dsay. קמפיין להעלאת מודעות לסרטן הדם
צילום: יח"צ/ צילום מסך

יריב בלתי נראה: d-say בקמפיין להעלאת מודעות לסרטן הדם

הסרטון מציג את הקושי הגדול ביותר בהתמודדות עם סרטן דם - הגילוי בזמן, תחת המסר: איך מתמודדים עם יריב בלתי נראה?
משה בנימין | (1)
נושאים בכתבה dsay אייל הובר לוי

משרד הפרסום d-say עלה בקמפיין רשת חדש להעלאת המודעות לסרטן הדם, לרגל חודש המודעות שחל כעת. הסרטון מציג את הקושי הגדול ביותר בהתמודדות עם סרטן דם - הגילוי בזמן, תחת המסר: איך מתמודדים עם יריב בלתי נראה? הסרטון נעשה עבור אמ"ן (אגודה למיאלומה נפוצה), עמותת חליל האור ובשיתוף חברת Jansen. 

"מדובר באחד הפרויקטים המאתגרים והמרגשים שעשינו בתקופה האחרונה," סיפר אייל הובר-לוי, מנכ"ל d-say. "הצורך לתפוס את תשומת לבם של צרכני התוכן, הופך להיות מאתגר יותר ויותר, ואנחנו גאים להוביל את המהלך, הן בפן הקריאטיבי והן בהפצת המדיה".   "סרטן הדם לא יכול לחשוף שד או אשך כדי שישמעו עליו" אמר מאיר אוחנה, מנהל הקריאיטיב ב-d-say. "בניגוד לסרטן השד למשל, לא יכולנו להשתמש בויז'ואל  פרובוקטיבי כדי לייצר הפרעה. הפיצוח הקריאייטיבי היה לא פשוט אך הצלחנו להביא מספר פתרונות קריאייטיבים מעולים ומתוכם נבחר בסופו של דבר הפתרון הנ"ל. הסרטון מצליח גם  לייצר הפרעה שמרתקת את הצופה וגם להעביר מסר ברור ומניע לפעולה".

 

קרדיטים מנכ"ל: אייל הובר-לוי סמנכ"ל: דוד אלהרר סמנכ"ל מדיה: מתן זיגרון מנהל קריאיטיב: מאיר אוחנה מנהלות מדיה חברתית: חגית גדרון, ויולט וייסמן סופרווייזר: שמרית אלגרסי תקציבאית: מיכל דוידוב צילום והפקה: סטודיו 21

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    כל הכבוד תותחים! (ל"ת)
    איה 22/09/2016 11:59
    הגב לתגובה זו