רואים בחירות? 'המחנה הציוני' יוצאת בקמפיין - נגד נתניהו
אה שבמחנה הציוני מצליחים להדחיק הצידה את הסקרים הלא מחמיאים, ומצליחים לראות באופק בחירות. קמפיין חדש של המפלגה באמצעות משרד הפרסום טוויסטד, עולה היום (יום ג') בשילוט חוצות ודיגיטל, וכותרתו - "הונאת המיסים הסמויים של נתניהו".
במרכז הקמפיין עומד סרטון בן 3 דקות שבו מסביר ח"כ פרופ' מנואל טרכטנברג את הבעיה המרכזית לדעתו בכלכלה הישראלית - מקרו שנראה נהדר ומיקרו שבו האזרחים סובלים ולא גומרים את החודש. "הפער הזה בין מה שמספרים לנו לבין מה שאנחנו מרגישים בכיס – הוא הסיפור הגדול", אומרים במחנה הציוני.
בימים האחרונים רצו טיזרים ראשונים של הקמפיין שהבטיחו "הסמויים של ביבי נחשפים. בקרוב...". היום הקמפיין כבר ייחשף במלואו, והוא יחשוף את "הונאת המסים הסמויים של נתניהו" ויציג איך "עובדת השיטה" וכיצד "היא פוגעת קשות בכל אחד מאתנו". במסגרת הקמפיין יוצגו המסים הסמויים השונים שטענת המחנה הציוני ישלם הציבור כולו "בלי להבין בכלל שביבי מבטיח לנו משהו אחד ובפועל, עושה משהו הפוך. ואנחנו משלמים על זה ביוקר".
- האם נתניהו יקבל חנינה מהרצוג? תרחישים וסיכויים
- החוקר בתיקי נתניהו סותר את הפרקליטות - לא היה סיקור אוהד ומה זה בכל היענות חריגה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המהלך של המחנה הציוני הוא המשמעותי הראשון מאז הבחירות האחרונות שהסתיימו במארס 2015. מאידך, ראש הממשלה נתניהו נמצא מבחינתו עמוק עמוק בתוך מערכת בחירות, הגם שהוא מקווה שהבחירות הבאות יתקיימו במועדן, לקראת סוף 2019. בחודשים האחרונים תוקף נתניהו באופן אובססיבי את התקשורת, דבר שלדברי רבים מושך קהלים שהצביעו במערכות הבחירות האחרונות לשותפות הקואליציוניות של הליכוד.
קרדיטים:
טוויסטד
אלון מוליאן קרן פרידמן
סמנכ"ל קריאייטיב: אייל גן-מור
סמנכ"ל לקוחות: ענת בן נתן
מנהל קריאייטיב: יגאל לוי
מנהלת לקוחות: נטלי קוסקין לוי
קופי: עמית פולק
עיצוב: נטשה קרבץ, טל קושניר
הפקה: צינו הפקות
- 6.אפס באסטרטגיה 07/12/2016 18:35הגב לתגובה זושם המשחק הוא פרסונאליות מי יצא מול ביבי הגבר? טרכטנברג? זה לא הוא זה שהרג בשבילו את המחאה החברתית?
- 5.מעניין 07/12/2016 09:12הגב לתגובה זוראו את התגובות לסרטון שלהם על המתנחלים, שווה דיון!
- 4.בוזי ראש מערכת ההסתה נגד ביבי ...לא יעזור לך אף קמפיין. ..אנחנו אוהבים את ביבי (ל"ת)ביבי הוא שלנו 06/12/2016 15:35הגב לתגובה זו
- הם 06/12/2016 17:09הגב לתגובה זוזה נשמע מיני ההערצה הזאת
- 3.שמוליק 06/12/2016 15:25הגב לתגובה זוסרט שבא לשכנע את המשוכנעים... בואו נעזוב שניה את הנסיון להפוך את טרכטנברג למגניב ולספר לנו סיפור, שגם אם הוא נכון, כבר שמענו אותו אלף פעם (מגש הכסף עשו את זה הרבה יותר טוב) והוא לא באמת מצליח להזיז את בוחרי ביבי. שוב פעם אסטרטגיית ה"ביבי נכשל" במקום אסטרטגיית ה"מה האלטרנטיבה שאנחנו מציעים". ממשיכים בלי להבין שהרבה בוחרים בביבי כי אין (בעיניהם) אלטרנטיבה רלוונטית אחרת. לסיכום, סרטון חמוד, לא רלוונטי ונטול אסטרטגיה
- 2.עמית 06/12/2016 14:57הגב לתגובה זופשוט מדהים איך הם לא לומדים. הקמפיין הזה מכוער ולא יעיל כמעט כמו הקמפיין:," זה אנחנו או הוא". מפלגה מביכה.
- 1.עדיקא 06/12/2016 14:14הגב לתגובה זוהם ניסו לשחק על הכלכלי-חברתי גם בבחירות הקודמות. זו אסטרטגיה שגויה במדינה כמו ישראל. הם צריכים לדבר על ביטחון ושלום. משהו כמו אין ביטחון בלי שלום, היה יכול להיות מסר שאזרחי ישראל יתחברו אליו. שלום יביא ביטחון זה גם טוב.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
