ISABOUT
צילום: יח"צ

נולד בדיגיטל: מותג 'פלאס סייז' לנשים מושק עם 5 פרזנטוריות

הפעילות השיווקית פרסומית של המותג, באמצעות Hooligans נעשית מזה כחודש "מתחת לרדאר" של הציבור הרחב, ברשתות החברתיות
משה בנימין | (3)
נושאים בכתבה Hooligans Is:about

מותג אופנה חדש למידות "פלאס סייז" לצעירות בשם IS:ABOUT יוצא לדרך ועושה זאת בגזרת הדיגיטל. אחת האמירות המפורסמות לפני מספר שנים, עוד בימים שהדיגיטל הרים את ראשו וחסידי הטלוויזיה טרם הבינו מה מצפה להם מהיריב החדש, היתה ש"בדיגיטל אי אפשר לבנות מותג".

מיליארדי עמודי אינטרנט מאז, חדשות לבקרים, מספר גובר והולך של מותגים בסדרי גודל שונים, גם אם לא ענקיים עושים את צעדיהם הראשונים אונליין, ובונים את המותג כשהם מתבססים על קהלי הדסקטופ והמובייל - לעיתים מבלי להפנות תקציבים לטלוויזיה בכלל. 

הפעילות השיווקית פרסומית של המותג, באמצעות Hooligans נעשית מזה כחודש "מתחת לרדאר" של הציבור הרחב, ברשתות החברתיות והיום (יום ד') הגיעה לשיאה עם השקת סרט הפרסומת. הרעיון להתחיל "מלמטה" נועד לבנות את קהל הנשים סביב המותג  בקבוצות סגורות של נשים, בקהילות הפלאס סייז בפייסבוק. 

האסטרטגיה הפרסומית אינה עוסקת במידות אלא בגישה - אטיטיוד - כפי שהסרטון מראה. הקמפיין מתבסס על 5 פרזנטוריות במידת פלאס סייז, בעלות נוכחות דיגיטלית מוכחת, ביניהן: ירדן חי, דוגמנית שהיתה בעבר אחראית מערך הניו מדיה של צה"ל; בתיה שיף דוגמנית דתייה שהשתתפה בתכנית אמזונס; זוהר וסילויצקי המוכרת מאוד בגזרת הפייסבוק ומנהלת את קבוצת "השמנמנות של זוריק"; כרמל יהלום שעומדת מאחורי פרויקט צילום לנשים בכל המידות והחמישית, פרסומאית בשם בר דמרי שגם לה פוסטים ויראליים בפייסבוק על דימוי גוף חיובי.

 

קרדיטים

סמנכ"לים משותפים, is : about: עידית ויזר, רועי מזרחי, עילאי מזרחי

מנהלת קריאייטיב ראשית ואסטרטגיה: שהר לוינשטיין

מנהלת ארט ראשית: מרים מושינסקי

ארט דירקטור: ינאי הלוי

סופרוויזר: ליבנת חלבי-גנדלר

תקציבאית: יעל דורון

מנהל מדיה חברתית: יותם גיל

מפיקת משרד: איריס בצלאל

חברת הפקה: We Do

במאי: נמרוד פלד

צלם: לאל אוטניק

עורך אופליין: טל סיקורל

פוסט: סטודיו אריק וייס

מוזיקה מקורית: אורי טולדנו, Snowstar Company

מילים: שהר לוינשטיין

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אחלה פרסומת (ל"ת)
    בחורה רזה 09/05/2017 14:43
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אהבתי מאוד (ל"ת)
    מזה משנה 08/05/2017 14:10
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    וואו (ל"ת)
    רונקלה 04/05/2017 08:30
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי (יוטיוב)
בלעדי

פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS

פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים

ליאור דנקנר |

ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור. 

גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון. 

דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.

קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת


קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים

הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.