נמשך הרה-ארגון בהנהלה: לירון אברהם מונה למנהל אאוטבריין ישראל
חברת המלצת התוכן הבינלאומית אאוטבריין ממשיכה ברה-ארגון הפרסונלי בצמרת ההנהלה. חודש לאחר מינויה של סופי מלניק למנהלת השיווק הבינ״ל של אאוטבריין, החברה ממנה את לירון אברהם למנהל אאוטבריין ישראל.
אברהם ייכנס לתפקיד Country Manager בישראל, בו יהיה אחראי על כל הפעילות העסקית בישראל. הרזומה של אברהם כולל נסיון רב בתחום המסחר והתוכן השיווקי במדיה בישראל, המתפרס על פני 15 שנים. בתפקידו האחרון הוא שימש כמשנה למנכ"לית סלונה ולפני כן הוא ניהל את מוקדי הסחר המרכזיים בהארץ ודה מרקר. במקביל למינויו של אברהם, החברה הודיעה כי עידו ירושלמי, מנהל הפיתוח העסקי אזורי של אאוטבריין במזרח אירופה, המזה"ת ואפריקה, יקודם לתפקיד מנהל תפעול בינ״ל.
בתוך כך, החברה נבחרה השבוע לפי דירוג אתר Business Insider לאחת מ-10 מחברות הסטראט אפ המובילות בעולם בתחום האד טק. האתר דירג את 37 החברות הפרטיות (לפני הנפקה) המובילות בתחום, בדירוג לפי מדדים של הכנסות, מספר עובדים, השקעות קרנות הון סיכון, חדשות, חידושים ומוניטין.
אאוטבריין דורגה במקום ה-9, לצד חברות סטארט-אפ ישראליות נוספות המתמחות בטכנולוגיות פרסום. על פי האתר, הערכת ההכנסות של החברה עומדות על כחצי מיליארד דולר בשנה. אחד הגורמים להצלחה כך מוסר שם היא "רכישת Revee, חברת תוכנה מלוס אנג'לס, שתעזור להשיק מוצר חדש, שיאפשר למו"לים לדעת בדיוק כמה הכנסות יוצרים מאמרים בודדים, בזמן אמת", וכן "השקת chatbot המאפשר למו"לים להשיק אפליקציות בפלטפורמות הודעות", ואת שיתוף הפעולה הראשון בתחום שנעשה עם CNN.
- מה קורה במניות האד טק הישראליות והאם הן מעניינות?
- אאוטבריין פספסה את הצפי בדוחות; המניה נופלת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
איתן גלאי מנכ"ל אאוטבריין אינטרנשיונל: "הדירוג של ביזנס אינסיידר מחמיא לנו. אנו גאים להוביל את תחום טכנולוגיית הפרסום לצד חברות נפלאות וטובות. אנו נמצאים בתקופה נפלאה עם שימת דגש רבה על ההון האנושי בחברה. לירון אברהם הוא שחקן חיזוק מעולה עבור אאוטבריין לאור היכולות הרבות שהפגין בקריירה שלו, וכן הבנתו העמוקה של נושא התוכן. לשדרת הניהול הישראלית ישנה השפעה מכרעת על צמיחת החברה ברמה הגלובאלית, ואנו בטוחים כי תרומתו של לירון תהיה גדולה וחשובה. אני מאחל לו ולעידו ירושלמי בתפקידו החדש הצלחה רבה".
לירון אברהם: "אני נרגש ומודה לאאוטבריין על ההזדמנות להצטרף לקברניטי הדור החדש של עולם השיווק הדיגיטלי. מהפכת התוכן הדיגיטלי רק החלה ואני רואה פוטנציאל אדיר במודל העסקי של אאוטבריין בפרט, ושל תוכן דיגיטלי בכלל".
- 1.אני 14/06/2016 12:04הגב לתגובה זולא ברור איך האיש הלא מוכשר הזה מונה לתפקיד. יותר מזל משכל?
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
