יהודה לוי
צילום: אלון שפרנסקי

עשור אחרי נינט: יהודה לוי יקבל מיליון ש' מפלאפון

בפלאפון מצהירים כי לוי נבחר לשמש כ"פנים של החברה", הצהרה מחייבת למדי ממנה ניתן ללמוד שהיא צפויה להגביר את הווליום הפרסומי לאחר שנים רבות של האטה
משה בנימין |
נושאים בכתבה יהודה לוי פלאפון

10 שנים לאחר שזוגתו לשעבר נינט טייב, בזמן שהיו הזוג הכי מתוקשר בישראל, הופיעה בקמפין המפורסם של פלאפון שלמענו גילחה את שערות ראשה, יהודה לוי (כיום לצד הדוגמנית והמגישה שלומית מלכה) יככב כפרזנטור בקמפיין חדש של מותג הסלולר מקבוצת בזק.

צילומי הפרסומת צפויים להתרחש ביום ראשון הקרוב. בפלאפון מצהירים כי לוי נבחר לשמש כ"פנים של החברה", הצהרה מחייבת למדי שממנה ניתן ללמוד 2 דברים: שהחברה צפויה להגביר את הווליום הפרסומי לאחר שנים רבות של האטה, ללא פרסום ברמת תדמית המותג. כמו כן ניתן להניח שלוי הולך לככב לא מעט בברייק הפרסומות הקרוב לספת הסלון שלכם. ההצהרה המחייבת הזו גם מגובה בחוזה שעומד ככל הנראה על כמיליון שקל לשנה על פי הערכות של גורמים בענף. 

בקמפיין, יהודה לוי יככב "בתפקיד דרמטי מלא אקשן, כשוטר בכיר שנקרא לזירת פשע באישון לילה על מנת לתפעל אירוע בסיכון גבוה" כך לדברי החברה. עולם הפרסום מספר ללוי לא מעט הכנסה צדדית - החוזה המרכזי שלו הוא עם חברת רנואר שרצה איתו כבר מספר שנים באמצעות משרד הפרסום 'אברהם'.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.