול 7.4% ל'שישי' (ערוץ 10). 'חדשות השבוע' (כאן 11) ניפקה 3.8%.

יום ה'

 

סדרת הדוקו תיק בחקירה (רשת, ערוץ 2) הסתפקה בנתון פושר מאד של 15.2%, מול 7.2% בלבד להחברים של נאור (ערוץ 10). השעשועון המרדף (כאן 11) בהגשת עידו רוזנבלום, הניב נתון נאה של 5%. 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

שידור חוזר של 'בלתי נראה' (רשת, ערוץ 2) קיבל 10.9%, ואחריו 'תכנית הלילה' (רשת, ערוץ 2) עם 6.5%. הסדרה 'לה פמיליה' (ערוץ 10) רשמה 6.4%, 'הצינור' (ערוץ 10) קיבלה 6.5%, ובהמשך 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 4.7%. 'עד כאן' (כאן 11) קיבלה 3.5%, ו'מועדון תרבות' (כאן 11) עם 1.6%. 

ראש בראש בפרה-פריים: 'שיחת היום' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 10.7%, ואחריה 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 10.5%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם נתון פושר מאד של 5.4%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 17.1% נטח 8.1% ל'חדשות 10' ו-4.6% ל'חדשות הערב' (כאן 11). 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    איציק 04/06/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    כמה אחוזי רייטינג היו לערוץ 2 באולפן הספורט שלפני משחק הגמר? וכמה אחרי המשחק? השיא של ”גב האומה” נובע לכאורה, מהצופים ש”ברחו” מאולפן הספורט לפני משחק הגמר.
פטריק דרהי
צילום: ויקיפדיה

דרהי מתכוון להיכנס לתקשורת הדתית; שת"פ עם "כיכר השבת" ו"סרוגים"

דרהי ביקש את רשות התחרות לבדוק שת"פ שיכול להגיע עד כדי רכישה - רשות התחרות אישרה את המהלך; וכמה שווים האתרים?

רן קידר |

איש העסקים פטריק דרהי קיבל לאחרונה את אישור רשות התחרות לשיתוף פעולה עם שניים מאתרי החדשות הבולטים במגזרים הדתי והחרדי "כיכר השבת" ו"סרוגים". לפי ההערכות, מדובר במהלך אסטרטגי שעשוי להתפתח לרכישה מלאה בעתיד, כאשר שווי האתרים מוערך בכ-45 עד 50 מיליון שקל. העסקה בוצעה באמצעות חברת נקסט ויז'ון מדיה, שנמצאת בבעלות עקיפה של דרהי.

אתרי "כיכר השבת" ו"סרוגים" פונים לקהלים מובהקים: הראשון נחשב לפופולרי במיוחד במגזר החרדי, והשני לציבור הציוני־דתי. שני האתרים הוקמו לפני למעלה מעשור ונחשבים לבעלי נוכחות דיגיטלית בולטת.

דרהי, שמחזיק כיום גם בערוץ החדשות i24NEWS, לצד החזקה בהוט, השיק בשנה שעברה מהדורה בעברית לערוץ i24NEWS תוך שהוא מגייס אליה שדרים ומגישים מערוצים אחרים. במקביל, דרהי מנסה מזה חודשים למכור את HOT,  חברת התקשורת שבאמצעותה נכנס לישראל לפני שנים. לצורך כך נשכרו בנקי השקעות בינלאומיים, בהם רוטשילד ו-UBS. לפי הערכות, התמורה הנדרשת עומדת על בין 6 ל-8 מיליארד שקל.


בנוסף לפעילותו בתחום התקשורת, דרהי השלים לאחרונה את רכישת פרויקט הנדל"ן מנדרין אוריינטל בתל אביב, מגדלי הדולפינריום לשעבר, תמורת סכום מוערך של כ-900 מיליון שקל. מדובר ברכישה שבוצעה באמצעות חברת הרב קוק נווה צדק שבשליטתו, אשר קיבלה לידיה כ-94% ממניות חברת סיגייט המחזיקה בפרויקט.


"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13"אח לילה" של רשת. קרדיט: אתר רשת 13

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12

כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים. 

מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים. 

בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים. 

מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.