המשחק ביזיון, הרייטינג סבבה: 12% לנבחרת ישראל בערוץ 1
משחק הכדורגל השערורייתי של נבחרת ישראל נגד ליכטנשטיין (2:1 לישראל) הניב 12% ו-347 אלף צופים לערוץ 1 - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. הפיק של המשחק עמד על 16.7% בסיום המשחק. מדובר על נתונים נמוכים במקצת מהמשחק של הנבחרת נגד מקדוניה ביום חמישי האחרון בערוץ 1 - אז הרייטינג עמד על 13.2%.
המשדר מירוץ גדולים מהחיים (רשת, ערוץ 2) עם כוכבי 'המרוץ למיליון' עבור עמותת גדולים מן החיים, רשם 16.4%. שידור חוזר של איט אנד ראן (ערוץ 10) ניפקה 8.1%, ואחריו שידור חוזר של 'לה פמיליה' (ערוץ 10) עם 6.3%.
במהלך היום, עם היוודע דבר הפיגוע הקטלני בירושלים, עלו הערוצים לשידור. המשדר של ערוץ 2 קיבל 4.2%, מול 2% ל'חדשות 10'.
שידור חוזר של 'החופשה המושלמת' (רשת, ערוץ 2) קיבל 7.6%, 'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 6%, 'הצינור' (ערוץ 10) ניפקה 5%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 5.4%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.3%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'מסעדת הפועלים של שגב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 9.5%, ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 11%. מנגד ניפקה 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) 9.5%.
- בלי מונדיאל: כמעט 20% ל'אח הגדול', חדשות 2 מתחזקת
- שיא רייטינג במונדיאל של 27.5% להדחה של פורטוגל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 20.9%, מול 10.5% ל'חדשות 10'. 'מבט' (ערוץ 1) ששודרה לאחר המשחק קיבלה נתון גבוה של 6.6%.
אפל TV (אפל)אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.
