פרסום ראשון

תקציב הפרסום של המועצה האזורית גולן עומד למכרז: פונים למשרדים בסדר גודל בינוני

המשרדים צפוים להציג למועצה פרזנטציית קריאייטיב על פי בריף שהועבר אליהם, כאשר התקציב צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים בפועל
משה בנימין |

המועצה האזורית גולן שכוללת 32 יישובים שפרושים מנווה אטיב שבצפון ועד מבוא חמה שבדרום הגולן מנהלת בימים אלו מכרז על תקציב הפרסום שלה - כך נודע לאייס.

המכרז הוא השלב האחרון בתכנית מיתוג שיצאה לדרכה לפני למעלה מעשור. משרד הפרסום שייבחר יוביל ויוציא לפועל קמפיין שמבוסס על תכנית אסטרטגית שנבנתה בשנים האחרונות יחד עם חברת הייעוץ ארד תקשורת. בשנים עברו עבדה המועצה האזורית גולן עם משרדי הפרסום יורו (לשעבר) מקבוצת ארד תקשורת ושניידרמן.

במועצה מסבירים כי מטרתו של שלב ב', הנוכחי, של התכנית האסטרטגית למיתוג הגולן היא להפוך את המותג החזק לחזק ועדכני עוד יותר, כדי לשרת את היעדים המרכזיים בתחומי אכלוס, תיירות, יזמות וגם חקלאות. 

לאייס נודע עוד כי נציגי המועצה האזורית גולן גיששו בקרב מספר משרדי פרסום ולבסוף החליטו לפנות למשרדים בסדר גודל בינוני (עשירייה שנייה-שלישית על פי מדדי יפעת בקרת פרסום) מתוך המשרדים המובילים בישראל. המשרדים צפוים להציג למועצה פרזנטציית קריאייטיב על פי בריף שהועבר אליהם, כאשר התקציב צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים בפועל. 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.