גל עזיבות? 5 אנשי קריאייטיב פרשו מגיתם ב-4 חודשים
קשה שלא להתעלם מהשינויים האחרונים במחלקת הקריאייטיב של גיתם BBDO - תוך 4 חודשים בלבד, 5 אנשי קריאייטיב בכירים עזבו את המשרד: שגיא בלומברג, ירון פרל, אידה מרקוביץ', יעל גרזון ורן אלון - האחרון לעזוב את המשרד. מנגד הכיסאות לא נותרו פנויים והמשרד גייס אנשי קריאייטיב חדשים למחלקה שבראשה עומד דני יעקובוביץ'. עם זאת נשאלת השאלה מה עומד מאחורי מגמת פרישה שכזו בתקופת זמן קצרה כל כך.
כמו תמיד, האמת נמצאת איפה שהוא באמצע בין דברים שמשמיעים עובדי גיתם שלא לייחוס, ואף ביניהם הדעות חלוקות, לבין הזווית של גיתם ויעקובוביץ'. "יש תחושה כללית שהמשרד אימץ לעצמו אג'נדה של אנחנו 100% לקוח והם אפילו אומרים את זה בריש גלי - וזה בא על חשבון מחלקת הקריאייטיב". כך לדברי גורמים בגיתם שמנסים למצוא את הסיבה לפרישת אנשי הקריאייטיב.
"מצד אחד" הם מוסיפים, "כשדני (יעקובוביץ', מ"ב) לקח את המושכות לידיו אחרי ששני גרשי פרש, עבודת הקריאייטיב הפכה לפחות מסורבלת, אבל מצד שני לדני תמיד היה נוח להוציא את כולם מרוצים, בעיקר בקומות הגבוהות וכך יוצא שבמקומות שצריך להילחם על קריאייטיב טוב, יש וויתור. זה נדמה כאילו מישהו שם את המפתחות בידיים של מחלקת התקציבאות וחיזקו אותה בדרך שממש מקשה על העבודה של מחלקת הקריאייטיב".
הגרסה המתונה יותר של האירועים מוסברת על ידי עובד אחר בגיתם שאומר לאייס כי "גיתם נאבק כמו כל משרד, וזו לא תקופה קלה. זה לא שונה ממה שאנחנו שומעים במשרדים אחרים וקשה לי להסכים עם הדברים האחרים שנאמרו על המשרד. נעשים במשרד שינויים רבים ורואים שהוא מנסה צאת לדרך חדשה וכשיש רעיונות חדשניים נלחמים עליהם בכל הכוח - זה לא שהשנתיים האחרונות היו כאלו פוריות ברמת הקריאייטיב בענף בכלל".
- איה בכור קוחניצקי מונתה לסמנכ"לית קריאייטיב בגיתם BBDO
- נערכים לחג: שופרסל גייסה את עמרי כספי לקמפיין לפסח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עוד הוא מוסיף כי "זה לא פשוט לנהל מחלקה כמו זו שבגיתם. דני יותר וותיק אפילו מהמנהלים שלו והם בעצמם לא גדלו בתוך עולם הפרסום ולא מכירים את כל המלחמות הקטנות בין הקריאייטיב ללקוחות. לעידו (הר-טוב, מ"ב) יש אינטואיציות מאוד חזקות לפרסום - הוא רעב, המינוי שלו נכון והוא לומד המון, אבל דני צריך לנהל מחלקה כשמעליו יש מנהלים שלא מחזיקים בידע נצבר כמו שיש לו ותוך כדי להילחם כשצריך".
יעקובוביץ' שעומד בראש מחלקת הקריאייטיב של גיתם מתייחס לדברים ואומר לאייס: "קודם כל צריך להביט על זה בהסתכלות רחבה יותר - יש כסאות מוסיקליים בכל 5 המשרדים הגדולים בישראל וגם גיתם חלק מזה". לגופו של עניין אומר יעקובוביץ': "בחלק מהמקומות מאד הצטערתי על אנשי הקריאייטיב שעזבו את המשרד ובחלק מדובר בהליך טבעי שיש בו הזדמנות גדולה לחדש ולהצעיר את המשרד. אני לא רוצה לפגוע באף אחד אבל יש מקומות שהפרישות הן דווקא דבר בריא - לא על כל טאלנט שווה 'להתאבד'".
עם פרישתם של החמישה הצטרפו למשרד בחודשים האחרונים דניאל זקס, נגה קרה ועידו מימון. השניים הראשונים שחוזרים לגיתם שבו עבדו בעבר - מונו למנהלי קריאייטיב - ומימון נכנס לתפקיד חדש שנבנה לפי מידותיו בגיתם כמנהל קריאייטיב דיגיטל. מנגד, גרזון, מרקוביץ' ואלון מצטרפים למקאן תל אביב ופרל הצטרף למחלקת הקריאייטיב של באומן בר ריבנאי. חיזוק מעניין נוסף שגיתם נעזר בו לאחרונה מגיע מכיוונו של מעיין טירנגל, לשעבר בגיתם, המייעץ למשרד בנושאי דיגיטל במה שעשוי אף להבשיל לכדי חזרה למשרד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
הבוסים של גיתם. עדו הר-טוב ועמית לבני
יעקובוביץ' מודה שיש מקום לשיפור ואומר לאייס: "האם אין מקום לביקורת - ודאי שיש מן הסתם, אבל כל אחד בוחר לראות את הצד שלו. החזרנו למשרד אנשים טובים שעבדו בו בעבר בנוסף לגיוסים אחרים של אנשים מוכשרים וזו ההוכחה הטובה ביותר לכך שיש מי שמזהה את הפוטנציאל והרצון לעשות דברים אחרת". על הטענות לחיזוק מחלקת התקציבאות על חשבון הקריאייטיב הוא אומר: "אני לא יודע איפה זה פוגש את המציאות - יכול להיות שמדובר במשחקי כיפוף ידיים נקודתיים בין הקריאייטיב לתקציבאות".
על פניו, פרישת מנהלי הקריאייטיב לא מגיעה על רקע שאינו מקצועי, עובדה שבמבט מסוים יכולה דווקא לעמוד לטובת המשרד, שכן לא עולות טענות על יחסי אנוש לקויים שיכולים להסביר את המגמה, אם יש כזו. עם זאת כששמים את העניין הטהור והמהותי של הקריאייטיב על השולחן - יש בגיתם מי שאומר ש"בסופו של דבר המשרד צריך לשאול את עצמו לאן הוא הולך. במשרדים אחרים, לטוב ולרע זה ברור יותר, אבל בגיתם אין דרך ברורה בקריאייטיב ומעבר לכל זאת, הבעיה העיקרית היא שמנהלי המשרד לא מבינים שיש בעיה ופוטרים את זה בכך שזה הליך טבעי".
מבחינת יעקובוביץ' - הגב שהוא מקבל מעידו הר-טוב ועמית לבני לא השתנה כהוא זה. "התפקיד שלי זה להביא רעיונות גדולים ופורצי דרך, בלי קשר לכסף. אני נמדד על פי תוצרים קריאייטיביים בלבד ומקבל לכך את הלגיטימציה מעידו ועמית. אם יש מישהו שלא יודע לאן אני לוקח את המשרד ומה הקו שלו אז הוא כנראה לא מחובר מספיק, כי מהלכים כמו סלקום TV, אופטיקנה ו-FOX הם קו ברור של עבודות שמדברים עליהן. זה לא תמיד מצליח ולא בהכל אבל זו האג'נדה הברורה שלנו גם אם אנחנו לא צועקים את זה".
- 24.ברטר קופירייטר 09/08/2016 13:51הגב לתגובה זותעשיה של כלבים. עלק אנשים קראייטיב, זאבים בעור כבש. חולירות - סעו לאמסטרדם ותישארו שם. תעשיית הפרסום בארץ מקבילה לתעשיית הזנות - רק ששם זה לא חוקי וכאן הכל רקוב מבפנים באצטלה של הכל טוב, פאן ושמח בהשקות כשבפנים מתחולל הרוע בהתגלמותו. לכו תעשו חמוציות ברוטב שום ותעופו. אנשי תעשיה מתנשאים בלי שיהיה להם על מה. סעו ללפלנד ותפרסמו את נילס.
- 23.אחת שעבדה שם... 09/08/2016 13:03הגב לתגובה זודני איש יקר אבל- תאכלו את הדייסה שבישלתם....
- 22.מ.ר 07/08/2016 16:48הגב לתגובה זולמרות גודלו של המשרדף יעקובוביץ׳ בקושי מצליח לגרד 3 עבודות להראות סוג של קו קריאטיבי. סלקום TV, הוא בז׳אנר יגאל שמיר , בוא ניקח טלאנט וננסה שלא להרוס לו, נביא בוחטה של מדיה וכנראה זה יעבוד. זה לא אומר כלום כל דני או על הצוות שלו. זה אומר שהם לקחו את הדבר החם באותו רגע. שילמו לו, ונתנו לו לכתוב. פוקס זו בושה בכל רמה. כשנזכרים מה עשו בעבר בזרמון גולדמן, זה מביש שבעתיים. לאופטיקנה כנראה היה משהו, אבל זה שיעקובוביץ׳ אומר שהיה דיבור - זה כנראה במסדרון המשרד הפרטי שלו. התקציבאות מסרסת שם כל חלקה טובה. דני נחמד ככל שיהיה - לא מביא תוצאות כבר הרבה זמן, כאלה שבאמת אפשר וצריך לדבר עליהן. האם זה המשרד הכי גרוע בעולם? ממש לא. האם זו סיבה שאנשים פורשים מהמשרד בהפרש זמנים קטן? בהחלט כן.
- 21.גיתמיסט לשעבר 05/08/2016 20:54הגב לתגובה זואני כותב בעילום שם, רק כי זה ממש לא מעניין מי אני, אבל - ביליתי תקופה במשרד הזה ועד לא מזמן. מאחל לכל מי שטינף כאן לעבוד במשרד שמייצר כזו רוח התגייסות ואווירה טובה. האם הכל מושלם? ממש לא? האם שם נפתרות כל הרעות החולות של הענף? גם לא. אבל מדובר בבית חם, באנשים איכפתיים ובמשפחה אמיתית שדני הוא אחד מעמודי התווך שלה.
- 20.תחום הפרסום מת, גוגל ופייס חיסלו אותו. לברוח! (ל"ת)האמת המרה 05/08/2016 15:59הגב לתגובה זו
- 19.גמבה 04/08/2016 15:52הגב לתגובה זוהכתבה של משה לגיטמית, התגובות כאן למטה לעומת זאת, אינן לוקות בצרות עין כי אם בעיוורון מוחלט! הכוונה היא זדונית ורגשנית ולא מקצועית ועניינית, כפי שיעידו השפה והניסוח. במקצוע שלנו, לטובה ולרעה, העבודה דיברה והעבודה תדבר. כל השאר, זוטות.
- 18.כנסו 04/08/2016 13:46הגב לתגובה זולא להאמין כמה רוע, קנאה וצרות עין יש בבן אדם אחד. אתה חושב שמזיז למישהו מה אתה חושב? גיתם זה בית
- 17.סה לה וי 04/08/2016 10:00הגב לתגובה זופעם הסתובב הרבה כסף המשרדי פרסום, שפכו כספים רבים על אנשי קריאייטיב במשכורות פינוקים ובונוסים, המנהלים השתכרו מעולה וגם העובדים. היום המנהלים רוצים לשמור על השכר המפניק של40-50 אלף בחודש, צריכים לעבוד קשה כדי לשמור על פס ייצור איכותי עם משכורות לא ראויות, לכל סמנכ"ל בכל המחלקות במשרדי הפרסום מוגדר תקציב למשכורות אם הם חורגים ממנו זה לא יאפשר להם את הכסף שהם מקבלים. אנשים מקבלים את השכר שלהם בעצם בטייטל בוא תהיה מ.קריאייטיב ונראה עד סוף השנה אם אוכל להשיג לך עוד 500 ש"ח. אז כשרעבים ועובדים קשה נוצר תסכול נוצר מרמור ו... תחלופה. מי שחכם ועיניו בראשו יתחבר לצד המרוח בחמאה הולנדית בפרוסה
- 16.כשעידו הר טוב אוחז בהגה אני לא דואג (ל"ת)שי 04/08/2016 09:23הגב לתגובה זו
- 15.דנידין ומסעותיו מסביב לגלובוס (ל"ת)טל 03/08/2016 23:43הגב לתגובה זו
- 14.אליקה 03/08/2016 21:50הגב לתגובה זומישהו דיבר על הכוחנות של תקציבאות? לא יכולה כבר להסתכל על הפנים המתוחות והצוואר המרוט.
- 13.אנוני מוס 03/08/2016 21:42הגב לתגובה זוחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
- 12.גיתמקאןאדלראובניבאומן הכל אותו חרא (ל"ת)יוסי קקי 03/08/2016 18:30הגב לתגובה זו
- 11.שרון 03/08/2016 17:53הגב לתגובה זוהגיע הזמן שיתנו לשחקן הנשמה הענקי הזה להחליף את זה שמסתתר מאחוריי הכשרון שלו כבר שנים.
- צופה 03/08/2016 21:19הגב לתגובה זויגאל הוא חמוד אבל לא יכול להחליף את דני, זאת האמת
- daniel 03/08/2016 21:52הבנאדם אחראי וחתום על כל הקמפיינים המדוברים של גיתם מהשנים האחרונות - שופרסל, אופטיקנה, פוקס, מיני, מה לא? חוץ מהריח פה שלו הוא מוש
- 10.יגאל 03/08/2016 17:36הגב לתגובה זובמקום לכבד את האנשים האלה אתה מתעסק באגו ושיט ומשפטים כמו ״לא על כל טאלנט שווה ׳להתאבד׳״. תמיד היית אפס והכי כיף לדעת שאתה קורא את זה וגם קצת יודע את זה. אתה ויגאל, עוד אחד שחושב שהוא איש קריאייטיב.
- 9.לא רוצה להגיד 03/08/2016 16:57הגב לתגובה זורן אלון. המרמרה שלך מסריחה למרחקים.
- רן אלון 03/08/2016 18:40הגב לתגובה זואת מה שיש לי להגיד על גיתם אני אומר בתוך המשרד ב-4 עיניים לדני או לעדו ולא מלכלך על אחרים בלי בושה מאחורי כינויים מומצאים באנונימיות של פחדנים. באיזו זכות אתה זורק את השם שלי בלי בכלל לדעת אם יש בזה אמת או לחשוב על ההשלכות של זריקת הרפש שלך? אם אתה גבר, בוא תגיד לי את הדברים בפנים. 0528000307. קדימה, אני מחכה.
- רן אלון 03/08/2016 17:45הגב לתגובה זואני את הדברים שיש לי לומר על גיתם אומר בתוך המשרד ב-4 עיניים לדני או לעידו. אני לא מסתתר כמוך תחת כינויים מומצאים באנונימיות נוחה ומלכלך על אחרים בלי בסיס ושמץ של אמת! אם אתה באמת גבר, מוזמן לחייג עכשיו 052-8000307 ולהגיד לי בפנים את מה שאתה חושב עלי. קדימה, אני מחכה.
- 8.משרד עם נשמה , מקצוענות , ואנשים באיכות גבוהה (ל"ת)לקוחה 03/08/2016 16:50הגב לתגובה זו
- אז למה אנונימית? (ל"ת)לקוחה עלאק 03/08/2016 21:38הגב לתגובה זו
- 7.אוי ויי 03/08/2016 16:32הגב לתגובה זושאין לך חזון חוץ מהקלישאה של לעשות דברים שמדברים עליהם. תן לי לגלות לך סוד.. פוקס ואופטיקנה זה לא הקצפת של התעשיה וגם סלקום מאוד משעשע, אבל בטח לא בגללך, ובטח לא חדשני. מה כן עשית מאז שעשית לגרשי מעשה איש קריות? התבצרת בקומה 4 ליד מקבלי ההחלטות? הבאת מנהלי קריאייטיב חדשים ובינוניים(ובעיקר זולים ב-10000₪) שמתקשים להיכנס למקום קודמיהם? אל תסתתר מאחוריי אמירות נבובות של תהליכים טבעיים ותבדוק האם אתה ראוי למושב שאתה מחמם, או לפחות תגלה מנהיגות ואחריות במקום להיות זה ששום דבר לא נוגע לו. אגב, כדאי אולי שתדבר איתנו, אנשי הקריאייטיב שלך ואל תתעלם מאיתנו, בזמן שאתה נהנה מלעשן למעלה עם אלו שמצחיקים אותך.
- דני יעקובוביץ האמיתי 03/08/2016 18:24הגב לתגובה זוהעבודות לא טובות לך המנהלים בינוניים עבורך אני לא מנהל ראוי בשבילך אבל מי שלא תהיה, ללא ספק כנראה האדם הכי מוכשר בתעשיה, עדין מתעקש להשאר בגיתם!? עשה טובה ולך לדרכך, ואם לא פנו אליך אני מבטיח לדאוג לך ולמצוא לך מקום טוב יותר כדי שתהיה ממורמר פחות. שלא תגיד שאני לא קשוב.
- 6.חמישה עוזבים שלושה באים קוראים לזה קיצוצים (ל"ת)ג'ימי האדום 03/08/2016 16:23הגב לתגובה זו
- 5.מיכל 03/08/2016 16:15הגב לתגובה זועדו יקירי, כדאי שתרד למטה ותבדוק למה זה קורה.
- 4.אדרי 03/08/2016 16:09הגב לתגובה זואיכס רציתם ללכת לכו. מה אתם מטנפים?! מה אתם מבלבים ת׳מוח תקציבאות חזקה תקציבאות משתלטת..יש אירגון עם הנהלה חדשה, יחסית עושים יופי של עבודה. לא מתאים לכם גיתם אז תגידו יפה שלום למה ללכלך ועוד בעילום שם...איףףףף
- 3.פחחח 03/08/2016 16:04הגב לתגובה זוקריאייטיב פחחחח
- 2.עידו מימון עושה לי נעים (ל"ת)מאוהבת 03/08/2016 15:26הגב לתגובה זו
- ממש 03/08/2016 16:12הגב לתגובה זוRoi של בורקסים בישיבה. הפעם האחרונה שהבנאדם הזה הביא רעיון שאשכרה יצא והופק הייתה כשהוא שיחק בלגו בגיל ארבע.
- אל תקנא חמוד, קבל חיבוק גדול (ל"ת)פריים ביום ראשון? 03/08/2016 16:51
- 1.ריש גלי (ל"ת)שם 03/08/2016 15:04הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
