יהושע TBWA
צילום: לוגו

שינויים ב-יהושע TBWA: יגאל ברקת יחליף את עינת יוזנט-רביד

עינת יוזנט-רביד עוזבת לאחר 5.5 שנים, ואת מקומה יתפוס יגאל ברקת, בעל ניסיון בתחומי טכנולוגיות וחסחר אלקטרוני. אור לביא מגיע מזרמון ויחליף את עידו קריב כסמנכ"ל קריאייטיב
אלכסנדר כץ | (23)

מנכ"ל חדש למשרד הפרסום יהושע TBWA. יגאל ברקת יחליף בתפקיד את עינת יוזנט-רביד, שעוזבת לאחר 5.5 שנים כמנכ"לית המשרד הרביעי בגודלו בישראל על פי דירוג משרדי הפרסום של יפעת בקרת פרסום. היא גם הייתה המנכ"לית האישה היחידה ב-10 המשרדים המובילים בישראל, שמעתה ינוהלו על ידי גברים בלבד. 

ברקת מילא שורה של תפקידים בכירים, בהם סמנכ"ל שווק בפרטנר, ישראכרט ובבורסה לניירות ערך, מנהל אגף שיווק בבזק ותפקידים נוספים. הוא בעל רקע טכנולוגי ודיגיטלי רחב, ולדברי יהושע TBWA, עם ניסיון שיתרום למשרד בתחומי התשתיות הטכנולוגיות, סחר אלקטרוני, אנליזה מבוססת DATA  ועוד.

בשנים האחרונות היה ברקת אחראי למהלכים שיווקים רבים בניהם מהפכת הדיגיטל והמיתוג מחדש של ישראכרט, השקת רשת ה-G4 הראשונה בישראל בפרטנר, מיתוג מחדש של בזק, השקות של שורה רחבה של מוצרי ארנק סלולריים, רשתות ביתיות, שירותיי ענן ומוצרים עסקיים נוספים.

לצד השינויים בכיסא המנכ"ל, יהיה גם סבב מנויים בתוך המשרד. אור לביא מונה לסמנכ"ל קריאייטיב לצידה של מאיה שרן, ויחליף את עידו קריב שעובר לתחום ההייטק. לביא ניהל את הקריאטיב בזרמון ב-5 השנים האחרונות.

רמי יהושע מסר: "אני רוצה להודות בשם עובדי החברה ובמיוחד בשמי לעינת על 5.5 שנים נהדרות, מעשירות וחכמות. עינת היא מנהלת מיוחדת במינה שתרמה רבות לעוצמתו וחיזוקו של יהושע TBWA. עינת בוחנת בימים אלו מספר הצעות ותמשיך בחודשים הקרובים ללוות את החברה והמנהלים החדשים".

 

עינת יוזנט רביד מסרה: "בחרתי לצאת לדרך חדשה בתום 5.5 שנים נפלאות במשרד שהיה לי לבית שני, עם צוות מקצועי יציב וחזק שיוביל את המשרד קדימה. תודתי החמה לרמי על שנים של דרך משותפת. אני מאחלת ליגאל הצלחה רבה ובטוחה שבראשותו המשרד ימשיך ויצמח".

תגובות לכתבה(23):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    בושה 06/04/2017 21:52
    הגב לתגובה זו
    מה זה אנאליזה מבוססת דאטה? למה העיתונות בישראל כל כך שטחית? אנאליזה של דאטה שיווק מבוסס דאטה וכו׳
  • הוא גם יודע איפה רואים כמה "יוניקים" נכנסו לאתר (ל"ת)
    דני 18/04/2017 14:29
    הגב לתגובה זו
  • גיא 09/04/2017 12:59
    הגב לתגובה זו
    כששני הצדדים לא מבינים כלום באנליזה או בדאטה זו הודעת היח״צ שיוצאת
  • 9.
    אורנג 06/04/2017 18:10
    הגב לתגובה זו
    לא העיפרון הכי מחודד אבל בשביל פרסום זה די והותר
  • פרטנר 09/04/2017 01:38
    הגב לתגובה זו
    היה מספיק חד בשביל לברוח ממר רומנו בדיוק כמו שלשת הסמנכלים שלפניו
  • 8.
    ירדן 06/04/2017 17:10
    הגב לתגובה זו
    של מילים ומניירות - נחש. היזהרו
  • 7.
    בהצלחה! איש מקסים ומוכשר מאד!! (ל"ת)
    קארן 06/04/2017 17:01
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    שני 06/04/2017 15:51
    הגב לתגובה זו
    http://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3704311,00.html
  • כן. (ל"ת)
    דנה 06/04/2017 17:09
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    טרנד חדש החסחר הזה (ל"ת)
    חסחר אלקטרוני 06/04/2017 14:54
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אחת 06/04/2017 14:12
    הגב לתגובה זו
    למה?
  • כי זה עולם שובניסטי ובהמי (ל"ת)
    אני 06/04/2017 15:24
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    הטובים נוטשים את ענף הפרסום :( (ל"ת)
    מכיר 06/04/2017 13:45
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    למה הוא קופץ מתפקיד לתפקיד כל שנה? (ל"ת)
    גילה 06/04/2017 12:59
    הגב לתגובה זו
  • כנראה שהמלך הוא ערום (ל"ת)
    סיגל 06/04/2017 14:58
    הגב לתגובה זו
  • רינת נחום 06/04/2017 14:57
    הגב לתגובה זו
    הוא לא קופץ, הוא גדל ... והוא משאיר מאחור את החברות שאינן ראויות למקצוענות שלו. חג שמח גילה
  • ליאור 20/04/2017 09:38
    עוד מינוי אומלל של מישהי ששמה את הסטמפה הסופית שהיא לא מבינה באנשים ולא מבינה בתפקידים בכירים
  • שני 09/04/2017 13:03
    כשבנאדם נמצא בחברה פחות משנתיים הוא לא עושה בה שום דבר מהותי. מנהל בתפקיד בכיר שרוצה לעשות תהליכים משמעותיים של שינוי בארגון וקידומו חייב להיות חלק ממנו לפחות 3-4 שנים. תהליכים טכנולוגיים, ארגוניים או כל תהליך משמעותי אחר הם כאלו שלוקחים זמן. אם הוא היה שנה-שנתיים בארגון ו״גדל״ הוא בעצם לא עשה כלום. ההישג היחידי שלו הוא ביצירת יחסי ציבור עצמיים שאפשרו לו את הקידום.
  • שרלטנית 07/04/2017 12:34
    אם מישהו צריך את "הגב" של רינת נחום זה אומר דרשני. בושה למקצוע אותו היא מייצגת, שרלטנית ומגעילה, חסרת הבנה בסיסית באנשים. כנראה שמען מוצא את מינו.
  • רינת את עושה ליגאל נזק עם התגובות שלך (ל"ת)
    קולגה 07/04/2017 09:52
  • 1.
    שועל 06/04/2017 12:22
    הגב לתגובה זו
    יגאל המון המון בהצלחה התעשייה נמצאת במשבר וללא ספק צריכה מנהלים מבחוץ שיודעים לחשוב אחרת תצעיד את המשרד קדימה!
  • חחח (ל"ת)
    עלק מבחוץ 06/04/2017 13:54
    הגב לתגובה זו
  • חולי רז 07/04/2017 15:54
    זכית והם זכו בך!
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.