בעקבות הפרסום באייס: jpost נגד המפלגה הרפובליקאית
עיתון הג'רוזלם פוסט ששמו עלה בראיון באייס עם צביקה ברוט, מנהל קמפיין המפלגה הרפובליקנית בישראל, מגיב ואומר כי "אין קשר בין סיקור עיתונאי אחראי ומהימן לבין פעילות מסחרית כזו או אחרת".
ביום חמישי האחרון התפרסמה באייס כתבה שעקבה אחר כוורת היועצים שליוו את קמפיין המפלגה הרפובליקנית בישראל ובראשם מנהל הקמפיין הישראל, העיתונאי לשעבר צביקה ברוט. לדבריו האסטרטגיה בקמפיין למירוץ לנשיאות היתה שונה במערכת בחירות זו לעומת שנים קודמות, שכן במפלגה הרפובליקנית שעבדה עם תקציב לא מבוטל הוחלט שלא להקצות תקציב לפרסום בעיתונות ובראשם הג'רוזלם פוסט.
לדברי ברוט בראיון לאייס: "התלבטנו מאוד וזו פעם ראשונה לדעתי שלא הוצאנו כסף על פרסום במדיה המסורתית. הג'רוזלם פוסט כמעט התאבדו מזה. לא שמנו אפילו שקל שם, או באף עיתון אחר פרט למודעות בודדות במקומונים בבית שמש וברעננה הפונים לקהל דתי". במפלגה הרפובליקנית נשמעו קולות נוספים בקרב חברי הדירקטוריון שחשו כי העיתון פעל בעוינות כלפי המפלגה לאחר שנודע לו כי לא יפנו אליו תקציבי פרסום.
כעת, בעיתון הג'רוזלם פוסט מגיבים לדברים ומכחישים בתוקף את הידיעה. לדברי מנכ"לית העיתון רונית חסין הוכמן: "אין קשר בין סיקור עיתונאי אחראי ומהימן לבין פעילות מסחרית כזו או אחרת: הג'רוזלם פוסט סיקר את הבחירות ללא משוא פנים ובצורה מאוזנת עבור מיליוני קוראיו בארה״ב, ישראל ובעולם כולו וכך נמשיך לעשות. הטענות המובאות בכתבה אינן עולות בקנה אחד עם העובדה שהנשיא הנבחר שיתף לא אחת כתבות שפורסמו בג׳רוזלם פוסט בעמוד הפייסבוק שלו".
- אחרי עשור במקור ראשון: צביקה קליין עובר לג'רוזלם פוסט
- בזק תמכור את וואלה תמורת 65 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בנוסף לדבריה, מציגים בג'רוזלם פוסט את עמוד הפייסבוק של טראמפ, בו הועלה פוסט המשתף כתבה מעיתון הג'רוזלם פוסט.
- 3.דבורה 14/11/2016 16:49הגב לתגובה זואשה הזויה. לא ברור איך היא מנכ"לית של עיתון כזה המכבד את עצמו. לא החלטית וקופצת מדבר לדבר כמו מטוטלת. רק לאלי עזור הפתרונים
- ליאורה 14/11/2016 20:02הגב לתגובה זוקלינטון לא נבחרה כי נשים לא פירגנו לה כי נשים לא מפרגנות לנשים וניתן לראות זאת בתגובות לרוחב הרשת. לכי תשברי תקרת זכוכית
- 2.לילך 14/11/2016 14:40הגב לתגובה זונו טוב העיתונאי הזה לא מבין מה זה קמפיין ומה זה יחסי ציבור להשמיץ עיתון? התבלבל לו משהו כנראה מרוב התלהבות
- 1.יוחאי ג'ייסון הרשקוב 14/11/2016 14:35הגב לתגובה זומתחילת הדרך הפיץ ברוט הודעות הזויות כאילו טראמפ מגיע לישראל וכל הודעה לעיתונות הייתה יותר בומבסטית מהקודמת ללא כל בסיס. עשה נזק לרפובליקנים בישראל!
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
