מסמסונג ל-Club Med ישראל: אסף כהן מונה למנהל השיווק
רשת Club Med ישראל מצרפת לשורותיה את אסף כהן, לשעבר מנהל תחום הדיגיטל של סמסונג וסופרוויזר במשרד הפרסום פובליסיס ישראל. כהן (38) מונה למנהל השיווק של מועדון הנופש בישראל.
Club Med מפעילה מועדוני נופש הפרושים ברחבי העולם ומציעים חופשות פרימיום במסגרת "הכל כלול". המועדון הראשון של החברה נפתח בשנת 1949 על ידי היהודי הספורטאי הבלגי, ז'ראר בליץ, והיהודי הצרפתי ג'ילברט טריגאנו.
זאב דהאן, מנכ"ל Club Med ישראל: "אנו שמחים על מינויו של אסף, אשר מביא איתו סט כישורים וניסיון רב בשיווק דיגיטלי. מינויו של אסף הוא נדבך נוסף במהפכת הדיגיטל והחדשנות שחברת Club Med החלה בשנה שעברה ומתבטאת במגוון תחומים ובכלל זה בעולמות השיווק והפרסום. אני מאחל לאסף הצלחה רבה בתפקיד החדש".
- 5.חומוס 05/11/2016 16:34הגב לתגובה זולא חושב שיש עוד מישהו שהיה מוכן להמליץ על אסף שאחרי הקריירה העשירה שלו בשקרים, אבטלה סמויה, תקיעת סכינים בגב ובדיחות קרש. עוד אפשרות היא שתימור עובד בשביל המתחרים של קלאב מד. אז לשלוח לשם את אסף זאת שיטה מעולה להחריב את העסק.
- 4.חומוס 05/11/2016 16:22הגב לתגובה זולא חושב שיש עוד מישהו שהיה מוכן להמליץ על אסף שאחרי הקריירה העשירה שלו בשקרים, אבטלה סמויה, תקיעת סכינים בגב ובדיחות קרש. עוד אפשרות היא שתימור עובד בשביל המתחרים של קלאב מד. אז לשלוח לשם את אסף זאת שיטה מעולה להחריב את העסק.
- 3.עבד איתו 03/11/2016 22:29הגב לתגובה זואסף איש קטן בכיין וסכסכן מקווה שבקרוב יוציאו אותו לקלאב מד
- 2.בהצלחה ! מגיע לך ! (ל"ת)אני 02/11/2016 16:30הגב לתגובה זו
- 1.תותח! קלאב מד, זכיתם. (ל"ת)קולגה 02/11/2016 16:06הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
