יוסי לובטון
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

באומן מרוויחים מהתפרקות y&r: קיבלו את תקציב יטבתה

התקציב בהיקף של 12 מיליון שקלים במחיר ריאלי עובר לבאומן ללא מכרז רשמי. תקציב המדיה יישאר בידי יוניון
משה בנימין | (8)

ההתפרקות של משרד הפרסום y&r ישראל ממשיכה. לאייס נודע כי תקציב הפרסום של מותג יטבתה מבית שטראוס עובר למשרד הפרסום באומן בר ריבנאי.

 

התקציב בהיקף שנתי של כ-12 מיליון שקלים במחיר ריאלי עובר לבאומן ללא מכרז רשמי וכפועל יוצא של מצבו של המשרד הפרסום y&r ישראל, לאחר שמנכ"ל המשרד גיא בר והמשנה למנכ"ל יובל ויינגסט הגישו מכתבי התפטרות לפני מספר חודשים.

 

על פניו המתחרה של באומן לקבלת התקציב היה יכול להיות אדלר חומסקי שמטפל אף הוא במספר תקציבים של מחלבות שטראוס. נכון לעכשיו נותרו בידי y&r ישראל תקציבי המלוחים והמאפים של שטראוס.

 

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    שמעון 28/11/2016 18:58
    הגב לתגובה זו
    הייתי מצפה מהאתר שבודק כל טוקבק לצנזר את טוקבק 4. איפה השיח התרבותי?
  • 5.
    יוסי 27/11/2016 19:59
    הגב לתגובה זו
    ששמו להם לתחביב לטנף וללעוג משועממים כנסו למשרדים ותתחילו לעבוד
  • 4.
    הפרוקטולוג 27/11/2016 14:07
    הגב לתגובה זו
    יוסי, זה שוקו יוטבתה על השפתיים שלך ?
  • Wow 27/11/2016 22:22
    הגב לתגובה זו
    זה מניסיון התגובה מלאת הקנאה הזו??
  • Wow 27/11/2016 22:12
    הגב לתגובה זו
    זה מניסיון התגובה מלאת הקנאה הזו??
  • 3.
    ניהול נכון 27/11/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    מי שנותן לדמבינסקי לנהל משרד, שלא יתפלא כשלקוחות יעזבו והמשרד יתרסק
  • 2.
    מיכאל 27/11/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    מותג מדהים. שיהיה בהצלחה
  • 1.
    אלי אלי שלא יגמר לעולם (ל"ת)
    החבר שלא סופר 27/11/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.