תמנון JWT
צילום: מסך
TV

תמנון גוררת לזירה את פוקס, קסטרו, הודיז ואמריקן איגל

כמה חודשים לאחר סדרת הפרסומות הראשונה שלגלגה על המתחרות, חוזרת הערב תמנון באמצעות JWT בסדרה חדשה שמתרכזת בזירת האיגרוף, והמנצחת ברורה. קבלו הצצה
אלכסנדר כץ | (13)

רשת האופנה תמנון תעלה הערב (יום ג') עם 2 סרטים ראשונים מתוך סדרה חדשה - שחוזרת להתנגח במתחרות שלה בתחום רשתות האופנה. הקמפיין יעלה היום בטלוויזיה, ברדיו, בשילוט וברשתות חברתיות, באמצעות משרד JWT ובעלות מוערכת של כ-3 מיליון שקלים. 

הקמפיין החדש מתרכז בזירת האיגרוף והערב נזכה למשל לצפות את הסרטונים על קסטרו ואמריקן איגל, ובהמשך יעלו פוקס ו-Hoodies - המיוצגת כמובן על ידי בר רפאלי. כמובן שמיותר לציין את זהות המנצחת בזירה. 

 

לפני פחות מחצי שנה עלתה תמנון בקמפיין מתגרה ראשון במתחרות, כאשר הרעיון מאחורי המהלך היה ניסיון למצב את החברה בשורה אחת עם שחקני האופנה הגדולים בישראל. גם אז וגם היום מציג הקמפיין את התחרים באמצעות המוטיבים המזוהים איתם - כגון פידל קסטרו (אופנת קסטרו) או נשר (אמריקן איגל). 

בעולם הפרסום הישראלי לא נהוג בדרך כלל שחברה מתנגחת עם מתחרותיה בפרסומות, ואולם בעבר היה מקרים בודדים כאלה, למשל בתחום ברי המים, וכאמור - בסדרת הפרסומות הקודמת של תמנון מאפריל האחרון. 

מיטל נחום, מנהלת השיווק של רשת תמנון, מסרה כי "בקמפיין החדש אנחנו מעלים הילוך בקרב של תמנון על מקומה בשוק האופנה הישראלי, ומזכירה לכולם שבאנו לנצח גם בקולקציה אופנתית ואיכותית וגם במחיר".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

יהב דרייזין, משנה למנכ"ל במשרד הפרסום JWT, אמר כי "הקמפיין החדש של תמנון ממשיך את השפה הפרסומית שזכתה להצלחה עצומה והוכיחה עצמה באהדת הקהל ובקופות, הפעם תחת הקונספט של נוקאאוט. הערב יעלה הגל ראשון שמשיק את קולקציית החורף במבצע פריסייל אגרסיבי. בהמשך צפויות הפתעות נוספות".

קרדיטים:

משרד פרסום- JWT ISRAEL, מנכ"ל- יורם דמבינסקי, משנה למנכ"ל - יהב דרייזין, ארט- עירן ששון, סופרוויזרית- שירלי אנגל, מנהלת הפקה- שרון בן דוד, חב' הפקה- ג'ימיני, במאי- גיא בולנדי, פוסט- תמיר וויס, צלם- לאל אוטניק, מוזיקה- KNOB

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    חוגג בקסטרו 31/08/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    אם נניח לרגע את העובדה שבמקרה הטוב מדובר בפרסומת גרועה – לקסטרו, שימו לב לדבר הבא: בעוד שמשרדי פרסום מקדמים מותגים שהם מפרסמים בפרסומת למותגים אחרים שלהם (למשל יהושע/TBWA שמשלבים את הסמארטפונים של LG בפרסומות רבות שלהם), jwt בחרו לקדם דווקא את "קסטרו" בפרסומת שלהם לדיוטי פרי. הפרסומת לדיוטי פרי : https://www.youtube.com/watch?v=mPsnRkDbU60 החולצה מהפרסומת לדיוטי פרי : http://www.castro.com/he/Leaves-T-Shirt-221958.html
  • 11.
    מנהל קונספט 31/08/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    עכשיו כדאי שימשיך להתעסק ביח"צ לעצמו ולהבא, לדאוג שאיש קריאייטיב ינצח על הקריאייטיב.
  • 10.
    לקרוא את הדבר הבא 31/08/2016 02:23
    הגב לתגובה זו
    אתם מטפחים אותו כל הזמן והוא רק מפיץ שנאה https://www.facebook.com/segal.barak/posts/10154042396878425
  • 9.
    נו טוב, גם לדעת למכור זבל ללקוח זה כישרון (ל"ת)
    דבר המטקבק 30/08/2016 20:49
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    פרסומאי 30/08/2016 19:04
    הגב לתגובה זו
    זה לא קמפיין שמתאים לרשת אופנה שמתיימרת להיכנס לזירת התחרות ולהיות רלוונטית. הם נכנסו עם קמפיין מיושן שלא מעביר שום סטייל. חבל על הכסף.
  • 7.
    גרוע מאד 30/08/2016 18:55
    הגב לתגובה זו
    שחייב הסבר לידו אין פלא שהמתחרים מתעלמים באדישות
  • 6.
    קונה בתמנון 30/08/2016 18:31
    הגב לתגובה זו
    אני אהבתי את המהלך, תמנון עושים טיזינג למתחרות רק על מנת שהקהל יבין סופסוף שהוא משלם הרבה יותר אצל המתחרות, על אותם פריטי אופנה (בואו נודה על האמת, העתקות דגמים זה לא משהו חדש), באיכות טובה (הרי כולם מייצרים בסוף באותם מפעלים בסין)... בקיצור, שאפו.. בלי פחד, עם הרבה תעוזה והרבה יותר מעניין מסתם דוגמנים נמרחים על המסך חצי עירומים...
  • 5.
    (ל"ת)
    30/08/2016 18:28
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אסטרטג צעיר 30/08/2016 18:11
    הגב לתגובה זו
    למרות שצ'לנג'ר ברנד זו אסטרטגיה נכונה לאנדרדוגים ברוב עולמות השיווק, זה לא נכון לעולם האופנה. אנשים לא משלמים פרמיה על מותג שמתחרה עם שאר המקומיות (ומנצח אותם בפרסומת), אלא על מותג שמביא להם פרמיה משלהם. ללבוש (ולשוק הרכב) יש חיבור ישיר יותר לאגו, ואנשים בוחרים מותגים שנותנים להם פרמיה (נייקי = ווינריות, אבקרומבי = נער קולג' וכו'). תמנון, המזוהה בעיקר כמתחרה הזול (כזה שאמא שלך תקנה לך בגלל שהיא לא מבינה באופנה), צריך ללכת לכיוון של יופי טבעי, "להתלבש בלי דאווין" וסביבות כאלה. משהו שמחזק את המחיר הנוח ואת השקפת העולם שתואמת אותו. וזה עוד לפני שנכנסים לזה שתמנון משלמים על זמן מסך שהולך על ניסיון לפצח מי המותג המתחרה מולם, וזה מה שהלקוח הפוטנציאלי של תמנון זוכר בסוף.
  • אילן 30/08/2016 23:49
    הגב לתגובה זו
    בלי טיפת ציניות ניתוח מבריק. ואנחנו מחפשים אנשים חכמים. נשמע לי אגב שאתה בכלל מהקריאטיב. בקיצור תבוא לפגישה בראול ולנברג 2 א. נדאג שיודה יסדר לך חנייה.
  • 3.
    גאון הדור 30/08/2016 17:52
    הגב לתגובה זו
    או שהרעיון והתובנה הגיעו מפרילנסים ולכן לא מפרסמים את שמם או שאין, פשוט אין. יש את יהב וזה מספיק.
  • 2.
    .. 30/08/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
    אם צריך להסביר אותה, זה לא טוב.
  • 1.
    הדוגמנית הזאת מדהימה (ל"ת)
    גילי 30/08/2016 17:43
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.