כל אתרי קבוצת Jpost חוזרים לעבוד עם אאוטבריין
קבוצת Jpost חוזרת לעבוד עם פלטפורמת המלצות התוכן אאוטבריין - כך נודע לאייס. עד כה עבדה הקבוצה עם המתחרה טאבולה, אליה עברה מאאוטבריין.
הקבוצה כולל בנוסף לג'רוזלם פוסט, גם את פלטפורמות הדיגיטל של מעריב, אתר הרכילות TMI ואתר ספורט1 - וכל הערוצים של הקבוצה יפעלו עם אאוטבריין. בנוסף ל-Jpost, חידשה לאחרונה אאוטבריין את ההסכם גם עם אתר mako לתקופה של 3 שנים.
אאוטבריין היא פלטפורמה לשיווק באמצעות תוכן והמובילה בתחום הדיסקברי. היא מגישה כ-250 מיליארד המלצות אישיות בחודש לחצי מיליארד משתמשים, באתרים המובילים בארץ ובעולם, בהם פוקס, סקיי ניוז, הגרדיאן, לה מונד, CNN ועוד. בתחילת החודש היא השיקה את Outbrain Lookalike Audience - כלי המאפשר למפרסמים לטרגט גולשים בעלי הסיכוי המירבי להפוך ללקוחות. על בסיס רשימת לקוחות קיימת של המפרסם או כאלו שעשו המרה בקמפיינים קודמים, מאתרת מערכת אאוטבריין קהלים "דומים" ומפנה אליהם את התוכן המקודם. אאוטבריין היא פלטפורמת הדיסקברי האוחזת באופן בלעדי ביכולת כפולה – בניית פרופילים מבוססי תוכן של קהלים ואיתור קהלים דומים.
לירון אברהם, מנהל פעילות אאוטבריין בישראל, מסר: "אני שמח שקבוצת Jpost החליטה לחזור הביתה. אנחנו עומדים בהבטחותינו ומשקיעים משאבים בפיתוח כלים טכנולוגיים המגבירים את היעילות והרווחיות של האתרים שעובדים איתנו. אנו רואים באתרים שותפים שלנו לטווח ארוך ובתוך כך עובדים יחד איתם בכדי לייצר עבורם כלים מתקדמים לפרסונליזציה ושיפור חוויית הגולש".
ירון אחר, משנה למנכ"ל דיגיטל של קבוצת Jpost : "שיווק על ידי תוכן הוא קרן אור רחבה בעידן בו הפרסום מונע יותר ויותר על-ידי 'ברזלים' (מכונות פרוגרמטיות) ומאפשר למשווקים להציג את המסרים שלהם כתוכן ולא רק כמסר מכירתי גרידא. הקהל של הג'רוזלם פוסט הוא קהל בעל מודעות גבוהה במיוחד לתוכן איכותי ואינו מהסס להביע דיעה גם על המלצות תוכן חיצוניות. במצב הזה אנו מחויבים לספק לו סטנדרט גבוה גם באזורים בהם יש תוכן המוגש ע"י משווקים. אאוטבריין מסייעת לנו בכך, ואנו מברכים על חידוש שיתוף הפעולה".
- 1.משהו טוב קורה באאוטבריין מאז ההצטרפות של גיל (ל"ת)לקוח מרוצה 30/05/2017 13:39הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
