לשכת עורכי הדין. הקמפיין שנכנס לבנת פורן
צילום: יח"צ
TV

לשכת עוה"ד "נכנסת" בלבנת פורן - עם כפילה שלה בפרסומת

בלשכת עורכי הדין מציגים את סיפורו של אדם שנדרש להגיש תביעה לביטוח הלאומי ופנה "לאחת החברות המגישות ייעוץ שאינו משפטי" בקישור ברור ללבנת פורן
משה בנימין | (1)

על הנייר, הקרב בין לשכת עורכי הדין ללבנת פורן על נתח השוק במימוש זכויות רפואיות וייצוג בתביעות מול הביטוח הלאומי, הוא מתכון בטוח לכדור שינה מוצלח במיוחד. ולמרות זאת, התשובה התקשורתית של לשכת עורכי הדין המנסה להשיב אליה את הלקוחות מחממת את הגזרה. פרסומת חדשה של הלשכה שצפויה לעלות הערב לאוויר לוקחת את הקמפיין שנכנס ישירות בלבנת פורן לשלב הבא, בלי לקחת שבויים. 

מאחורי הקמפיין, הראשון של הלשכה בטלוויזיה, עומד משרד הפרסום אשכנזי זלצמן המלווה את עורכי הדין בקרב התקשורתי מול פורן שנעזרת ב-JWT ישראל. הסרטון ממשיך את הקו הוויזואלי שרומז באופן מובהק ללבנת פורן כשהוא מציג מהגב דמות נשית הלבושה בז'קט אדום, במידותיה של פורן ובשיער בלונדיני קצר. זאת, בהתאם לתמונה שעמה התפרסמה פורן והפכה לסימן ההיכר שלה.

בעוד שפורן טוענת בפרסומיה (בקולו של גבי גזית) כי "לביטוח לאומי לא ניגשים בלי לבנת פורן", בלשכת עורכי הדין מציגים בסרטון את סיפורו של אדם שנדרש להגיש תביעה לביטוח הלאומי והחליט לפנות "לאחת החברות המגישות ייעוץ שאינו משפטי" כשבצד התמונה מופיעה כמובן אותה דמות נשית בז'קט האדום, תמיד בצילום מהצד או מהגב.

רגע המפנה בסרטון, המציג לכאורה את אוזלת היד של חברות מסוגן של לבנת פורן מגיע כאשר אותו אדם, המספר את סיפורו בגוף ראשון, נדרש להגיע ולהתייצב בפני הוועדה הרפואית, המוגדר על ידו כ"רגע הקריטי ביותר". שם הוא מגלה כי נציגת החברה לא יכולה להיכנס איתו לחדר מכיוון שעל פי חוק רק לעורך דין מותרת הכניסה.  

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ליאור 02/11/2016 20:33
    הגב לתגובה זו
    זה הקריאייטיב הכי לא קראייטיבי שנתקלתי בשנה האחרונה.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.