לאחר כשנתיים: מנכ"ל פרומרקט יניב פרנקו מסיים את תפקידו
מנכ"ל חברת קידום המכירות פרומרקט, יניב פרנקו פורש מתפקידו - כך נודע לאייס. בכך יסיים פרנקו קדנציה שנייה בחברה, באחרונה שימש כמנכ"ל כמעט שנתיים, מאז אוגוסט 2015.
פרנקו (43) החל את הקריירה בתחילת שנות ה-2000 בפרומרקט ומילא שורה של תפקידים בכירים בחברה, כסמנכ"ל לקוחות וסמנכט"ל קריאייטיב ואסטרטגיה. בהמשך שימש כסמנכ"ל הקראייטיב והאסטרטגיה של סוכנות הדיגיטל אידאולוג'יק, מנהל ערוצי מכירה ביוניליוור ותנובה, מנהל השיווק הקמעונאי בתנובה ועוד. בשוק הוא נחשב למומחה תוכן בכל הקשור לקידום מכירות, סחר ומדע הקניות.
לפני כשנתיים חזר לפרומרקט לתפקיד שלא היה מאויש בצורה רשמית במשך 3 שנים, לצידו של יוני סער, הבעלים ומי שהחל לשמש באותה עת כיו"ר. בשלב זה לא ברור מי כעת יחליף את פרנקו בתפקיד, שמצהיר כי הוא לוקח פסק זמן קצר לפני שיתחייב לפרויקט הבא.
פרנקו אישר את הפרטים לאייס ומסר: "פרומרקט בשבילי זה יותר ממקום עבודה, זה תמיד יהיה הבית המקצועי והמקום שבו למדתי וצמחתי, שמחתי על ההזדמנות הגדולה לחזור לסגירת מעגל למקום שבו התחלתי כתקציבאי אי שם בתחילת שנות ה-2000 ולהוביל ביחד עם יוני סער את החברה בשנתיים האחרונות. אני רוצה להודות ליוני על האמון והליווי והלמידה ולצוות העובדים ושותפים שלי בסוכנות על הכל".
- 2.דיי נו... הוא לא עשה כלום! (ל"ת)עדי 06/04/2017 15:21הגב לתגובה זו
- 1.אחלה גבר (ל"ת)רודני אשקר 05/04/2017 20:11הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
