לייף. סופר פארם
צילום: יח"צ

זאביק דרור נכנס ל-PR של סופרפארם: קמפיין חדש לרשת

תקציב יחסי הציבור של סופר פארם טופל עד עתה במלואו על ידי שלום תל אביב. זאביק דרור יקבל לטיפולו את תחומי הצרכנות והלייף סטייל של החברה בעוד ששלום תל אביב ימשיך לנהל את האסטרטגיה לצד הדוברת גלי ברגר
משה בנימין | (2)

משרד יחסי הציבור של זאביק דרור נכנס למערך התקשורת וה-PR של רשת סופר פארם. במקביל, החברה יוצאת השבוע בקמפיין חדש שצולם בדרום אפריקה (קייפטאון) המקדם סייל של המותג הפרטי לייף, במסגרתה יימכרו מאות מוצרים ב-5-20 שקל.

תקציב יחסי הציבור של סופר פארם טופל עד עתה במלואו על ידי שלום תל אביב בבעלותם של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן. ברשת הפארם הוחלט לצרף למערך את משרדו של זאביק דרור שיקבל לטיפולו את תחומי הצרכנות והלייף סטייל של החברה, בעוד ששלום תל אביב ימשיך לנהל את תחום האסטרטגיה התקשורתית לצד גלי ברגר, דוברת ומנהלת התוכן של החברה. 

 

"לייף הוא שחקן משמעותי בסופר-פארם ובכלל, אשר אחראי לכ-20% ממכירות סופר-פארם בקטגוריות בהן הוא פועל (ללא תרופות מרשם וקוסמטיקה סלקטיבית)", אומר עופר לוי, סמנכ"ל השיווק והסחר בסופר-פארם. "רצינו להראות ללקוחות את המגוון הרחב הקיים תחת לייף ולחגוג את היותו אלטרנטיבה צרכנית נבונה, ולכל עלינו בקמפיין רחב היקף". 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אז הורידו לזמיר בכסף או הוסיפו עוד עבור זאביק? (ל"ת)
    שאלת תם 19/02/2017 17:29
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    סחתיין לזאביק (ל"ת)
    אפרת 19/02/2017 15:39
    הגב לתגובה זו
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.