לירן חולצה זולה: כמה מקבל התופעה בקמפיין לוניש?
"לירן חולצה אפורה", האיש שהפך לתופעה לאחר שהפך את ההשתחלות לפריים לאומנות, מקבל קמפיין חדש והפעם למותג הכביסה וניש - Vanish Gold. מאחורי הקמפיין המשעשע למדי עומד משרד הפרסום ענבר מרחב G שהצליח להשיג את ה"כוכב" לאחר ניסיונות רבים.
באופן לא מפתיע ואפילו מתבקש, הקמפיין נסוב סביב התכונה המאפיינת של לירן (אלזסר בשמו המלא), החולצה האפורה שמלווה אותו באופן תמידי. במסגרת הפרסומת לירן עובר מחולצה אפורה לחולצה לבנה מכיוון ש"מגיע לו יותר, 3 דרגות יותר" כמאמר הפרסומת. מעבר להופעה בסרטון, הקמפיין צפוי להמשיך לחייו הפרטיים כשהמשימה המונחת על כתפיו היא להידחף לפריים הבא כשעל גופו חולצה לבנה, מן הסתם עם הלוגו של Vanish.
למרות שלא מדובר בפליט ריאליטי שמסתובב עם סוכן צמוד ש"מסדר לו עבודות", "חולצה אפורה" כבר סופר את הקמפיין השלישי שלו, לאחר קמפיינים ליטבתה ו-HOT בעבר. עם זאת, הוא צריך לשקול בכובד ראש להתייעץ עם מישהו לפני הקמפיין הבא משום ששכרו עבור ההשתתפות בקמפיינים נמוך לאין שיעור, ומסתבר שהוא מודע לכך וזה כלל לא מפאיע לו. בשיחה עם אייס אומר אלזסר: "העיקר הבריאות, אני לא עושה את זה בשביל הכסף, אני משתתף כי אני אוהב את זה למרות שאני לא מקבל הרבה כסף, הרבה פחות מ-5,000 שקל".

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של 204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים
כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג.
עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג.
בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה.
בוקר, אמצע היום ולייט נייט
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.