ISABOUT
צילום: יח"צ

נולד בדיגיטל: מותג 'פלאס סייז' לנשים מושק עם 5 פרזנטוריות

הפעילות השיווקית פרסומית של המותג, באמצעות Hooligans נעשית מזה כחודש "מתחת לרדאר" של הציבור הרחב, ברשתות החברתיות
משה בנימין | (3)
נושאים בכתבה Hooligans Is:about

מותג אופנה חדש למידות "פלאס סייז" לצעירות בשם IS:ABOUT יוצא לדרך ועושה זאת בגזרת הדיגיטל. אחת האמירות המפורסמות לפני מספר שנים, עוד בימים שהדיגיטל הרים את ראשו וחסידי הטלוויזיה טרם הבינו מה מצפה להם מהיריב החדש, היתה ש"בדיגיטל אי אפשר לבנות מותג".

מיליארדי עמודי אינטרנט מאז, חדשות לבקרים, מספר גובר והולך של מותגים בסדרי גודל שונים, גם אם לא ענקיים עושים את צעדיהם הראשונים אונליין, ובונים את המותג כשהם מתבססים על קהלי הדסקטופ והמובייל - לעיתים מבלי להפנות תקציבים לטלוויזיה בכלל. 

הפעילות השיווקית פרסומית של המותג, באמצעות Hooligans נעשית מזה כחודש "מתחת לרדאר" של הציבור הרחב, ברשתות החברתיות והיום (יום ד') הגיעה לשיאה עם השקת סרט הפרסומת. הרעיון להתחיל "מלמטה" נועד לבנות את קהל הנשים סביב המותג  בקבוצות סגורות של נשים, בקהילות הפלאס סייז בפייסבוק. 

האסטרטגיה הפרסומית אינה עוסקת במידות אלא בגישה - אטיטיוד - כפי שהסרטון מראה. הקמפיין מתבסס על 5 פרזנטוריות במידת פלאס סייז, בעלות נוכחות דיגיטלית מוכחת, ביניהן: ירדן חי, דוגמנית שהיתה בעבר אחראית מערך הניו מדיה של צה"ל; בתיה שיף דוגמנית דתייה שהשתתפה בתכנית אמזונס; זוהר וסילויצקי המוכרת מאוד בגזרת הפייסבוק ומנהלת את קבוצת "השמנמנות של זוריק"; כרמל יהלום שעומדת מאחורי פרויקט צילום לנשים בכל המידות והחמישית, פרסומאית בשם בר דמרי שגם לה פוסטים ויראליים בפייסבוק על דימוי גוף חיובי.

 

קרדיטים

סמנכ"לים משותפים, is : about: עידית ויזר, רועי מזרחי, עילאי מזרחי

מנהלת קריאייטיב ראשית ואסטרטגיה: שהר לוינשטיין

מנהלת ארט ראשית: מרים מושינסקי

ארט דירקטור: ינאי הלוי

סופרוויזר: ליבנת חלבי-גנדלר

תקציבאית: יעל דורון

מנהל מדיה חברתית: יותם גיל

מפיקת משרד: איריס בצלאל

חברת הפקה: We Do

במאי: נמרוד פלד

צלם: לאל אוטניק

עורך אופליין: טל סיקורל

פוסט: סטודיו אריק וייס

מוזיקה מקורית: אורי טולדנו, Snowstar Company

מילים: שהר לוינשטיין

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אחלה פרסומת (ל"ת)
    בחורה רזה 09/05/2017 14:43
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אהבתי מאוד (ל"ת)
    מזה משנה 08/05/2017 14:10
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    וואו (ל"ת)
    רונקלה 04/05/2017 08:30
    הגב לתגובה זו
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים. 

דני קושמרו חדשות 12
צילום: צילום מסך חדשות 12
רייטינג

העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות

עלייה של כ-10% בצופי מהדורות החדשות המרכזיות של כל הערוצים; חדשות 12 עדיין בראש כל המהדורות וכמו בכל מוצ"ש, רשת מטפסת למקום השני בעקבות כך שערוץ 14 אינו משדר בשבת
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

ככל שמתקרב מועד העסקה (וכן ככל שהזמן המצטבר של השבתות והחגים הולך ומצטבר), כך אנחנו רואים עלייה בצפייה במהדורות החדשות והנתונים גבוהים מאשר בתקופתו הקודמות,   כשסך כל הצופים עדיין עומד על כ-850 אלף, עלייה של כ-10% לעומת מהדורות מוצאי שבת "רגילות", שהממוצע שלהן הוא כ-770 אלף צופים. 

חדשות 12 עדיין מובילה את הרייטינג במובהק, כל פעם במרווחים גדולים יותר, במהדורת החדשות המרכזית ובשאר מהדורות החדשות. המהדורה המרכזית של חדשות 12 של קשת עמדה אמש על 18.1% רייטינג עם 463 אלף צופים. וכמו בכל מוצאי שבת, חדשות 13 מנצלת את היעדרותו של ערוץ 14 מלוח השידורים עד צאת השבת ונמצאת במקום השני עם 5.6% רייטינג ו-152 אלף צופים. חדשות 14 היו עם 4.8% רייטינג עם 129 אלף צופים ואילו חדשות כאן11 עדיין תפסו את המקום האחרון, עם 4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים בלבד.


פריים טיים ושאר מהדורות החדשות 

בפריים טיים, המשך המהדורות הראה את קשת ממשיכה עם 16.9% רייטינג ו-434 אלף צופים ואילו רשת עם 6.3% ו-169 אלף צופים. לאחר מכן, בפריים טיים, "אור ראשון" לא שיחזרה את הרייטינג של הפרק הראשון, אך עדיין הובילה עם 15.4% ו-387 אלף צופים, ואילו הפטריוטים היציבה והמוצלחת הצליחה לגבור על שעשועון של רשת, כשעמדה על 9.2% רייטינג ו-264 אלף צופים, בעוד "כלוב הזהב" עמד על 8.8% רייטינג ו-234 אלף צופים. "שיר אחד" של כאן11 זכה ל-3.5% רייטינג בלבד ופחות ממאה אלף צופים, עם 79 אלף צופים בלבד. 


גם במהלך השבת רוב לוח השידורים היה בסימן החדשות, והמשדר המוקדם של חדשות 12 עם אלמז עמד על 6% ו-134 אלף צופים בעוד החדשות של רשת בהגשת לוסי עמדו על 3% רייטינג ו-68 אלף צופים בלבד. לאחר מכן, ב-17:00, "שבת בחמש" עם גדעון של חדשות 12 היה על 7.9% ו-189 אלף צופים בעוד משדר החדשות של לוסי עלה ל-4.6% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

פגוש את העיתונות היתה מול מוריה וברקו, ובשתי הרצועוה, המוקדמת והרגילה, היתה במקום הראשון עם 9.4% רייטינג ו-252 אלף צופים במוקדמת ו-10.7% רייטינג ו-292 אלף צופים במהדירה הרגילה, בעוד מוריה וברקו היו על 4.7% ו-107 אלף צופים במוקדמת ו-4.2% רייטינג ו-103 אלף צופים במהדורה הרגילה. 

ברצועה המאוחרת "אברי ושרקי" של קשת היו על 8% רייטינג ו-189 אלף צופים, בעוד לקט של "הצינור" הניב 4.8% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים.