על רקע הסערה: 'כאן' משיק 2 תכניות טלוויזיה חדשות
בצהריים (יום ג') פרסם יוסי ורטר באתר הארץ כי ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקל לפצל בין הטלוויזיה לבין הרדיו, כאשר שידורי קול ישראל יופעלו על ידי תאגיד השידור הציבורי בהקמה כאן, ואילו הטלוויזיה תישאר בשלב זה ברשות השידור הישנה. כך יעלה התאגיד לשידור ב-30 באפריל, אבל כך לא תעלה מהדורת החדשות של התאגיד בהגשתה של גאולה אבן סער, רעייתו של גדעון סער, יריבו המר של נתניהו.
ואולם שעה לאחר מכן, בטיימינג מעניין, מודיע תאגיד השידור הציבורי על השקת 2 תכניות טלוויזיה חדשות, ראשונות עבורו, שיעלו עם השקתו ב-30 באפריל, במידה והוא לא יבוטל או יידחה.
מדובר בגרסה הישראלית לקארפול קריוקי של רשת CBS. את הגרסה המקומית יגיש ניקי גולדשטיין שיארח את עידן רייכל, ריקי גל, אייל גולן, מירי מסיקה , מוש בן ארי, טיפקס, שלומי שבת, נורית גלרון, הראל סקעת, אמיר דדון, נתן גושן, צביקה פיק ואחרים. התכנית מבוסס על הגרסה האמריקאית בה ג'יימס קורדן ואורחיו המפורסמים נוסעים ברכב ושרים יחד שירים מתוך הפלייליסט האישי של האורח ומפתיעים מעריצים שלא ציפו לראות את הכוכבים מזמרים בקולי קולות נתיב נסיעה אחד לידם. על ההפקה בארץ אמונה סברס טיוי מקבוצת סברס.
ההפקה השנייה היא תכנית התרבות המכולה, המפגישה יוצרים ואמנים מכל קצוות הקשת של היצירה הישראלית, ממחול דרך גרפיטי ועד פיסול ומוזיקה, ושואבת השראה מהפורמט המצליח של אירועי הפצ'ה קוצ'ה בארץ ובעולם. התכנית מצולמת באולפן שעוצב על התפר שבין מכולה לבין גלריה ותייצר מפגש בין המנחה איתי מאוטנר לאמנים באולפן, תוך שילוב קטעי VTR. יוצרי התכנית הם מאוטנר ויעל אלרוד.
- מחירי הדירות בת"א בצניחה - על ההמשך ועל הפיל שבחדר
- האם נתניהו יקבל חנינה מהרצוג? תרחישים וסיכויים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מאות בהפגנת רשות השידור
בהפגנה שקיימו לפני הצהריים מול בניין ההסתדרות בתל אביב, קראו עובדי רשות השידור להציל את הרשות ולא לפטרם. בהפגנה שכונתה "הפגנת ה-1,000" על שום 1,000 מפוטרי הרשות, קרא יעקב אחימאיר לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר האוצר משה כחלון "להגיע לפשרה, ככה 1,000 משפחות ימשיכו לחיות ולהתפרנס".
עודד שחר אמר למפגינים: "אני אומר שיום אחרי שהתאגיד אם חלילה ייפתח, האנשים שלנו יעופו. עדיין לא מאוחר, כשההסתדרות רוצה לנצח, היא יודעת איך לעשות את זה, ועד עכשיו היא לא עשתה את זה, ואני אומר - עדיין לא מאוחר. אני פונה ליו"ר ההסתדרות - אתה יכול לעצור את הדבר הזה".
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
במהלך ההפגנה התרחש אירוע מכוער במסגרתו אחד מעובדי הרשות קרא במגפון "נתי טוקר נמצא פה, צריך לגרש אותו מפה". עשרות מעובדי הרשות רצו לעברו של טוקר, כתב המדיה של TheMarker, אולם שוטרים חצצו בין הצדדים, הגנו על טוקר והרחיקו אותו מן המקום ללא פגע.
- 1.ארז 22/03/2017 09:26הגב לתגובה זופחי זבל... תמציאו רעיונות משלכם
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
