פורבס ישראל
צילום: סריקה

פורבס ישראל חתם על הסכם שיתוף פעולה עם טאבולה

כתבי אייס |

אתר פורבס ישראל אונליין  וחברת המלצות התוכן טאבולה חתמו על הסכם שיתוף פעולה מכריזים על שיתוף פעולה ראשון. טאבולה היא פלטפורמת המלצות התוכן מהמובילות בעולם, המספקת 360 מיליארד המלצות תוכן לכמיליארד משתמשים בכל חודש, באתרי התוכן הגדולים בעולם ובישראל, וביניהם MSN, CBS,USA TODAY, AOL, Business Insider,, and The Weather Channel וואלה! NEWS, גלובס, ספורט5.   Forbes.co.il, בשיתוף האתר הבינ"ל של פורבס, מציע תכנים מקומיים וגלובליים בתחומי ההשקעות, הפיננסים, הנדלן, הרכב והלייף סטייל. כמו כן הוא מפרסם מחקרים ודירוגים מקומיים לצד הדירוגים הבינ"ל של פורבס ארה"ב.   "כחלק מהאסטרטגיה של פורבס ישראל, שמנו דגש על צמיחת  זרוע הדיגיטל של  המגזין", מסר העורך הראשי של פורבס ישראל דרור שאייר. "יחד עם טאבולה בחנו דרכים לשיתוף פעולה לפיתוח האתר. אנו רואים בטאבולה שותף משמעותי לצמיחתנו בישראל".   "שיתוף הפעולה עם פורבס והטמעת הפלטפורמה החדשה של טאבולה, תעניק לגולשים של פורבס שיפור חווית התכנים שהם צורכים ותאפשר להם לגלות תכנים איכותיים שיאהבו אך לא ידעו על קיומם", אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה. "אני מתרגש לעבוד עם מותג בינלאומי חזק כמו פורבס, יחד עם בעלי פורבס ישראל ניר ברזילי ורפי רוזנפלד ועם צוות פורבס בשנים הקרובות על הבאת יכולות חדשות לשוק בארץ".  

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
יונית לוי חדשות 12
צילום: צילום מסך קשת 12
רייטינג

קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי

רשת מנצלת את הרייטינג הגבוה של "האח הגדול" עד תום, ואילו קשת יציבה עם רייטינג גבוה לכל מהדורות החדשות שלה
רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

טבלת הדירוג של הרייטינג של מהדורת החדשות נשארת יציבה, כשאמש רואים ירידה קלה בשיעור הצופים והרייטינג בכל המהדורות. חדשות 12 בראש עם 12.1% רייטינג ו-303 אלף צופים, 14 במקום השני עם 6.8% רייטינג ו-191 אלף צופים, ו-13 במקום השלישי עם 6.4% ו-165 אלף צופים. חדשות 11 עם רייטינג של 2.4% בלבד וכפי שכתבנו, ממשיכה לרדת מתחת לגבול של 100 אלף צופים עם 70 אלף צופים בלבד. 


רשת, שמובילה ברצועת הפריים טיים בזכות "האח הגדול", לא מורידה אותו מרצועת הפריים טיים ומשתמשת בו כדי לשפר עמדות, בייחוד לאור שאר הרצועות שמשודרות לפני השעה 21:00, שבהן היא במקומות ה-2 וה-3. אז מלך הריאליטי של רשת, "האח הגדול" הוביל הפעם ל-17.3% רייטינג בלבד ו-437 אלף צופים. הריאליטי של קשת נמצא במקום השני, עם 15.1% ו-411 אלף צופים. "הפטריוטים", כהרגלה, תופסת את המקום השלישי עם 226 אלף צופים ורייטינג של 7.3%. במקום האחרון היה "המרדף" השעשועון של כאן11 עם 4.1% רייטינג ו-101 אלף צופים בלבד. 


רצועות נוספות

רצועה נוספת שרשת מצליחה להוביל בה בפער גדול אף יותר היא ברצועת הלייט נייט, עם "הצינור" הוותיקה שנמצאת עם 11.6% רייטינג ו-271 אלף צופים, אחריה נמצאת קשת עם התכנית של גיא פינס, עם 6.9% רייטינג ו-167 אלף צופים. את הרשימה סוגר ערוץ 14 עם "סטורי לילה", וייטינג של 2.4% ו-78 אלף צופים. ושוב, אנחנו רואים שגם תכנית הלייט נייט שבתחתית הדירוג עדיין מעל כמות הצופים של מהדורת החדשות המרכזית של כאן11. 

בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-89 אלף צופים, ישראל הבוקר של ערוץ 14 עם עודד מנשה השיגה 2% רייטינג ו-45 אלף צופים ואילו העולם הבוקר של רשת סוגר את הרשימה עם 1.7% רייטינג בלבד ו-36 אלף צופים בסך הכל. ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים, אחריו במקום השני, עם 1.7% רייטינג ו-40 אלף צופים היה "על הבוקר" עם טל מאיר ואילו במקום השלישי, סוגרים את הרשימה לירון ואלעד עם "פותחים יום" של רשת, 1.2% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד. 

רצועה אטרקטיבית נוספת, גם היא בשליטה מסורתית של קשת, ובה "שש עם עודד בן עמי" מובילה עם רייטינג של 6.5% ו-169 אלף צופים. אחריה נמצאת "ריקלין ושות'", של ערוץ 14 עם 3.8% רייטינג ו-87 אלף צופים, ואילו את הרשימה סוגר ערוץ 13, רשת, בתכנית "חדשות שש עם מאיה ראכלין ", שלה 2% רייטינג ו-57 אלף צופים בלבד.