
יריב בלתי נראה: d-say בקמפיין להעלאת מודעות לסרטן הדם
משרד הפרסום d-say עלה בקמפיין רשת חדש להעלאת המודעות לסרטן הדם, לרגל חודש המודעות שחל כעת. הסרטון מציג את הקושי הגדול ביותר בהתמודדות עם סרטן דם - הגילוי בזמן, תחת המסר: איך מתמודדים עם יריב בלתי נראה? הסרטון נעשה עבור אמ"ן (אגודה למיאלומה נפוצה), עמותת חליל האור ובשיתוף חברת Jansen.
"מדובר באחד הפרויקטים המאתגרים והמרגשים שעשינו בתקופה האחרונה," סיפר אייל הובר-לוי, מנכ"ל d-say. "הצורך לתפוס את תשומת לבם של צרכני התוכן, הופך להיות מאתגר יותר ויותר, ואנחנו גאים להוביל את המהלך, הן בפן הקריאטיבי והן בהפצת המדיה". "סרטן הדם לא יכול לחשוף שד או אשך כדי שישמעו עליו" אמר מאיר אוחנה, מנהל הקריאיטיב ב-d-say. "בניגוד לסרטן השד למשל, לא יכולנו להשתמש בויז'ואל פרובוקטיבי כדי לייצר הפרעה. הפיצוח הקריאייטיבי היה לא פשוט אך הצלחנו להביא מספר פתרונות קריאייטיבים מעולים ומתוכם נבחר בסופו של דבר הפתרון הנ"ל. הסרטון מצליח גם לייצר הפרעה שמרתקת את הצופה וגם להעביר מסר ברור ומניע לפעולה".
קרדיטים מנכ"ל: אייל הובר-לוי סמנכ"ל: דוד אלהרר סמנכ"ל מדיה: מתן זיגרון מנהל קריאיטיב: מאיר אוחנה מנהלות מדיה חברתית: חגית גדרון, ויולט וייסמן סופרווייזר: שמרית אלגרסי תקציבאית: מיכל דוידוב צילום והפקה: סטודיו 21
- 1.כל הכבוד תותחים! (ל"ת)איה 22/09/2016 11:59הגב לתגובה זו