לשכת עוה"ד "נכנסת" בלבנת פורן - עם כפילה שלה בפרסומת
על הנייר, הקרב בין לשכת עורכי הדין ללבנת פורן על נתח השוק במימוש זכויות רפואיות וייצוג בתביעות מול הביטוח הלאומי, הוא מתכון בטוח לכדור שינה מוצלח במיוחד. ולמרות זאת, התשובה התקשורתית של לשכת עורכי הדין המנסה להשיב אליה את הלקוחות מחממת את הגזרה. פרסומת חדשה של הלשכה שצפויה לעלות הערב לאוויר לוקחת את הקמפיין שנכנס ישירות בלבנת פורן לשלב הבא, בלי לקחת שבויים.
מאחורי הקמפיין, הראשון של הלשכה בטלוויזיה, עומד משרד הפרסום אשכנזי זלצמן המלווה את עורכי הדין בקרב התקשורתי מול פורן שנעזרת ב-JWT ישראל. הסרטון ממשיך את הקו הוויזואלי שרומז באופן מובהק ללבנת פורן כשהוא מציג מהגב דמות נשית הלבושה בז'קט אדום, במידותיה של פורן ובשיער בלונדיני קצר. זאת, בהתאם לתמונה שעמה התפרסמה פורן והפכה לסימן ההיכר שלה.
בעוד שפורן טוענת בפרסומיה (בקולו של גבי גזית) כי "לביטוח לאומי לא ניגשים בלי לבנת פורן", בלשכת עורכי הדין מציגים בסרטון את סיפורו של אדם שנדרש להגיש תביעה לביטוח הלאומי והחליט לפנות "לאחת החברות המגישות ייעוץ שאינו משפטי" כשבצד התמונה מופיעה כמובן אותה דמות נשית בז'קט האדום, תמיד בצילום מהצד או מהגב.
רגע המפנה בסרטון, המציג לכאורה את אוזלת היד של חברות מסוגן של לבנת פורן מגיע כאשר אותו אדם, המספר את סיפורו בגוף ראשון, נדרש להגיע ולהתייצב בפני הוועדה הרפואית, המוגדר על ידו כ"רגע הקריטי ביותר". שם הוא מגלה כי נציגת החברה לא יכולה להיכנס איתו לחדר מכיוון שעל פי חוק רק לעורך דין מותרת הכניסה.
- 1.ליאור 02/11/2016 20:33הגב לתגובה זוזה הקריאייטיב הכי לא קראייטיבי שנתקלתי בשנה האחרונה.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
