WPP מכה את התחזיות: המניה ממריאה לשיא כל הזמנים
מניית קבוצת הפרסום הגדולה בעולם WPP, בראשותו של מרטין סורל, מציינת היום את מחיר השיא שלה אי פעם כשהיא עומדת על 18.15 לירות שטרלינג. הזינוק במחיר המניה מגיע על רקע דו"חות החברה המוצלחים אותם פרסמה במהלך חודש יולי.
מחיר המניה עלה בשיעור של 50% בהשוואה לנפילה שנרשמה על רקע אירועי ה-Brexit - ההצבעה על פרישת בריטניה מהאיחוד האירופי. המניה כמעט ושילשה את מחירה בטווח זמן של 5 השנים האחרונות, ניצבת היום בראש מדד הפוטסי 100 ובדרך לרשום את העלייה התוך יומית הגבוהה שלה מאז 2011, בגובה של 6.07%. שווי החברה עומד כיום על 23 מיליארד לירות שטרלינג.
ב-6 החודשים הראשונים של 2016 עמדו הכנסות החברה על 6.5 מיליארד לירות שטרלינג, כשהיא עוקפת את התחזיות המוקדמות של האנליסטים שניצבו על 6 מיליארד ליש"ט.
WPP פעילה גם בישראל כשהיא מחזיקה בשליטתה 2 משרדי פרסום: JWT ישראל ו-y&r ישראל. עם זאת, השוק המקומי דווקא לא מאיר פנים לחברה העולמית - משרד הפרסום JWT ישראל ידע ימים יפים יותר וב-y&r המצב קשה אף יותר ועלול אף להגיע לסגירת הסניף המקומי שבעבר נחשב לאימפריה תחת השם שלמור אבנון עמיחי y&r ישראל. לאחרונה הגישו המנכ"ל והמשנה למנכ"ל גיא בר ויובל ויינגסט מכתבי התפטרות לאחר שמהלכים אותם הובילו להבראת המשרד נתקלו בחוסר היענות מצד רשת y&r העולמית שנמצאת בבעלותה של WPP.
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
