טוויסטד המחנה הציוני נתניהו
צילום: יח"צ

רואים בחירות? 'המחנה הציוני' יוצאת בקמפיין - נגד נתניהו

תחת הסלוגן "הונאת המיסים הסמויים של נתניהו", יוצאת המפלגה בקמפיין שילוט חוצות ודיגיטל באמצעות משרד הפרסום טוויסטד. הסקרים האחרונים אגב, לא מפנקים במיוחד
אלכסנדר כץ | (7)

אה שבמחנה הציוני מצליחים להדחיק הצידה את הסקרים הלא מחמיאים, ומצליחים לראות באופק בחירות. קמפיין חדש של המפלגה באמצעות משרד הפרסום טוויסטד, עולה היום (יום ג') בשילוט חוצות ודיגיטל, וכותרתו - "הונאת המיסים הסמויים של נתניהו".

 

במרכז הקמפיין עומד סרטון בן 3 דקות שבו מסביר ח"כ פרופ' מנואל טרכטנברג את הבעיה המרכזית לדעתו בכלכלה הישראלית - מקרו שנראה נהדר ומיקרו שבו האזרחים סובלים ולא גומרים את החודש. "הפער הזה בין מה שמספרים לנו לבין מה שאנחנו מרגישים בכיס – הוא הסיפור הגדול", אומרים במחנה הציוני.

 

 

 

 

בימים האחרונים רצו טיזרים ראשונים של הקמפיין שהבטיחו "הסמויים של ביבי נחשפים. בקרוב...". היום הקמפיין כבר ייחשף במלואו, והוא יחשוף את "הונאת המסים הסמויים של נתניהו" ויציג איך "עובדת השיטה" וכיצד "היא פוגעת קשות בכל אחד מאתנו". במסגרת הקמפיין יוצגו המסים הסמויים השונים שטענת המחנה הציוני ישלם הציבור כולו "בלי להבין בכלל שביבי מבטיח לנו משהו אחד ובפועל, עושה משהו הפוך. ואנחנו משלמים על זה ביוקר".

 

המהלך של המחנה הציוני הוא המשמעותי הראשון מאז הבחירות האחרונות שהסתיימו במארס 2015. מאידך, ראש הממשלה נתניהו נמצא מבחינתו עמוק עמוק בתוך מערכת בחירות, הגם שהוא מקווה שהבחירות הבאות יתקיימו במועדן, לקראת סוף 2019. בחודשים האחרונים תוקף נתניהו באופן אובססיבי את התקשורת, דבר שלדברי רבים מושך קהלים שהצביעו במערכות הבחירות האחרונות לשותפות הקואליציוניות של הליכוד.

קרדיטים:

טוויסטד

אלון מוליאן קרן פרידמן

סמנכ"ל קריאייטיב: אייל גן-מור

סמנכ"ל לקוחות: ענת בן נתן

מנהל קריאייטיב: יגאל לוי

מנהלת לקוחות: נטלי קוסקין לוי

קופי: עמית פולק

עיצוב: נטשה קרבץ, טל קושניר

הפקה: צינו הפקות 

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אפס באסטרטגיה 07/12/2016 18:35
    הגב לתגובה זו
    שם המשחק הוא פרסונאליות מי יצא מול ביבי הגבר? טרכטנברג? זה לא הוא זה שהרג בשבילו את המחאה החברתית?
  • 5.
    מעניין 07/12/2016 09:12
    הגב לתגובה זו
    ראו את התגובות לסרטון שלהם על המתנחלים, שווה דיון!
  • 4.
    בוזי ראש מערכת ההסתה נגד ביבי ...לא יעזור לך אף קמפיין. ..אנחנו אוהבים את ביבי (ל"ת)
    ביבי הוא שלנו 06/12/2016 15:35
    הגב לתגובה זו
  • הם 06/12/2016 17:09
    הגב לתגובה זו
    זה נשמע מיני ההערצה הזאת
  • 3.
    שמוליק 06/12/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    סרט שבא לשכנע את המשוכנעים... בואו נעזוב שניה את הנסיון להפוך את טרכטנברג למגניב ולספר לנו סיפור, שגם אם הוא נכון, כבר שמענו אותו אלף פעם (מגש הכסף עשו את זה הרבה יותר טוב) והוא לא באמת מצליח להזיז את בוחרי ביבי. שוב פעם אסטרטגיית ה"ביבי נכשל" במקום אסטרטגיית ה"מה האלטרנטיבה שאנחנו מציעים". ממשיכים בלי להבין שהרבה בוחרים בביבי כי אין (בעיניהם) אלטרנטיבה רלוונטית אחרת. לסיכום, סרטון חמוד, לא רלוונטי ונטול אסטרטגיה
  • 2.
    עמית 06/12/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    פשוט מדהים איך הם לא לומדים. הקמפיין הזה מכוער ולא יעיל כמעט כמו הקמפיין:," זה אנחנו או הוא". מפלגה מביכה.
  • 1.
    עדיקא 06/12/2016 14:14
    הגב לתגובה זו
    הם ניסו לשחק על הכלכלי-חברתי גם בבחירות הקודמות. זו אסטרטגיה שגויה במדינה כמו ישראל. הם צריכים לדבר על ביטחון ושלום. משהו כמו אין ביטחון בלי שלום, היה יכול להיות מסר שאזרחי ישראל יתחברו אליו. שלום יביא ביטחון זה גם טוב.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.