גור מגידו ועמית תומר מצטרפים לדסק הכלכלי בתאגיד השידור
הדסק הכלכלי של תאגיד השידור בהקמה כאן מתגבש בימים אלו, תחת ניהולו של שאול אמסטרדמסקי. לאייס נודע כי השבוע חתמו בתאגיד גור מגידו מגלובס ועמית תומר ממעריב.
גור מגידו (33) הוא עורך דין במקצועו שנכנס לתחום התקשורת רק לפני שנתיים – עם הצטרפותו לגלובס שם שימש ככתב משפט, וגם - חבר ועד העובדים ושותף למאבק בשנה שעברה בתכנית הקיצוצים ביומון הכלכלי. בין חשיפותיו בתקופה זו אפשר למנות את "פרשת חברת אדמה" על שיווק אדמות חקלאיות, ו"תכנית הנאנסות" על תפירת תיק לעו"ד, שהוביל לביקורת קשה על יועץ התקשורת מוטי מורל. כמו כן פרסם תחקירים על ענף היהלומים וקרקעות בשטחים, חלק עם משה ליכטמן. בדסק הכלכלי יעסוק מגידו בנושאים משפטיים הקשורים לתחום הכלכלי, כגון פירוקים ועוד.
עמית תומר (23) שימשה עד לפני כשנה ככתב הבריאות של מעריב, אליו הגיעה מגל"צ, שם סיקרה בין היתר את עולם התקשורת, ובהמשך את תחום הבריאות והצרכנות. בין חשיפותיה - פרשת המיילדת האתיופית כאשר יולדת באיכילוב סירבה שמיילדת יוצאת אתיופיה תיילד אותה והבית חולים שיתף פעולה. בשנה האחרונה החלה לימודי משפטים בעברית ותסריטאות בסם שפיגל.
בשבוע שעבר הצטרף לדסק הכלכלי של התאגיד עקיבא ווייס, הכתב הפוליטי של אתר בחדרי חרדים. את דרכו המקצועית החל בקווי הנייעס החרדים, ובשנתיים האחרונות עבד ב'בחדרי'. עקיבא ווייס חשף את המעבר של השר אריה דרעי ממשרד הכלכלה למשרד הפנים כדי לאפשר את אישורו של מתווה הגז לו הוא התנגד. כמו כן הוא חשף את דבריו של הרב הראשי לשעבר ורבה של ירושלים, הרב עמאר נגד הקהילה הגאה אחרי רצח הנערה שירה בנקי במצעד הגאווה, דבר שעורר סערה גדולה.
שלושתם, יחד עם אמסטרדמסקי, הם לא סוף פסוק בגיוס לדסק שאמור לתת מענה ל-3 הזרועות של התאגיד – טלוויזיה, רדיו ודיגיטל. הדסק אמור לגייס עוד עובדים – כתבים, עורכים ומגישים.
בתאגיד אישרו את הפרטים. מגידו מסר לאייס: "ב'גלובס' קיבלתי במה פתוחה וחופשית כעיתונאי, וגם תמיכה ואמון שממש לא ברורים מאליהם בעיני, ואני מלא הערכה על כך. הקושי הגדול ביותר מבחינתי, הוא בהחלטה לעזוב את חברי המעולים לוועד העובדים של העיתון ואת העיתונאים המעולים שעובדים בעיתון. אני שמח על ההזדמנות לעבור ל'כאן', שלדעתי יביא בשורה לעיתונות בארץ, ולמרות כל הקשיים, אני מעריך שיהפוך לכלי תקשורת עוצמתי, חופשי, מגוון, וגם נשכני כשצריך".
עמית תומר מסרה לאייס: "אני שמחה מאוד להצטרף ל'כאן'. האירועים האחרונים מבהירים בעיניי יותר מתמיד את החשיבות של שידור ציבורי עצמאי וחזק, ולכן אני גאה ונרגשת במיוחד על ההזדמנות לקחת חלק בלגרום לזה לקרות בשלל הפלטפורמות".
- 1.רוני 21/01/2019 16:55הגב לתגובה זולא ראוי לתת לאחת כזו להרצות לנו ,לא מעניינת תוכן דל

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
